Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat geeft ook sfeer en gezelligheid.
Rondlopende mensen en groepjes.
Anders ging ik daar niet.

Helaas is er wel een trend naar 15 minuten 50 , 30 minuten 100.
Steeds meer dames gaan dit doen. Denisa SS heeft ook al ingevoerd.
15 minuten is wel heel kort.

Ik was trouwens hij een dame en de 2e date was stuk minder dan de eerste. Ze beweerde bij hoog en bij laag dat ik de eerste keer 100 had betaald. ( wat ik nooit doe de eerste keer) .
Dat was nog maar paar dagen terug. Ik ben nooit bezopen/zat/ dronken als ik ga wandelen.
Vreemde situatie ..
Dat was vroeger altijd zo. Na Corona is dat een beetje aangepast naar 50 voor 20 min, maar zelfs dan willen zeggen ze dat 100 een half uur is. Vriendelijk aandringen of wat treuzelen kan dan helpen, of regelmatig terugkeren :).
 
Alexia vvr 12/5 die is van 20 naar 15 minuten gegaan. Bij mij was het eerste anna marie ss 13 die de prijs toepaste van 100 voor 30 minuten zonder extra s nu voor 100 blijf ik 40 min of 30 maar dan met pzc . Laatst ging ik informeren bij een dame en die rekende 50 euro extra voor pzc en de tijd bleef dan bij 20 minuten ( 15 min ) vroeger ging ik regelmatig naar Duisburg en daar was het 30 euro en verschillende keren pzc meegemaakt maar nu is het ook 50 euro en sommige huizen nog 2 euro om binnen te gaan . Maar ik betaal ook 50 voor de eerste keer nooit 100 enkel als ik me daar goed voel .
 
Dat geeft ook sfeer en gezelligheid.
Rondlopende mensen en groepjes.
Anders ging ik daar niet.

Helaas is er wel een trend naar 15 minuten 50 , 30 minuten 100.
Steeds meer dames gaan dit doen. Denisa SS heeft ook al ingevoerd.
15 minuten is wel heel kort.

Ik was trouwens hij een dame en de 2e date was stuk minder dan de eerste. Ze beweerde bij hoog en bij laag dat ik de eerste keer 100 had betaald. ( wat ik nooit doe de eerste keer) .
Dat was nog maar paar dagen terug. Ik ben nooit bezopen/zat/ dronken als ik ga wandelen.
Vreemde situatie ..
Kiana en Ira slaan net zoals een paar andere "kinky" dames op - 125 eur/30min.
 
[/QUOTE]
Tegenwoordig is er forse prijsstijging aan de gang in het Schipperskwartier. De prijzen vliegen de pan uit . Alsof het normaalste zaak van de wereld is . Er wordt geen rekening mee houden voor de normale werk mens .
Was het maar prijsstijging dat ging nog. Bijvoorbeeld bij de toppers naar 60€ . Maar het is tijdsbeperking. Dat is erger vind ik.
Dat je wel 30 minuten voor 100 € moet kiezen voor n redelijke date.
 
Bij een dame met ervaring vind ik die tijdsbeperking niet zo erg, een dame die diensten levert als een Rossie, Sibel , Kristine of Nadia om er maar enkele te noemen krijgen mij toch klaar binnen die 15 minuten.
Sommigen staren zich wat blind op die te spenderen tijd maar de kwaliteit is toch veel belangrijker naar mijn mening.
Een dame die er werkelijk niks van bakt mag nog een half uur met mij bezig zijn, als ze de feeling niet heeft komt het niet.
En ik ben nu zelf een veertiger, dus ook niet meer piepjong en iedereen is anders en er zullen er zijn die dit anders ervaren dan ikzelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan