Ziezo, mag ook afgevinkt worden van de bucketlist.
Na mijn favorietje bezocht te hebben enkele weken terug en na de vele lovende woorden op de Franstalige zustersite en hier, ook maar eens een bezoekje gebracht aan Marta.
Communicatie: vlot in het Engels.
Locatie: rendez-vous hotelletje in de buurt vh Europees parlement. 1ste verdiep, kamer 3 met veel spiegels
Dame: next-door, buikje, heel vriendelijk. Voor diegene die een model verwachten, zoek elders. Diegenen die gele sex wensen, aanrader!!
Date: na wat gesms mocht ik op afgesproken uur naar de kamer gaan die werd doorgestuurd. Even goededag tegen receptionist en op naar 1ste verdiep. Vanaf binnenkomst onmiddellijk diepe tongzoenen en ik kon al direct overal tasten. Gezien ik picobello clean was voor vertrek, hing mijn broek enkele min later aan de enkels en was ze gulzig aan het pijpen
. Daarbij draaide ze ons zodat alles heel mooi ook nog eens te volgen was via de spiegels. Echt Geil. Na 10min zuigen, deepthroat en keelneuken was het mijn beurt. Echter nam ze me eerst mee naar de douche waar ze haarzelf nog wat verfriste en ik me mocht laten gaan. 2 vingers in de poes, TZ, beffen, het kwam daar al eventjes aan bod. Lekkere sappen verlieten haar poesje reeds. Dan overgegaan op bed, waar ik ze 3x heb doen komen. Nog nooit meegemaakt. Deze dame komt echt gemakkelijk als je de juiste snaren beroerd. 3de keer was in samenspel met mijn tong, vingers in de poes en duim in kontgaatje. Ze schreeuwde wat luidruchtig en was toch precies een beetje beschaamd
. Ze zei dat ze nog nooit met een cliënt 3x was klaargelomen en ik crazy was. (Voor wat het waard was, maar voelde me toch vereerd). Hebben echt 60min non-stop gesext en mag dus van een geslaagde date spreken.
Conclusie: behandel haar met respect en je zal veel terugkrijgen. Ga ik nog terug? Denk dat ik ze nog wel eens ga bezoeken als ze in het land is. By the way: prijs hotelletje zat in de prijs
@Boyken10: wat de trio betreft, mag je me zeker eens ern pm sturen om een afspraakje met haar.
Nog vergeten: had een flesje wijn meegebracht, maar we zijn er niet aan toegekomen.