Ik ben zelf 37 maar ik voel me nog steeds 18, is meestal een goed teken jezelf jong voelen. Ik denk dat je dat ook hebt gevoelsmatig dan.
ik zou het niet weten..
heb zelf geen kinderen en ben gelukkig (voor mijn persoon althans)op tijd uit het huwelijksbootje gestapt..
kan me er iets bij voorstellen als je als vent een dochter hebt van 20 of 22 ,dat je dan het gevoel hebt dat dat te kort bij komt..alsof je sex hebt met je eigen kind ofzo
nogmaals ..vlak meiden van die leeftijd niet uit, toch zeker die uit Roemenie of Polen etc..die kun je niet vergelijken met het buurmeisje dat bij de Jumbo zaterdags achter de kassa zit.
eerder genoemde zijn +/-2000 km van huis in een vreemd land ,zitten dikwijls met vreemden in een huis ,waarschijnlijk opgegroeid met niks..
hebben sex met allerlei soorten mannen van bullebakken tot heren..
ga er maar aan staan..geef het je te doen..
die zijn anders dan jouw nichtje die een meltdown krijgt omdat haar net gemaakte Tik Tok filmpje niet wil laden.. ofdat haar Vespa niet wil starten..
die heeft een heel andere gebruiksaanwijzing..
ook krijg ik het gevoel dat veel mannen van middelbare leeftijd niet weten hoe ze met de jeugd om moeten gaan..
behandel ze als een kind,en je krijgt een kind..
op de bouw vroeger ook zo dikwijls meegemaakt ,gingen ze zo'n jong gastje lopen kleineren of voor lul zetten..na 2 dagen was het, of vollop vechten, of zo'n ventje werd een emotioneel wrak..
kwam ooit een uitvoerder aan mij vragen waarom mij het wel lukte om een ploeg van jonge gasten te laten werken en gemotiveerd te houden?
'als normale mensen behandelen en helpen als ze iets vragen ,in hun schoenen gaan staan ,(niet de jouwe met 20 jaar ervaring) ,moet je eens proberen ,dat kost verder niks ,Johan' was mijn antwoord..