hoho! Er is nog NIETS officieel. Dit is puur voorstel van de minister van gezondheidszorgZag zojuist dat je nu minimaal 2 vaccinaties moet aantonen en verzekering moet hebben met covid19 dekking. Controleren ze dat dan ook echt zo streng?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhoho! Er is nog NIETS officieel. Dit is puur voorstel van de minister van gezondheidszorgZag zojuist dat je nu minimaal 2 vaccinaties moet aantonen en verzekering moet hebben met covid19 dekking. Controleren ze dat dan ook echt zo streng?
Ah excuus! De berichtgeving lijkt definitief.hoho! Er is nog NIETS officieel. Dit is puur voorstel van de minister van gezondheidszorg
Het zou nog maar een voorstel zijn.
De vorige keer was de luchtvaartmaatschappij wettelijk verplicht om het bij de incheckbalie al te controleren.Zag zojuist dat je nu minimaal 2 vaccinaties moet aantonen en verzekering moet hebben met covid19 dekking. Controleren ze dat dan ook echt zo streng?
The government is gearing up to welcome Chinese tourists on Sunday under a new package of measures to help control the spread of Covid-19.
Welke hypocrisie heb je het over? Ik snap wel dat er maatregelen moeten worden genomen, maar dat e rook de balans moet worden gevonden met economie en vriendjes blijven met de grote buurman.De maatregelen die door de Thaise regering zijn uitgedacht, zijn blijkbaar ingeven, doordat de Chinese Volksrepubliek na 3 jaren zero Covid policy, vanaf zondag 8 januari de grenzen weer opengooit. Thailand verwacht hierdoor, blijkbaar, zo'n 300.000 Chinese toeristen te verwelkomen. Is dit het einde van de Thaise hypocrisie?
Ga je lekker niet. Voor zo'n futiliteit omboeken, niet te geloven......Ik begrijp nog steeds uit de verschillende berichtgevingen dat een verzekering die corona dekt alleen verplicht is als je vanuit Thailand doorreist of terugreist naar een land waar een negatieve test verplicht is.
Verder:
"Luchtvaartmaatschappijen moeten passagiers naar Thailand vragen om tijdens hun reis een mondkapje te dragen, behalve tijdens etenstijd of een noodgeval."
Laten we hopen dat het bij vragen blijft en geen verplichting wordt. Al helemaal niet buiten op straat. Zou voor mij DE reden zijn om mijn reis in maart om te boeken.
Als nederlander heb je (nog) geen verzekering nodig.Hoi. Waar lezen jullie dit bericht. Ik kan het nergens vinden. Ik vlieg morgenavond naar Thailand maar heb nog geen verzekering met Coviddekking geregeld.
Dit is zo ongeveer de insteek maar dinsdag komt er een besluit.Guys,
Er is al een corona topic en deze gaat over Thailand?
Anyway de huidige maatregelen zijn voorlopig tot einde van de maand
Testen en verzekering zijn alleen van toepassing als het land van herkomst/doorreis dit vereist (bv India/China)
- Bewijs van vaccinatie
- Bewijs van herstel max 6mnd oud
- Bewijs van reden geen vaccinatie -> Brief van huisarts oid in het engels
Als er geen gekke dingen gebeuren zou deze maatregel dus zo maar eens 1feb geschrapt kunnen worden.
en vervolgs post je feirtelijk 1:1 wat ik zeg... sodejuDit is zo ongeveer de insteek maar dinsdag komt er een besluit.
Doe er mee wat je wilt....en vervolgs post je feirtelijk 1:1 wat ik zeg... sodeju
Dat is trouwens de facebookgroup waarnaar de Thaise Ambassade verwijst voor infoВойдите на Facebook
Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми.www.facebook.com
In het OV geen bezwaar, maar als ik zo'n ding op moet vanaf het moment dat ik de hotelkamer uitstap tot ik 's avonds weer terug ben, of 2 maal 12 uur in het vliegtuig waarin ik nooit kan slapen, dan ga ik inderdaad lekker niet.Ga je lekker niet. Voor zo'n futiliteit omboeken, niet te geloven......
Okay als je zoveel stress ervan hebt dan is het begrijpelijk en inderdaad voor jou geen futiliteit.In het OV geen bezwaar, maar als ik zo'n ding op moet vanaf het moment dat ik de hotelkamer uitstap tot ik 's avonds weer terug ben, of 2 maal 12 uur in het vliegtuig waarin ik nooit kan slapen, dan ga ik inderdaad lekker niet.
Ik heb een lichte vorm van autisme, Als ik lang zo'n ding op moet raak ik gestrest. Zo zijn er nog een paar dingen waar ik in het dagelijks leven moeite mee heb, dingen die voor de gemiddelde mens heel normaal zijn, maar dat zullen ook wel "futiliteiten" zijn...
Ja @Volmer had ook niet de moeite genomen de laatste berichten te lezenEn wat Volmer plaatste zei je gister al...
Ik heb het over het feit dat de Thai (regering) doorgaans onderscheid maakt, tussen toeristen uit verschillende landen. Denk hierbij aan de bericht 2-tier prijsverhoging. De Thaise regering, is nog steeds dikke maatjes met de PR China.Welke hypocrisie heb je het over? Ik snap wel dat er maatregelen moeten worden genomen, maar dat e rook de balans moet worden gevonden met economie en vriendjes blijven met de grote buurman.
Het hele covid-gebeuren heeft al zoveel geld (en gezondheid) gekost.
Dan zijn we het helemaal eens.Ik heb het over het feit dat de Thai (regering) doorgaans onderscheid maakt, tussen toeristen uit verschillende landen. Denk hierbij aan de bericht 2-tier prijsverhoging. De Thaise regering, is nog steeds dikke maatjes met de PR China.
Dat de nieuwe maatregelen nu voor alle toeristen gelden, vind ik enigszins verbazingwekkend, maar ik zie hierin, gezien eerdere maatregelen van de afgelopen 3 jaar, een einde aan de hypocrisie en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Ik heb met het dragen van mondkapjes geen enkel probleem en mijn 5e prikje heb ik inmiddels ook al gehad. Een eventuele 6e, kan me ook niet boeien.
Ontzettend zuur voor jou... Maar helaas zul jij je dan in het grotere belang aan moeten passen. Daarom suggereerde ik eerder al bijvoorbeeld Mexico of de FIlippijnen. Ook veel vrouwelijk schoon en fun en tot op heden nog niets en Mexico is in de hele pandemie een toevluchtsoord geweest voor mensen zoals jij en wappies.In het OV geen bezwaar, maar als ik zo'n ding op moet vanaf het moment dat ik de hotelkamer uitstap tot ik 's avonds weer terug ben, of 2 maal 12 uur in het vliegtuig waarin ik nooit kan slapen, dan ga ik inderdaad lekker niet.
Ik heb een lichte vorm van autisme, Als ik lang zo'n ding op moet raak ik gestrest. Zo zijn er nog een paar dingen waar ik in het dagelijks leven moeite mee heb, dingen die voor de gemiddelde mens heel normaal zijn, maar dat zullen ook wel "futiliteiten" zijn...
rustig aan met @Volmer he. Dat is onze forumwappie, die alleen maar boe kan roepen omdat hem zelf lekkers af wordt gepakt. Dus verwacht geen aangepast gedrag van hem. Accepteer hem zoals hij is en negeer gewoon, want voor discussies en argumenten staat hij toch niet openJa @Volmer had ook niet de moeite genomen de laatste berichten te lezen
no hard feelings... iemand anders deed het ook. Het heerst?