Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, maar er zijn wel dames die hun borsten en kut even laten zien, en shemales die even hun pik tonen. Dat is wat ze tegen willen gaan. In lingerie of bikini in het raam staan zal gewoon toegestaan blijven. Zo interpreteer ik het tenminste.
Ze kunnen enkel toetreden als ze op heterdaad betrapt worden met dat soort feiten. Dat is werk voor de undercoveragenten voor een oogje in het zeil te houden moest dit ooit gebeuren.
 
Ze kunnen enkel toetreden als ze op heterdaad betrapt worden met dat soort feiten. Dat is werk voor de undercoveragenten voor een oogje in het zeil te houden moest dit ooit gebeuren.
Kan ik daar voor solliciteren? Liefst werktijd tijdens de avondshift om te zien of de " preute " een beetje uit zicht blijft.
Ook gelijktijdig minderjarigen aanspreken.
 
Heeft er iemand ervaring met meisje op VV 2 /4 ze zit op de hoek ,lang haar brunette,klein gestalte draagt een doorschijnende bh wel met mooi borsten maar er is weinig bezoekers want ze is veel vrij ,Nacht en soms staat ze ook met de dag 2 shiften
 
Een paar weken geleden heb ik 's avonds een bezoek gebracht bij een grote blonde Roemeense in schippersstraat 4 links. Wil best een recensie maken maar vind haar hier niet meteen terug. Ongeveer 25 jaar, vrij groot, redelijk grote borsten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan