Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie kent/heeft ervaring met een meisje ter hoogte van Vingerlingstraat 12-14 ongeveer (ben niet zeker). Het was overdag, haar uiterlijk: donker haar, niet superslank, beetje een apart gezicht, mooie ronde billen waarmee ze stond te draaien in het raam, ze droeg een groen setje. Nogal een uitbundig type, en niet schuchter, want ze stond in haar ondergoed op straat.😅

Tijdens het passeren wilde ze met echt binnen hebben, want ze stond druk te gebaren en toen ik doorliep keek ze volgens mij een beetje triestig.
Ik heb daar best spijt van, temeer omdat daar waar ik elders binnengegaan ben het nogal een teleurstelling was.
 
Wie kent/heeft ervaring met een meisje ter hoogte van Vingerlingstraat 12-14 ongeveer (ben niet zeker). Het was overdag, haar uiterlijk: donker haar, niet superslank, beetje een apart gezicht, mooie ronde billen waarmee ze stond te draaien in het raam, ze droeg een groen setje. Nogal een uitbundig type, en niet schuchter, want ze stond in haar ondergoed op straat.😅

Tijdens het passeren wilde ze met echt binnen hebben, want ze stond druk te gebaren en toen ik doorliep keek ze volgens mij een beetje triestig.
Ik heb daar best spijt van, temeer omdat daar waar ik elders binnengegaan ben het nogal een teleurstelling was.
Wegblijven!
 
Hallo allemaal, ik heb dit meisje in SS6/1 naast Maria gezien. Een beetje Braziliaans uitziend, mooie ogen en een grote borsttattoo. Kan geen thread over haar vinden, heeft iemand ervaring met haar?

Ps- sorry for my Dutch, still learning 🙂
 
Is er soms al en review hier van adel of adele (roe) in Vlingeringstraat ? (nachtshift) aan de kant van cafe d'anvers ,dame rond de 30-40 met tattoos op rug (en haar tieten komen al onder het topje ) was hier binnengeweest maar zie ze niet meteen terug bij reviews
 
Is er soms al en review hier van adel of adele (roe) in Vlingeringstraat ? (nachtshift) aan de kant van cafe d'anvers ,dame rond de 30-40 met tattoos op rug (en haar tieten komen al onder het topje ) was hier binnengeweest maar zie ze niet meteen terug bij reviews
Nee is nog geen review van. Weet wie je bedoeld zit op verversrui 5/5 maar was de voorbije weken op vakantie. Is ze al terug? Is ook men vaste dame van de nacht. Is echt wel een topdame 😉
 
Iemand al ervaring met één van de nieuwe meisjes op Verversrui 8 tijdens de dagdienst? Vooral interesse in de blondine op 8/1 (niet Anna) en de knappe brunette in het midden, 8/3 . Alvast bedankt!
 
Begin augustus zag ik op een zondag een mooie dame op Ss19.1
Ik schat haar 30+ en ze had een witte jurk (van boven tot onder) waar je haar vormen goed kon zien.
Wilde nog wel maar de centen had ik al opgemaakt.
Week erop terug geweest en niet meer gezien, tot nu toe.
Zegt iemand dit iets? Of een eendagsvlieg?
Zaterdag overdag wezen kijken maar kamer was donker met bord boven de deur "Te Huur".
Helaas, geen recensie.
 
Ik was er van ongeveer 14u00 tot ongeveer 18u00. Ik dacht dat SS 19/1 was. Misschien dat het 17/1 was. Het was in elk geval een wat oudere dame met een lang wit kleed.
 
Iemand al ervaring met één van de nieuwe meisjes op Verversrui 8 tijdens de dagdienst? Vooral interesse in de blondine op 8/1 (niet Anna) en de knappe brunette in het midden, 8/3 . Alvast bedankt!
Die blonde zit te waaien en raam 3 zit tegen het raam te tikken om uw aandacht te trekken da zijn tekenen om weg te blijven of ge moet geld te veel hebben en met een broek vol goesting terug buiten te willen staan ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan