- 1.469
- 30/06/21
- 3.457
Er zijn genoeg jonge meiden die juist oudere mannen leuk vinden. Mijn vriendin date ook het liefst met oudere mannen. Haar wens is zelfs om eens intiem te zijn met een man van 70+ jaar. Dat lijkt haar heel leuk. Ik zou me dus niet ongerust maken over een groot leeftijdsverschil.Ik loop al enige tijd met een vraag rond waarvan ik graag van wandelaars en dvp's hun mening zou willen weten.
Ik ben de vijftig reeds gepasseerd en bezoek sinds een jaar of zes de dames van plezier. De dames die ik bezoek zijn altijd boven de dertig en nu vroeg ik mij af of ik niet eens een keer een jongere dame zou kunnen bezoeken.
Aan de ene kant voel ik me dan een soort pedofiel (> 20 jaar verschil) aan de andere kant lijkt het mij ook erg leuk . Maar het voelt een beetje als de droom die wij mannen allemaal hebben: een trio met twee dames: het lijkt fantastisch maar uiteindelijk kome je handen en monden te kort....
Ook vraag ik mij dan af hoe de dame in kwestie dit zou vinden: met een oudere man.
Misschien denk ik teveel maar toch zou ik graag jullie (serieuze) mening en/of ervaring willen.
Bedankt
Nadeel is wel dat hun werkervaring wat minder zal zijn. Zeker als het geen professionele sekswerkers zijn.