Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAha , ook terug tijdens de week dan?!moest in Brussel zijn woensdag en dan ook maar de nodige tussen stop gemaakt .
Parking vinden was een drama !
Uiteindelijk in de parking van red hotel gaan staan op de hoek . 8€ voor een uur. (Beter dan een boete )
Ze kwa het me buiten op omdat ze zelf pas toe kwam .
Alvorens binnen te zijn hing er al aan me en was ze me vol overgave aan het tongzoen en fluisterde ze in mijn oor.
Now it's time to relax … we are going to have some good fun .
Naar binnen trok ze men broek uit en begon ze te pijpen voor de spiegel .
Na 10 minuten zij ze hup hup kom we gaan de douche onder .
In de douche ging ze verder. Trok haar naar boven… stevig kussen .
Beginnen vingeren . Op dat moment liet ze blijken dat haar kontje niet mocht ontbreken.
Dat ook stevig onder handen genomen .
Uit de douche … duwde ze me op bed en begon terug te pijpen . Ballen zuigen en me te rimmen .
Haar op bed omgedraaid en beginnen beffen , ze duwe men vinger richt haar Kont en zij … put one in …
Met plezier …
Wat gleimiddel er bij en toen zijn ze .
Are you going to try more ?
Yes I am …
Eerst 2 dan 3 waarna ze zelf vroeg naar meer ..
Ze zij dat ze ging komen …
Echt of wat fake weet ik niet maar ze was ineens heel veel natter .
Ze dook weer naar men Jan en vroeg of ze ook verder mocht ….
Geen probleem .
Ondertussen zat ze in me terwijl ze me aan het pijpen was , ze stopte even ze zij dat ik in haar mondje mocht komen.
Ze ging verder harder en harder .
Zo gezegd zo gedaan… nix bleef over .
Geil keek ze me aan en slikte ze alles door .
Na een korte massage keek ze diep in men ogen en zij … now I want to see you fuck me …
Begon ze me weer te pijpen vol overgave.
Uiteindelijk kwam hij recht en zij ze now you have to fuck le hard !
Doggy genomen kijken d naar de spiegels .
Omgedraaid , haar benen in men nek .
Pompen zo hard ik kom ….
Daarna kwam ze op me zitten en ze zij now it's my turn!
Zo hard heb ik me nog nooit iemand weten rijden .
Ze begon ineens haarzelf mee te vingen en kwam helemaal nat over men Jan .
Samen de douche in en men dag verder gezet .
Als je in Brussel bent zij ze , laat maar weten . Of als ik naar jou mag komen wil ik dat ook wel doen zij ze .
Ik liet har weten dat ik nu wel frequenter naar Brussel zal afzakken voor een bezoekje . Met de nodige afspraken van te voor .
Be good to her en ze doet heel veel meer dan ze schrijft .
Zoals gezegd . Was er woensdag.Aha , ook terug tijdens de week dan?!
ja dat is ze
PM gestuurdIemand die eens met haar een trio wil doen nu zaterdag? Pm maar, ik ken haar goed
Klinkt leukIemand die eens met haar een trio wil doen nu zaterdag? Pm maar, ik ken haar goed
nee 26 staat op haar advertentieNog steeds het zelfde nummer eindigend op 95
Nog steeds het zelfde nummer eindigend op 95
En ... hoe was het trio?Iemand die eens met haar een trio wil doen nu zaterdag? Pm maar, ik ken haar goed
NZC? Dat lijkt geen probleem te zijn voor haar?
In naam van de meesten onder ons, hartelijk dank voor deze mededeling. Wat, nu we toch bezig zijn, gaat u volgende week eten?wAangezien Tatiana offline blijft ga ik volgende week eens proberen met Marta af te spreken. Als ik de reviews lees komt ze goed in de buurt wat Tatiana aanbood. Heb nog een paar op mijn to do list wat ik wil afvinken zoals rimming ontvangen en facial. Als ik het zo allemaal lees is dat geen probleem.
Was bedoeld om de reviews te bedanken om ze op mijn radar te brengen sinds dat mijn go to niet meer actief is. Aan jouw reactie kan ik weinig tot niets mee. Maar mocht het je interesseren, ik eet elke dag. Zelfs meermaals op 1 dagIn naam van de meesten onder ons, hartelijk dank voor deze mededeling. Wat, nu we toch bezig zijn, gaat u volgende week eten?w