Verraad maar niet te veelAdvertentie etc doorsturen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVerraad maar niet te veelAdvertentie etc doorsturen
Tja een beetje dvp heeft genoeg kennis van mannen daarom iemand die anders zich voor doet..is snel ontmaskerd
Ik heb die zo door!
Zulke spannende dingen bespreken we niet hoor. Zijn huist die dingen die mannen niet willen weten. Zoals wat te doen als je opeens ongesteld wordt en dergelijke lmaoIn dat geval, doe mij er ook maar een
Mannen moeten dan niet gaan zeuren maar gewoon door likkenZulke spannende dingen bespreken we niet hoor. Zijn huist die dingen die mannen niet willen weten. Zoals wat te doen als je opeens ongesteld wordt en dergelijke lmao
daar heb ik ook geen moeite meeOmdat je uiteindelijk een tent in haar broek ziet?
Zulke spannende dingen bespreken we niet hoor. Zijn huist die dingen die mannen niet willen weten. Zoals wat te doen als je opeens ongesteld wordt en dergelijke lmao
Precies. Echte kerel mijdt enkel de dode zee.Mozes ging ook door de rode zee, echte kerels ook
Zouden er veel mannen die zich uitgeven als DVP's in het "dvp only" subforum meelezen?
Ahhh hij leefde nog voor de Christus, de echte kerels van nu hebben veel meer optiesMozes ging ook door de rode zee, echte kerels ook
Lijkt me juist reuze interessant.. ik heb respect voor de DVPHet is julie volledig gegunt. Ik begrijp niet waarom men hier zo moeilijk over doet. Moet toch kunnen dat jullie onderling eens kunnen praten over de ervaringen die jullie meemaken.
Dat zeg ik toch ? Dat moet zeker kunnenLijkt me juist reuze interessant.. ik heb respect voor de DVP