Nirvana4622
Vaste klant
Dan opnieuw maar weer een weekje onthouding van alle zonden!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf ze is met verlof of... . Vorige week had ik ook gestuurd en geen antwoord gehad, maar achteraf merkte ik ook dat bij haar profiel op Quartier Rouge staat: laatst online op 25/06.Berichtje gestuurd paar weken geleden en afgelopen week, maar nog geen reactie... zal het vaste klandizie only zijn?
Als zelfs ik geen reactie krijg scheelt er iets ernstigBerichtje gestuurd paar weken geleden en afgelopen week, maar nog geen reactie... zal het vaste klandizie only zijn?
Berichtje gestuurd paar weken geleden en afgelopen week, maar nog geen reactie... zal het vaste klandizie only zijn?
Zelfde ik heb ook geen reactie meer gekregen. Bericht wel aangekomen.Nog geen reactie tot op vandaag
Klopt! Mijn afspraak was van midden augustus...Ja, ik vrees dat we niet meer op haar moeten rekenen
Laatste afspraak die ik met haar had gemaakt was vorige zomer (17 juni) en toen is ze niet komen opdagen omdat haar moeder een arm gebroken had.
Sindsdien niets meer....
Ook waar. Nu ja: hopen doe ik stiekem nog wel, maar er echt op rekenen niet meer.Zeg nooit nooit in dit wereldje
Koester dan je leuke herinneringen! haha!Ook waar. Nu ja: hopen doe ik stiekem nog wel, maar er echt op rekenen niet meer.
Doe ik zeker en vastKoester dan je leuke herinneringen! haha!
Marta kan eigenlijk makkelijk geld verdienen met haar bestaande clienteel die ze zonder advertenties kan bereiken. Aangezien niemand iets van haar vernomen heeft is er iets belangrijk veranderd. Ofwel is ze naar Oekraine puin ruimen of misschien zelfs erger. Ofwel hebben ze thuis ontdekt dat ze betaalde liefde leverde en dat werd niet geaprecieerd en riskant voor haar status als vluchtelinge.Iemand nog wat vernomen ?
Of... je laat haar gewoon haar eigen beslissingen nemen!Marta kan eigenlijk makkelijk geld verdienen met haar bestaande clienteel die ze zonder advertenties kan bereiken. Aangezien niemand iets van haar vernomen heeft is er iets belangrijk veranderd. Ofwel is ze naar Oekraine puin ruimen of misschien zelfs erger. Ofwel hebben ze thuis ontdekt dat ze betaalde liefde leverde en dat werd niet geaprecieerd en riskant voor haar status als vluchtelinge. Ze woonde ergens in de buurt van Charleroi. Misschien ga ik wel eens een kijkje nemen in juli.