Dat possessieve en jaloerse gevoel, gelukkig heb ik dat niet en mijn vriendin en FWB ook niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe gedachte lijkt me wel leuk. Men vrouw met een vreemde worst in in haar mond als ontbijt terwijl ik er genietend naar kijk.En Jotux, heb jij een partner? Is ze knap? En hoe zou je het vinden moesten andere mannen haar neuken? Kortom, vind je bij haar een ontbijt met vreemde worst geil?![]()
Ja dat zou ik ook hebben denk ik, in overeenstemming en allebei dan dat iets met anderen mag doen.Toen ik het kopje las dacht ik aan iets heel anders. Ik ging er vanuit dat het over vreemdgaan ging.
Zo te lezen gaat het meer over dat je weet dat je vrouwen het met andere mannen doet. Zowel in je bijzijn zoals op feestjes etc.
Ik zou er geen probleem mee hebben als ik er van wist en we duidelijke afspraken gemaakt hebben. Bijvoorbeeld zou ik dan de vrijheid hebben om het ook met andere vrouwen te doen. Ik zou het niet pikken als ze het achter me rug om deed. Ik denk alleen dat vrouwen sneller verliefd worden dan mannen.
Ja dat zou ik ook hebben denk ik, in overeenstemming en allebei dan dat iets met anderen mag doen.
Maar achter de rug zou ik ook niet pikken of doen...
Prijs je dan maar gelukkig dat je geen homo bent, of je kon enkel maar "achter de rug" neuken...Maar achter de rug zou ik ook niet pikken of doen...
dat noemen ze in Nederland een ruggetuffer.Prijs je dan maar gelukkig dat je geen homo bent, of je kon enkel maar "achter de rug" neuken...![]()
Misschien staat ze ervoor open om samen naar Fun4Two te gaan, mits ze de zekerheid heeft dat jullie die avond echt alleen met z'n tweeën blijven. Gewoon lekker samen dansen, eten, ontspannen in de sauna en misschien seks, terwijl er andere mensen om jullie heen zijn. Die eerste stap is vaak het spannendst, maar als ze merkt dat het ook maar 'gewone' mensen zijn en dat de sfeer relaxed en leuk is, dan kan er opeens veel meer mogelijk zijn. Let wel op: het zal niet de eerste keer zijn dat de rollen daarna omdraaien, de man wordt jaloers, terwijl de vrouw de smaak juist te pakken krijgt. Voor je het weet ben je op een gangbang-avond. HahaIs ook een fantasie van mij. Is al wel eens ter sprake gekomen maar doorzetten durft ze niet. Zou het liefst gaan swingen met mijn partner. Zou me niet eens om mijn eigen gaan , maar gewoon voor gezamenlijk geil genot. Wat kun je dan lekkere avonden hebben. Ik ben niet jaloers aangelegd. Sex is geen liefde.
Nemen jullie ons mee?Misschien staat ze ervoor open om samen naar Fun4Two te gaan, mits ze de zekerheid heeft dat jullie die avond echt alleen met z'n tweeën blijven. Gewoon lekker samen dansen, eten, ontspannen in de sauna en misschien seks, terwijl er andere mensen om jullie heen zijn. Die eerste stap is vaak het spannendst, maar als ze merkt dat het ook maar 'gewone' mensen zijn en dat de sfeer relaxed en leuk is, dan kan er opeens veel meer mogelijk zijn. Let wel op: het zal niet de eerste keer zijn dat de rollen daarna omdraaien, de man wordt jaloers, terwijl de vrouw de smaak juist te pakken krijgt. Voor je het weet ben je op een gangbang-avond. Haha![]()
We zijn daar wel eens te vinden.Nemen jullie ons mee?
Nee je hebt gelijk. Zo zouden we onze eerste stapjes kunnen zetten. Maar het op en neer gaan van haar interesse vind ik moeilijk te plaatsen.