Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tegenwoordig is er forse prijsstijging aan de gang in het Schipperskwartier. De prijzen vliegen de pan uit . Alsof het normaalste zaak van de wereld is . Er wordt geen rekening mee houden voor de normale werk mens .
Mag ik je er wel op wijzen dat naar de hoeren gaan voor een "snelle wip" het tarief al meer als twintig jaar vijftig euro is en nog nooit geindexeerd.

En ja er zullen uitzonderingen zijn met 40eur of 30 eur maar in het algemeen is dit wel al jaren hetzelfde tarief ondanks dat alles duurder wordt.
 
Mag ik je er wel op wijzen dat naar de hoeren gaan voor een "snelle wip" het tarief al meer als twintig jaar vijftig euro is en nog nooit geindexeerd.

En ja er zullen uitzonderingen zijn met 40eur of 30 eur maar in het algemeen is dit wel al jaren hetzelfde tarief ondanks dat alles duurder wordt.
De prijzen zijn het zelfde gebleven het is enkel van 20 minuten naar 15 minuten gegaan krimp inflatie noemen ze dat .
 
Mag ik je er wel op wijzen dat naar de hoeren gaan voor een "snelle wip" het tarief al meer als twintig jaar vijftig euro is en nog nooit geindexeerd.

En ja er zullen uitzonderingen zijn met 40eur of 30 eur maar in het algemeen is dit wel al jaren hetzelfde tarief ondanks dat alles duurder wordt.
Basisprijs is hetzelfde gebleven, maar er zijn ook meiden die voor elk supplement 50 erbij aanrekenen.
Tongkussen en hop 50 erbij, kutje beffen en hophophop 50 erbij. Pijpen zonder en hoperdepopperdehop nog eens 50 erbij.
En dan nog de krimpflatie die @Hot-Lover zojuist beschrijft, waarbij sommige meiden een kookwekker gebruiken en stipt na 10 min al direct in volle actie van hun bed springen en 50 erbij vragen om het verder af te werken.
Of sommige kinky meiden van die Frankinky die 250 vragen.
Dus bij meerdere meiden is er zeker al een hoge indexering bezig.
Maar al gelukkig zijn er nog vele meiden die nog een perfecte service geven voor de standaard 50 en jou gedurende een volle 20 minuten en soms nog langer naar de zevende hemel kunnen seksen.
En als ik wat rondwandel, dan zie ik toch dat het die meiden zijn die het drukst bezet zijn.
Maar ja, de toekomst zal wel aanwijzen wie van welke categorie dames het best zullen verdienen.
 
Als het nu €50 is voor 15 minuten , en je geeft bv €100 voor extra Pzc is het dan ook 15 minuten omdat de extra €50 voor pzc is ? En als je €100 geeft voor dezelfde service als met €50 dan heb je 30 minuten….. klopt mijn redenering ?
 
Basisprijs is hetzelfde gebleven, maar er zijn ook meiden die voor elk supplement 50 erbij aanrekenen.
Tongkussen en hop 50 erbij, kutje beffen en hophophop 50 erbij. Pijpen zonder en hoperdepopperdehop nog eens 50 erbij.
En dan nog de krimpflatie die @Hot-Lover zojuist beschrijft, waarbij sommige meiden een kookwekker gebruiken en stipt na 10 min al direct in volle actie van hun bed springen en 50 erbij vragen om het verder af te werken.
Of sommige kinky meiden van die Frankinky die 250 vragen.
Dus bij meerdere meiden is er zeker al een hoge indexering bezig.
Maar al gelukkig zijn er nog vele meiden die nog een perfecte service geven voor de standaard 50 en jou gedurende een volle 20 minuten en soms nog langer naar de zevende hemel kunnen seksen.
En als ik wat rondwandel, dan zie ik toch dat het die meiden zijn die het drukst bezet zijn.
Maar ja, de toekomst zal wel aanwijzen wie van welke categorie dames het best zullen verdienen.
Juist beschreven jeanke
 
Basisprijs is hetzelfde gebleven, maar er zijn ook meiden die voor elk supplement 50 erbij aanrekenen.
Tongkussen en hop 50 erbij, kutje beffen en hophophop 50 erbij. Pijpen zonder en hoperdepopperdehop nog eens 50 erbij.
En dan nog de krimpflatie die @Hot-Lover zojuist beschrijft, waarbij sommige meiden een kookwekker gebruiken en stipt na 10 min al direct in volle actie van hun bed springen en 50 erbij vragen om het verder af te werken.
Of sommige kinky meiden van die Frankinky die 250 vragen.
Dus bij meerdere meiden is er zeker al een hoge indexering bezig.
Maar al gelukkig zijn er nog vele meiden die nog een perfecte service geven voor de standaard 50 en jou gedurende een volle 20 minuten en soms nog langer naar de zevende hemel kunnen seksen.
En als ik wat rondwandel, dan zie ik toch dat het die meiden zijn die het drukst bezet zijn.
Maar ja, de toekomst zal wel aanwijzen wie van welke categorie dames het best zullen verdienen.
Beeld jouw eens in tot welke categorie klant waar ik of jij bij behoort in hun gedachten. Daar wordt ook naar gekeken. De meiden die drukst bezet zijn weten wij ook niet hoeveel de klant er momenteel voor betaald dat gaan ze nooit vertellen aan ons ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan