Adverteert met 36j. en 65kg..Ja, dat is ze.
Dat zal alle twee er een heel eind over zitten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAdverteert met 36j. en 65kg..Ja, dat is ze.
Tja, dat geldt denk ik voor zowat 75% (of meer) van de advertenties op RL... Misschien waren dat (bij dames die al wat langer meedraaien) in het begin wél correcte gegevens.Adverteert met 36j. en 65kg..
Dat zal alle twee er een heel eind over zitten.
Ja dat is ze ! ThxSuper Marta
Si vous voulez vous amuser, il devrait y avoir une femme exceptionnelle à côté de vous. Croyez-moi, vous passerez unold.quartier-rouge.be
Deze ?????
Marta is momenteel enkel beschikbaar in weekends en op feestdagen. Eventueel komt ze ook naar je toe, als dat gaat.een idee wanneer ze terug is?
Bel je haar toch op de coördinaten aangegeven op haar advertentie.Waar ontvangt ze de laatste tijd ??
20 Jaar? Dat is een leugen! Ze is begin 40Bel je haar toch op de coördinaten aangegeven op haar advertentie.
Ze ontvangt niet langer in dat hotel te Elsene waar de Ladies Brussels werken
Ze is wel ongeveer 20 jaar ouder dan ze aangeeft in de advertentie
Dat kunt je al zijn op 36 jaar als je op 18 jaar ben kleine krijg en die op 18 ookVergeet het jongen. Ik schrijf geen onwaarheden
Zij is grootmoeder.
Wat niet afdoet dat ik haar een aangename vrouw vind
Belachelijk!Vergeet het jongen. Ik schrijf geen onwaarheden
Zij is grootmoeder.
Wat niet afdoet dat ik haar een aangename vrouw vind
Ik weet niet of ze een werkende link heeft maar had haar vorige week een berichtje gestuurd.Nog nieuws van deze DVP die blijkbaar top is? Ben zeer benieuwd om ook eens uit te proberen want ben grote fan van gerimd te worden! Alvast bedankt voor een werkende link.
Nog nieuws van deze DVP die blijkbaar top is? Ben zeer benieuwd om ook eens uit te proberen want ben grote fan van gerimd te worden! Alvast bedankt voor een werkende link.
Op het nummer dat je hebt veronderstel ikEn welk nr heeft ze dan? Oud nr?
Idd, nog steeds het zelfde nrOp het nummer dat je hebt veronderstel ik
Ga ik haar eerst vragen.Kan je me dit nummer via PM bezorgen aub?
Ze stond op mijn shortlist, maar is met het uitbreken van de oorlog in oekraïne even van de rader geweest, daarna sporadisch enkel nog het weekend beschikbaar en nu al geruime tijd offline.
Ak-lvast hartelijk bedankt!
Marta werkt voorlopig enkel met bestaande klanten die ze kent. Ze heeft in elk geval een nieuw telefoonnummerKan je me dit nummer via PM bezorgen aub?
Ze stond op mijn shortlist, maar is met het uitbreken van de oorlog in oekraïne even van de rader geweest, daarna sporadisch enkel nog het weekend beschikbaar en nu al geruime tijd offline.
Ak-lvast hartelijk bedankt!
Ze vroeg me dit te melden. Ik hou het hierbij@medion64 : moet je me toch eens uitleggen hoe ze, terwijl ze al haar gegevens kwijt is, haar bestaande klanten, onder wie ik, terug opspoort met een nieuw nummer, of hoe de bestaande klanten dan weet hebben van dat nieuwe nummer. Want ze is blijkbaar ook nog eens verhuist....
Nu is ze Russische ipv Oekraïense. Zal wel een commerciële verklaring voor zijn.Momenteel staat haar annonce online op QR, dus wie haar (nieuwe) nummer wil, wees snel!!
Super Marta
Si vous voulez vous amuser, il devrait y avoir une femme exceptionnelle à côté de vous. Croyez-moi, vous passerez unwww.quartier-rouge.be
Adverteerde al van bij het begin als Russische hoor.Nu is ze Russische ipv Oekraïense. Zal wel een commerciële verklaring voor zijn.
Nooit bij stil gestaanAdverteerde al van bij het begin als Russische hoor.