Voormalig lid 21987
Stamgast
Ik weet soms niet waar eerst te beginnen. Thuis, dan nog een meid of 2 die ik soms zie als los sekscontact. En dan nog al die hoertjes. Het is een full time hobby bijna.![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet soms niet waar eerst te beginnen. Thuis, dan nog een meid of 2 die ik soms zie als los sekscontact. En dan nog al die hoertjes. Het is een full time hobby bijna.![]()
Met de juiste dames lukt dat wel man.das te veel voor mij .mijn libido is wat minder (leeftijd denk ik )
Valt idd prima mee! Zoals je zegt hebben de meeste DVP's daar geen problemen mee.Veel oudere mannen denken vaak ten onrechte dat jonge meiden hen te oud zullen vinden, maar er zijn genoeg jonge vrouwen die juist een voorkeur hebben voor oudere mannen. Mijn vriendin heeft ook een voorkeur voor mannen die ouder zijn. Wees blij dat ze er zijn en geniet simpelweg van de mogelijkheid.Als ze je te oud vinden, zullen ze dat zeker wel aangeven.
Veel oudere mannen denken vaak ten onrechte dat jonge meiden hen te oud zullen vinden, maar er zijn genoeg jonge vrouwen die juist een voorkeur hebben voor oudere mannen. Mijn vriendin heeft ook een voorkeur voor mannen die ouder zijn. Wees blij dat ze er zijn en geniet simpelweg van de mogelijkheid.Als ze je te oud vinden, zullen ze dat zeker wel aangeven.
Ik ben daar niet van overtuigd. Bij oudere mannen is het soms een probleem om klaar te komen, en dan verkiezen de dvp's het snelle geld van jonge hengsten die sneller weer buiten zijn. Dat ze wat ruwer zijn nemen ze er dan maar bij. Don't forget; it's money that counts bij die dames!Er zijn er toch wel een groot aantal die me vertelden dat ze oudere klanten verkiezen boven jongere.
Nu... als je (bij het begin van de date) betaald voor twee uur... lijkt me dat toch ook geen probleem! het geld is alvast binnen...Ik ben daar niet van overtuigd. Bij oudere mannen is het soms een probleem om klaar te komen, en dan verkiezen de dvp's het snelle geld van jonge hengsten die sneller weer buiten zijn. Dat ze wat ruwer zijn nemen ze er dan maar bij. Don't forget; it's money that counts bij die dames!
Tuurlijk telt het geld. Jij gaat toch ook werken voor het geld en niet voor je de lol?Ik ben daar niet van overtuigd. Bij oudere mannen is het soms een probleem om klaar te komen, en dan verkiezen de dvp's het snelle geld van jonge hengsten die sneller weer buiten zijn. Dat ze wat ruwer zijn nemen ze er dan maar bij. Don't forget; it's money that counts bij die dames!
Ik vind dit altijd zo'n rare opmerking, alsof geld vragen een leuke beleving, plezier, motivatie en een goed contact in de weg zou staan. Ik werk ook voor geld, maar toch doe ik mijn best en vind ik mijn werk erg leuk.Don't forget; it's money that counts bij die dames!
Maar... Rimon niet hoor! Die doet vrijwillegerswerk...Ik vind dit altijd zo'n rare opmerking, alsof geld vragen een leuke beleving, plezier, motivatie en een goed contact in de weg zou staan. Ik werk ook voor geld, maar toch doe ik mijn best en vind ik mijn werk erg leuk.
Een goed contact hoort er het liefst ook gewoon bij. En voor werk moet betaald worden, dat klopt. Echter , als je de lijn passeert en er vriendschap bij komt dan zou ik wel kiezen. Ik betaal mijn vriend(inn)en ook niet voor hun tijd.Ik vind dit altijd zo'n rare opmerking, alsof geld vragen een leuke beleving, plezier, motivatie en een goed contact in de weg zou staan. Ik werk ook voor geld, maar toch doe ik mijn best en vind ik mijn werk erg leuk.
Alsof je ook maar enige verantwoording moet afleggen aan andere mensen.Wel een algemene waarschuwing.
In de DVP wereld zijn grote leeftijdsverschillen redelijk geaccepteerd.
Daar buiten is het toch al gauw een groot taboe , en mensen vooral jongere , gaan gauw gepikeerd raken als je gaat vertellen als 50/60 er dat je sex hebt met 20 ers.
Pas daar mee op.
Soms heb ik net zin in die jonge uitstraling en soms ga ik voor ervaring. Hangt ervan af of ik in men dominante vibe zit. Voorkeur tussen 18 en 22j bij het eerste.Zelf inmiddels 50 jaar, maar met leeftijdsverschil heb ik niet heel erg veel moeite. Begin 20 is wel erg jong, maar dan vaak meer qua ervaring en service. In dat opzicht gaat mijn voorkeur uit naar pakweg 25 tot 40 jaar. Tijdje gelden een dame gehad die zich uitgaf voor rond de 25 jaar met een erg jonge uitstraling. Daar had ik toen wel een beetje moeite mee merkt ik.
Als ik aan vrienden vertel dat een dame 25 jaar is, dan krijg je wel een soort verbaasde reactie of zo. Ze laten dan wel blijken dat ze het jong vinden. Het kan ook gewoon zijn dat men jaloers is (ga de discussie ook niet echt aan).Nee , maar heb toch ervaren dat mensen agressief werden en je voor pedo gingen uitmaken.
Ik ben de vijftig reeds gepasseerd en bezoek sinds een jaar of zes de dames van plezier. De dames die ik bezoek zijn altijd boven de dertig en nu vroeg ik mij af of ik niet eens een keer een jongere dame zou kunnen bezoeken.
Aan de ene kant voel ik me dan een soort pedofiel (> 20 jaar verschil) aan de andere kant lijkt het mij ook erg leuk. Maar het voelt een beetje als de droom die wij mannen allemaal hebben: een trio met twee dames: het lijkt fantastisch maar uiteindelijk kome je handen en monden te kort....
En je moet dan echt wel kiezen. Ik heb zo bvb 1 vriendin die ik ooit betalend heb bezocht . Ons contact is nu louter vriendschappelijk. Maar wel leuke dingen. Heb het ook poit meegemaakt dat een dvp vriendjes wou zijn maar daarnaast ook nog wou verdienen aan me. Nee, die vlieger gaat dan niet op.Duidelijkheid is nodig.
De DVP ziet het contact als " leuk werk" , en de klant ziet het als vriendschap. Dan zit je niet op 1 lijn.. Beste is om het te bespreken ( als je een goed contact hebt, moet dat simpel zijn)
Sorry, maar dit slaat naar mijn mening nergens op. Het tegengestelde is waar. Mannen passen hun publieke mening aan door net te doen alsof ze niét op jonge(re) vrouwen vallen. Want als ze daar eerlijk over zijn, worden ze gebrandmerkt als 'creepy' (eng), vieze oude man, onvolwassen, manipulatief, "je kunt zeker geen vrouw van je eigen leeftijd krijgen", of ze worden zelfs voor pedofiel uitgemaakt. Dus doen veel mannen publiekelijk alsof ze juist niet geïnteresseerd zijn in jonge meiden, terwijl ze dat wel zijn. Alleen wanneer ze anoniem zijn, zoals op dit forum, kunnen ze er eerlijk over zijn.Soms heb ik het gevoel dat sommige mannen hun 'publieke smaak' aanpassen om niet uit de toon te vallen. Alsof het nu eenmaal van een man van middelbare leeftijd verwacht wordt dat 'ie geilt op meisjes van in de 20...
Ja heb ik ook. Dame is gestopt. Maar ze wilde vrienden met me blijven. Dus we gaan dingen met elkaar doen. Zij betaald ook nog eens het merendeel dan. Ik mag echt niet vaak betalen van haar voor een etentje of zoiets. Wel leuk hoor dat je een vriendschap kan overhouden aan iets wat ooit een betaald contact was.En je moet dan echt wel kiezen. Ik heb zo bvb 1 vriendin die ik ooit betalend heb bezocht . Ons contact is nu louter vriendschappelijk. Maar wel leuke dingen.
Sorry, maar dit slaat naar mijn mening nergens op. Het tegengestelde is waar. Mannen passen hun publieke mening aan door net te doen alsof ze niét op jonge(re) vrouwen vallen. Want als ze daar eerlijk over zijn, worden ze gebrandmerkt als 'creepy' (eng), vieze oude man, onvolwassen, manipulatief, "je kunt zeker geen vrouw van je eigen leeftijd krijgen", of ze worden zelfs voor pedofiel uitgemaakt. Dus doen veel mannen publiekelijk alsof ze juist niet geïnteresseerd zijn in jonge meiden, terwijl ze dat wel zijn. Alleen wanneer ze anoniem zijn, zoals op dit forum, kunnen ze er eerlijk over zijn.
Nee hoor wij zijn met meer die hier van houden ik vind het ook sexy .en ik denk meer dan je denkt die hier hun nek bij verdraaienJouw ervaringen lijken diametraal tegengesteld aan de mijne en toch bedoelen we eigenlijk allebei hetzelfde:
het is jammer dat er mensen zijn die in publiek hun voorkeur laten bepalen door anderen, door wat gangbaar is in hun omgeving/leefwereld.
Ik ondervind hetzelfde als het over mollide dames gaat. Ik lijk altijd de enige die ervoor uitkomt te houden van flinke dijen en die een buikje sexy vind. In publiek hoor ik haast enkel mensen praten over kilo's kwijtspelen, mooie slanke lijnen en platte buiken. Alleen als er eens geen volk of andere vrouwen bij zijn krijg hoor ik soms eens andere dingen zeggen.
Ik zal wellicht slechte vrienden hebben uit verkeerde milieu's.![]()