De genieter
Vaste klant
Hoi Joke privé je bent een echte spontane dame je hebt humor een toffe meid (vrouw)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn privehuizen komen veel oudjes denk ik.Eerlijk? Nee, de meeste willen dat niet, het is de inhoud vd knip die de doorslag geeft. Ik zie toch zelf de gezichten v mijn mede sekswerkers als er weer iemand voor hun kiest die de opa leeftijd heeft, en nee.. die gezichten staan dan niet echt op vrolijk. Zelfs bij voorstellen kijken ze niet vrolijk als er weer een ouder persoon binnenkomt. Volgens mij ben ik een vd weinige die een gemeende glimlach opzet .
Die had jij zeker stiekum om de hoek gezetOh Ja haar fiets was niet gestolen
En toen ging de wekker af...Jaar of 10 terug kwam ik iedere dag in dezelfde supermarkt AH.
Daar werkte een kassiere,.... Jong,blonde krullen en zoooo lekker.
Ze Lachte altijd ondeugend,onderuitkijkend.
Ik had er gedachten bij maar verder niet. Kwam terug van vakantie en was super bruin. Ze zei mij,Kheb je gemist, jij bent lekker bruin zeg.
Ik maakte een grapje,Ik zei,dat bruin verstond ik wel maar wat zei je nou daarvoor?..... Lekker zei ze lachend.
Lekker? zei ik. Zeker zei ze......Paar dagen later zei ze,... 13:00 ben Ik vrij,....kan je mij naar huis brengen mijn fiets is gestolen. Ik kreeg gedachtes,....wauw,....
Ze stapte in mn wagen en ik werd gezoent op mn mond,....OMG,....Pakte gelijk Ff door,...
Ze vertelde dat ze een vriend had die er niks van kon.
Ze wilde iemand die weet hoe t moet .Een man die ervaring heeft en knap is.
Echt,....een wilde middag gehad.....ze vond t geweldig,....En Ik ook.
Ze wilde wel vaker ook.
In de volgende maanden was ze 4X bij mij geweest.
Ze wilde toen stoppen omdat ze toch haar vriendje belazerde en ze vond een nieuwe baan.
Bij de laatste keer zei ze, Ik ben vandaag jarig,.......Ze zei,.... ben 19 geworden,....
Huh? Ik dacht altijd dat ze minimaal 20 was.
Achteraf dacht Ik ,....WTF,.....????
Zag haar nooit meer,.....
Vergat T nooit meer.
Voelde mij zeker geen pedo.....
Oh Ja haar fiets was niet gestolen
Neen!En toen ging de wekker af...
Is dit forum overgenomen door eenzame mannen met te veel fantasie ofzo?
Alles wordt duurder, maar azijn lijkt erg goedkoop te zijn. Wij dachten hier ook een leuk forum gevonden te hebben, maar daar zijn we aardig van terug aan het komen. We gaan het voortaan maar enkel gebruiken om review's te checken maar laten de reacties wel achterwege. Gaan we daar wel een andere site voor zoeken met gelijkgestemden.Neen!
Door verstokte mopperaars... zo blijkt!
Alles wordt duurder, maar azijn lijkt erg goedkoop te zijn. Wij dachten hier ook een leuk forum gevonden te hebben, maar daar zijn we aardig van terug aan het komen. We gaan het voortaan maar enkel gebruiken om review's te checken maar laten de reacties wel achterwege. Gaan we daar wel een andere site voor zoeken met gelijkgestemden.
Snappen we aan de ene kant wel. En het is ons echt niet om, zoals er eentje reageerde om likes te doen, maar wordt totaal niet op gereageerd behalve als ze commentaar hebben. En zoals we al eerder vermeld hebben, we overdrijven niks en wat we tot nog toe geschreven hebben is slechts het puntje van van de ijsberg. Maar we gaan wel even kijken of we ergens iets vinden met gelijk gestemden. En het is even rustig bij ons geweest, maar dat begint langzaam weer terug te komen en vandaar dat we laatst op sexjobs al een advertentie hadden geplaatst. En we hadden eerst misschien de hoop dat dat hier misschien te regelen zou vallen.Trek je niks aan van die azijn reacties, doe je ding, geen probleem
Jammer dat het echt wel te ver is voor mij...Snappen we aan de ene kant wel. En het is ons echt niet om, zoals er eentje reageerde om likes te doen, maar wordt totaal niet op gereageerd behalve als ze commentaar hebben. En zoals we al eerder vermeld hebben, we overdrijven niks en wat we tot nog toe geschreven hebben is slechts het puntje van van de ijsberg. Maar we gaan wel even kijken of we ergens iets vinden met gelijk gestemden. En het is even rustig bij ons geweest, maar dat begint langzaam weer terug te komen en vandaar dat we laatst op sexjobs al een advertentie hadden geplaatst. En we hadden eerst misschien de hoop dat dat hier misschien te regelen zou vallen.
Hoezo ouder.....30 jaar is niet "ouder"Maar ouder is ook niet verkeerd. 12 jaar geleden bezocht ik een keer een meid van 18. Ik was toen begin 30. Nu, 12 jaar later zien we elkaar nog steeds en is ze nu .
zeker weten!Hoezo ouder.....30 jaar is niet "ouder"
Dat lichaam is op 5 jaar tijd niet veel veranderd hoor. Maar de seks is heel wat beter, over het algemeen. 30-40 zijn de grand cru jaren. Mss is 20 jaar geiler , of althans het gedacht daarbij. Maar ik zal altijd 30 jaar boven 20 verkiezen als de dame knap is en verzorgd
Er waren zelfs reacties van mannen die vanuit o.a. Friesland daarheen wilde komen. Maar voor een volgende keer maken we of een schifting vantevoren of we zetten de advertentie op de dag zelf pas neer. Maar het was juist leuk dat er echt allemaal totaal verschillende mannen op reageerde. Van 18 tot bij wijze van spreken al met 1 voet in hun graf. En allerlei soorten lichaamsbouwen. En dat is juist wat we zoeken diversiteit...Jammer dat het echt wel te ver is voor mij...
Ja hoor, seksgod Marco, nu weten we het wel, dat jij geilt op die verzonnen rukkersverhaaltjes waar de gemiddelde puber zich nog voor zou schamen. Zal ik jou dan maar in de droom laten dat al die vergezochte, onrealistische, ongeloofwaardige verhalen allemaal écht gebeurd zijn? Kom je dan lekkerder klaar? Veel plezier, Marco!Neen!
Door verstokte mopperaars... zo blijkt!
De wekker af? Woehaha,.... Tikken op GR,....Dat lukt Mij niet terwijl Ik slaap wandelaarEn toen ging de wekker af...
Is dit forum overgenomen door eenzame mannen met te veel fantasie ofzo?
Ja precies, vergelijkbare situatie hieroHangt er ook een beetje vanaf welke vibe je zelf uitstraalt. Ik ben begin de 40, mijn partner net 30. In principe date ik het liefst dames tussen 18 en 30. uitzonderingen zijn er ook.
Zelf ben ik wel in de 40 maar zie er veel jonger uit, ik sport veel, rook of drink niet enz enz.
Je bent een topperBen begonnen met 19 en ik het begin vond ik het maar niks. Inmiddels heb ik er al een paar jaar geen issues meer mee, ben nu 24.
Ik krijg vaak de vraag of leeftijd een issue is en ik zou dat ook altijd vragen. Ikzelf heb maar 2 wensen bij klanten; respect en discretie. Uiterlijk, leeftijd, afkomst, socialr klasse maakt me allemaal niks uit.
Maar je neukt je zelf te pletter je hebt een goede conditeHangt er ook een beetje vanaf welke vibe je zelf uitstraalt. Ik ben begin de 40, mijn partner net 30. In principe date ik het liefst dames tussen 18 en 30. uitzonderingen zijn er ook.
Zelf ben ik wel in de 40 maar zie er veel jonger uit, ik sport veel, rook of drink niet enz enz.
Ik weet soms niet waar eerst te beginnen. Thuis, dan nog een meid of 2 die ik soms zie als los sekscontact. En dan nog al die hoertjes. Het is een full time hobby bijna.Maar je neukt je zelf te pletter je hebt een goede condite