Wat gebruikt die ook al foto's van 30 jaar geleden dan?Belle is toch geen oud wijf?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat gebruikt die ook al foto's van 30 jaar geleden dan?Belle is toch geen oud wijf?
Nee, daar is de topic "voorschot vragen" voorIk zal helpen, die van Belle? bv?
@Some Hoe kom je dan in persoonlijk contact met iemand als je niet eerst via een PM elkaar contactgegevens kan sturen? Hier open op het forum die gegevens knallen lijkt me ook niet wat je wil.
Oneens.Privécommunicatie tussen leden op een openbaar forum vind ik in het algemeen echter totaal onnodig en eerder kinderachtig.
Idd vind ik ook.Oneens.
Het is er al Zal je taggenDus @admin krijgen we een eigen hoekje?
Doe mij ook maar een tag-je, als je dat ok vindt.Het is er al Zal je taggen
Wel ik ben nu zelf ook al aan het zoeken geweest. Noemt 'dvp only' maar is te kort voor in de zoekbalk. @Empress Layla heeft er deze week nog in gepost. Kan je even helpen Layla ?Doe mij ook maar een tag-je, als je dat ok vindt.
Dank je alvast.
Yes ik tagg jullie beide even momentjeWel ik ben nu zelf ook al aan het zoeken geweest. Noemt 'dvp only' maar is te kort voor in de zoekbalk. @Empress Layla heeft er deze week nog in gepost. Kan je even helpen Layla ?
Je hebt geen dvp status. Die moet je eerst bij admin aanvragen en verifiëren dat je een dvp bent. Anders kan iedereen een profiel aanmaken dat die een dvp is.Hey hey
Mag ik ook een tagje?
Al vast bedankt
Je hebt geen dvp status. Die moet je eerst bij admin aanvragen en verifiëren dat je een dvp bent. Anders kan iedereen een profiel aanmaken dat die een dvp is.
Je hebt er nieuwsgierigen bij. Dus ja, ik verwacht het wel.Zouden er veel mannen die zich uitgeven als DVP's in het "dvp only" subforum meelezen?
Voor mij MVPIn dat geval, doe mij er ook maar een
Voor mij MVP
Ik vraag me af hoe de admin verifieert dat iemand echt een DVP is.Je hebt er nieuwsgierigen bij. Dus ja, ik verwacht het wel.
Ik vraag me af hoe de admin verifieert dat iemand echt een DVP is.
Man Van ProblemenMost valuable Player?
Man Van Problemen
Advertentie etc doorsturenIk vraag me af hoe de admin verifieert dat iemand echt een DVP is.