Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, maar er zijn wel dames die hun borsten en kut even laten zien, en shemales die even hun pik tonen. Dat is wat ze tegen willen gaan. In lingerie of bikini in het raam staan zal gewoon toegestaan blijven. Zo interpreteer ik het tenminste.
Ze kunnen enkel toetreden als ze op heterdaad betrapt worden met dat soort feiten. Dat is werk voor de undercoveragenten voor een oogje in het zeil te houden moest dit ooit gebeuren.
 
Ze kunnen enkel toetreden als ze op heterdaad betrapt worden met dat soort feiten. Dat is werk voor de undercoveragenten voor een oogje in het zeil te houden moest dit ooit gebeuren.
Kan ik daar voor solliciteren? Liefst werktijd tijdens de avondshift om te zien of de " preute " een beetje uit zicht blijft.
Ook gelijktijdig minderjarigen aanspreken.
 
Heeft er iemand ervaring met meisje op VV 2 /4 ze zit op de hoek ,lang haar brunette,klein gestalte draagt een doorschijnende bh wel met mooi borsten maar er is weinig bezoekers want ze is veel vrij ,Nacht en soms staat ze ook met de dag 2 shiften
 
Een paar weken geleden heb ik 's avonds een bezoek gebracht bij een grote blonde Roemeense in schippersstraat 4 links. Wil best een recensie maken maar vind haar hier niet meteen terug. Ongeveer 25 jaar, vrij groot, redelijk grote borsten.
 
Dat geeft ook sfeer en gezelligheid.
Rondlopende mensen en groepjes.
Anders ging ik daar niet.

Helaas is er wel een trend naar 15 minuten 50 , 30 minuten 100.
Steeds meer dames gaan dit doen. Denisa SS heeft ook al ingevoerd.
15 minuten is wel heel kort.

Ik was trouwens hij een dame en de 2e date was stuk minder dan de eerste. Ze beweerde bij hoog en bij laag dat ik de eerste keer 100 had betaald. ( wat ik nooit doe de eerste keer) .
Dat was nog maar paar dagen terug. Ik ben nooit bezopen/zat/ dronken als ik ga wandelen.
Vreemde situatie ..
 
Sommige blijven daar uren rondhangen om toch maar van de omgeving te kunnen genieten .
Klopt maar als ze binnen zijn geweest was het wel degelijk een klant. En overdags zie ik ook gasten langer rondlopen bv omdat ze geen keuze kunnen maken. Ik loop soms gericht en vertrek dan relatief snel weer en soms langer als ik geen keuze kan maken of op bepaalde dame wacht of omdat ik 2 dames wil bezoeken en er wat tijd dan tussen de 2 dames moet zitten. En soms langer als ik met vriend(en) ben en het gezellig is ff te babbelen kf nog ergens tussendoor wat te eten.
 
Nou, ik loop er graag even rond vooraleer ergens binnen te gaan. Je hebt nu eenmaal mensen van soorten. Ik vind het net komisch hoe sommigen de wijk insnellen, ergens vlug binnengaan en na de daad weer wegsnellen.

Druk, druk.
 
Nou ja als een dame bezet , dan duurt het minimaal 15 minuten. Dan kan je beter rondlopen.
Het rondlopen is een deel van de pret.
In die zin is een bezoekje aan de ramen zeker geen snelle wip.
Integendeel , je kan er uren doorbrengen.
Maar velen snappen dat niet , of zijn bang herkend te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan