ze heeft ook klanten die langer blijven, net als vele andere dames.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs Kristina nu gestopt dan ?Sylvia is nu te vinden op 13k4, in het hofje, op de kamer van Christina Spraakwater.
Iemand die weet of ze er vandaag is?Niet dat ik weet (maar ik zou haar ook niet missen)
Maar Sylvia is dus wel verkast naar 13k4. Ik vind het wel grappig dat ze daar nu staat.
Als ik "om de hoek" zou wonen was deze vraag overbodig. Overigens ben je niet verplicht te reageren.Ga zelf even kijken en schrijf meteen een recensie van je bezoek.
Dank voor je vermoedens. Mocht ik voor "niks" zijn gereden laat ik t weten. Mocht ik haar treffen laat ik dat weten middels recensieHet is inderdaad grotendeels een 'is-die-er-forum'.
Sylvia is er bijna altijd, vermoed vandaag ook Een recensie wordt erg gewaardeerd. hartelijk dank.
Das nog redelijk in de buurt. Zuid Nederland naar noord is ff plankenzeker, je zal maar in Amsterdam of Haarlem wonen, en voor niets rijden, das gewoon vervelend dan
Helaas niet gezien was er rond 21:00 en vond rest mager. Lekker ritje gemaakt dat dan weer welze houdt alleen wel lang pauze doorgaans, van 18.00 tot 22.00 loop je de kans dat ze er niet is. Dan gaat ze naar huis om te eten. Heb dit laatst al eens geschreven. Iets om rekening mee te houden.