't Gaat om de inhoud. Da's't enige dat telt en zolang deze inhoudelijk is, prima dat het dan rustig is.Dat zal een rustig forum zijn
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren't Gaat om de inhoud. Da's't enige dat telt en zolang deze inhoudelijk is, prima dat het dan rustig is.Dat zal een rustig forum zijn
Waarom vervuilen ze ons forum dan nog dagelijks?Er is een apart forum voor alleen dames dvp's ontwikkeld. Daar komen geen mannen op.
Omdat ze hier in de algemene forumcategorieën net zo welkom zijn als mannen.Waarom vervuilen ze ons forum dan nog dagelijks
Welk subforum bedoel je? Bij Dames aan het woord... kunnen mannen gewoon reageren hoor, alleen geen topics starten. Ik vind deze situatie prima.Er is een subforum voor dames waar wij niet mogen reageren.
Een welkome toevoeging noem ik het. Helaas is er bij de topic "dames aan het woord" teveel mannelijke bemoeienis. En het forum wat ik bedoel is niet op deze site.Waarom vervuilen ze ons forum dan nog dagelijks?
Er is een subforum voor dames waar wij niet mogen reageren.
Maar vervolgens mogen de dames wel reageren in al onze topics, met als gevolg een enorme hoeveelheid oninteressante en irrelevante kletsberichten.
Die heb ik per abbuis ook een tijdje gehadDames = leden met badge "DVP".
Hoe kan je dat per abuis krijgen?Die heb ik per abbuis ook een tijdje gehad
Het moge duidelijk zijn dat ik hierover anders denk.
Laat de vrouwen lekker in het vrouwenhoekje blijven (waarvoor het gemaakt is) en niet in al onze topics reageren met hun facebook geklets.
Welk subforum bedoel je? Bij Dames aan het woord... kunnen mannen gewoon reageren hoor, alleen geen topics starten. Ik vind deze situatie prima.
Het is julie volledig gegunt. Ik begrijp niet waarom men hier zo moeilijk over doet. Moet toch kunnen dat jullie onderling eens kunnen praten over de ervaringen die jullie meemaken.Wat een vriendelijke opa ben jij.
Prima als het ook over het onderwerp blijft gaan, maar het wijkt al heel snel af naar hele idiote reacties waar wij ons dan moeten verdedigen (wtf). Een serieus topic in een dames hoek wordt binnen een dag verknalt door mannen met onderwerpen/reacties wat er totaal niets mee te maken heeft of er zijn erbij die alles weten over ons werk maar er eigenlijk helemaal niks v weten.
Je weet pas écht hoe een job is, als je het zelf doet of er mee samenwoont.
Mijn vriend heeft jaren meegeholpen met gangbangs organiseren en hoorde/zag alles wat wij meemaakte of zeiden tegen elkaar. Het liefste zou hij zien dat ik per direct iets anders zou gaan doen, niet vanwege de reden dat er andere mannen aan mij zitten... maar vanwege alle info die hij via mij en collega's krijgt.
Hij is een twijfelgeval Doet mee als artiest op GB's.Hoe kan je dat per abuis krijgen?
Ik neem toch aan dat je er om moet vragen bij de forumbeheerders?
Tijd voor een badge "HVP" ?Hij is een twijfelgeval Doet mee als artiest op GB's.
Dat is weer een andere discussie, ik schoof namelijk aan als tv-dame met een mannelijk pluspuntje. De een zal me als verklede vent zien, de andere als meer of minder geslaagde dame . Heb wel eens gasten af moeten remmen die in hun opwinding dachten dat ik een echte dame was, niet dat ze niet welkom waren (dat is iedereen die schoon en respectvol is) maar om ze een latere schok te besparen .Tijd voor een badge "HVP" ?
Crossdressers dragen niet noodzakelijkerwijs make-up, een pruik en nepborsten dus wellicht eerder CD/TVVP crossdresser/travestiet van plezier . Zonder anderen voor het hoofd te willen stoten is TVP (Tgirl) wellicht een optie. Die term werd aanvankelijk gebruikt voor transdames (die daar lang niet allemaal op zaten te wachten) maar heeft in de loop der jaren een devaluatie ondergaan waardoor ook menig cd/tv die term al dan niet terrecht bezicht. Menig Tgirl party wordt vooral bezocht door cd/tv en hun fans en ook de site Tgirls staat open voor transdames, tv, cd en wat dies meer zij.CDVP dan maar.
(CrossDresser)
Da's weer een klasse hoger (afgezien van trans dames) want die zijn aan de hormonen en hebben echte borsten.... zij hij jaloers .Of SVP Shemale van Plezier.
Je kan pb's krijgen gewoon uitzetten hoor.Hoe lang gaat het bij een afgesloten/apart hoekje duren voor er zich pooiers, rukkers en fantasten zich als dame komen voordoen?
Gewoon een open forum houden en liefst nog pm's afsluiten ook.
Wie wil posten/lezen doet het op het forum, daar dient het tenslotte voor, wie apart wil kletsen of 'geheimpjes doorgeven' kan dat beter via persoonlijke weg doen.
Is het jou ook opgevallen? Het komt uit op de prijzen van dvp's. Wedden?Wat een ouwe wijvenclub hier, elk draadje hier in dit forum wijkt vroeger of later af van het start topic .
SPOILERIs het jou ook opgevallen? Het komt uit op de prijzen van dvp's. Wedden?
Ik zal helpen, die van Belle? bv?Is het jou ook opgevallen? Het komt uit op de prijzen van dvp's. Wedden?
Belle is toch geen oud wijf?Ik zal helpen, die van Belle? bv?