Afgelopen week eens de stand van zaken in Bangkok proberen te up-daten.
Op Sukhumvit vwb pillen enorm veel sraataanbod. Ook poppers en speeltjes.
Ik heb in een gewone officiële pharmacie originele Sidegra sidenafil 100 (lichtblauw) gekocht. 4 pillen 400 baht (12 euro) en in een andere zelfde winkel 220 baht (6,60 euro).
En dan wil je de kwaliteit natuurlijk testen. Dat is gelukt, tot volle tevredenheid. De freelancer die mee wilde naar mijn hotel, bleek een gewillig "slachtoffer". Dus laat die straatverkopers maar links liggen.
Als je weet wie je aan kan spreken van voor een avontuurtje, zijn er genoeg dames te vinden voor een speels sollicitatiegesprek. Wel even doorzien wat hun intenties zijn. De professionals vallen af voor mij. Ik wil plezier, niet de druk kwijt tegen een hoge prijs.
Shorttime was de insteek. Afhankelijk van je wensen en tijdslimiet kun je vanaf 1500 baht een keus maken. Ik vond, na zeker een stuk of 12 dames tussen de 20 en 30 jaar, een aantrekkelijke jonge vrouw van 24. Ze stond af en toe op de Sukhumvit. Geen vaste kracht dus. Maar wel erg veel zin om los te gaan. Nou, dat kon. Voor een vol uur betaalde ik 2000 baht. Het was een schot in de roos. Heerlijk slank lijf en op en top een prachtvrouw. Kon niet beter, zeer geslaagd, vonden we allebei. Dat vraagt om meer...
Ook in Soi Cowboy rond gekeken, maar dat is niet mijn ding.
Waar ik ook naar op zoek was, was een massagehuis met aanbod van extra's. Dus waar de massage niet hetdoel is, maar gewoon lekkere sex met plezier voor twee. Met mogelijkheden, dus een ruim programma. Zoeken in zijstraatjes van Sukhumvit soi's.
Ik vond ruime mogelijkheden in soi 24, ietsje verder dus dan SC. En aan de andere ( even nummers) kant van de Sukhumvit. Daar worden veel nieuwe hotels gebouwd, maar waarnog geen grondoverdracht heeft plaatsgevonden, zijn er best wel een aantal "massage"huizen te vinden waar enthousiast de mogelijkheden aangeboden werden. Prijzen all in onderhandelbaar. Tussen de1500 en 2500 baht, afhankelijk van wensen en tijdbestek, vanaf een halfuur. Voor elk wat wils, keus genoeg!
Op de foto Soi 24, de zijstraatjes vind je tussen de hoogbouw.
Ik vrees dat er een moment gaat komen dat die straatjes gaan verdwijnen, vastgoedgeld is machtig.