Voormalig lid 7800
Vaste klant
Die houding herken ik inderdaad…@Miamor mischien is het vogeltje gevlogen.ze stond de laaste tijd echt zo als een zoutzak achter het raam. Echt zonde leuke mooie meid maar lijkt er geen zin meer in te hebben
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie houding herken ik inderdaad…@Miamor mischien is het vogeltje gevlogen.ze stond de laaste tijd echt zo als een zoutzak achter het raam. Echt zonde leuke mooie meid maar lijkt er geen zin meer in te hebben
Dat had ze altijd al. Ik kan daar dus geen reden in zien dat ze niet meer zou terugkomen. Ze werkt normaal gesproken veel weken per jaar, maar ze gaat - heel af en toe - ook weleens terug naar Bulgarije. Vermoed dat ze er gewoon weer zit binnen een aantal weken of maanden.Laaste 2 keren ook niet gezien inderdaad en ik was er 3 ,4 weken geleden nog. Jammer als ze niet meer terug komt. Maar ze leek er al geen zin in meer hebben. Totaal geen moeite doen om klanten te lokken. Alleen maar naar beneden kijken en chaggie. Maar als je binnen bent komt ze los
Het klopt dat ze boft met mij. Maar daar krijg ik dan ook zeer veel voor terug. Naast het feit dat ze fysiek erg lekker is (slank, lange benen, heerlijke strakke kont, supergeile borsten) is ze tijdens die langere date ook heel gezellig, vrouwelijk en gedraagt ze zich geil en sletterig.Dan mag Sylvia in haar handjes knijpen met zo'n klant als jij die een aantal uren blijft, want de laatste jaren heeft ze niet zulke goede business meer, aldus haar collega's in de passage. Haar gordijntjes zijn in vergelijking met haar collega's mss wel het meest open. Die extra's zijn mij ook niet bekend.
Als ze wat beter klanten zou lokken zou ze veel meer kunnen verdienen. Ze zit daar altijd zo van het is dat het moet, maar eigenlijk heb ik er geen zin in.
Mooi is wel dat zij slank blijft, ondanks dat ze naar de 40 loopt.
Ik roep zeker niet zomaar wat. Ik kom al jaren bij haar, blijf vaak langer en betaal haar meer dan gemiddeld. En ik heb n hele goede klik met haar. Wat ze doet met iemand is denk ik heel persoonlijk. Ze bepaalt dat helemaal zelf. En tsja, ik kom niet voor niets vaak bij haar. Ze is knap, heel erg lekker en (bij mij) supergeil. Wat ze bij iemand anders wel/niet doet, dat weet ik niet. Daar ben ik niet bij.ja @Pietje1977 dat zeg ik haar ook vaak dat ze enthousiast moet zijn.want ze is echt lekker en ze ruikt als de beste van de hele achterdam. Haar kut smaakt ook lekker. Jammer dat ze niks extras doet. @Walking red habits die roept maar wat ongelooflijk ze zegt zelf niks extras te doen. En dat zeggen 2 vrienden van mij ook. Wat je ook neertelt doet ze niet heb ik al geprobeerd.heb wel weer zin om haar goed te neuken. Je kan haar wel altijd goed door neuken.
Net gezien iddvolgens mij wel, gisteren was ze er wel, ze neemt bijna nooit vrij op zaterdag
overigens, 'peeskamer' slaat terug op het vroegere 'uitpezen'. De bedoeling was dat je - na binnenkomst - tot allerlei extra's werd verleid, waarvoor je dan steeds per stuk extra moest betalen. Is maar goed dat dat tegenwoordig veel minder een rol speelt, ik zou daar als klant niet blij van worden. Ik betaal graag een mooi bedrag, en wil dan gewoon de extra's krijgen die mogelijk zijn bij de dame, die ik dan net wil hebben.Ik wandel net langs haar peeskamer: ze is er nu.
Deze Sylvia is al een hele poos niet meer op de Dam actief. Ze werkt(e?) sinds eind 2019 op de Doubletstraat in Den Haag.Over Sylvia's gesproken, de andere Sylvia van 17 (met het naambordje) heb ik al een flinke tijd niet gezien.