Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wilde morgen een keer naar antwerpen komen om daar het aanbod te zien en te vergelijken met amsterdam en den haag. Wat zijn de grootste verschillen en is het een ritje waard? Ik kom overdag van 13:00 tot 17:00
zoals al eerder vermeld in de dag wegblijven ,gewoon na 21.00 uw kwakske daar achter laten :cool: meer aanbod dus meer keuze
 
Want meer is altijd beter...
Niet akkoord. Als er overdag minder panden bemand zijn in vergelijking met 's avonds maar toch je keuze makkelijk vindt, wat is het probleem dan? Dan ga je toch voldaan naar huis?
De enkele keren ik uitzonderlijk overdag eens in skw was, kon ik er zo al enkele aanduiden waar ik 'kriebels' van kreeg. Ja, al was skw maar half gevuld. Waarom dan zo negatief over de dagshift?
Ik herinner me nog VT 11, een klein rustig lief uitziend dame'te (Nicole) waar ik zo zou binnengestapt kunnen zijn. In VT zag ik nog zo een mooi pareltje die zeer positief werd beschreven, ben haar naam weliswaar kwijt. Zonder namen te noemen, kon ik er nog wel enkele vinden die me konden bekoren al is het aanbod inderdaad wat beperkter.
Het is niet omdat er overdag minder panden bemand zijn, dat het volgens de stokertjes 'nen dooie boel' is.
Amanda, nog zo eentje, ik zou er zo naartoe vliegen, helaas geraak ik er niet.
 
De kop is eraf. De Roemeense Andrea op Vingerling14 had de eer. Was een beetje recht toe recht aan 43 kilotjes schoon aan de haak.

Qua buurt vind ik het een beetje een samengevoegd den haag met prijzen van eind jaren 90. Ik ga kijken hoeveel ik er kan pakken vandaag. Eerst even pauze
 
Niet akkoord. Als er overdag minder panden bemand zijn in vergelijking met 's avonds maar toch je keuze makkelijk vindt, wat is het probleem dan? Dan ga je toch voldaan naar huis?
De enkele keren ik uitzonderlijk overdag eens in skw was, kon ik er zo al enkele aanduiden waar ik 'kriebels' van kreeg. Ja, al was skw maar half gevuld. Waarom dan zo negatief over de dagshift?
Ik herinner me nog VT 11, een klein rustig lief uitziend dame'te (Nicole) waar ik zo zou binnengestapt kunnen zijn. In VT zag ik nog zo een mooi pareltje die zeer positief werd beschreven, ben haar naam weliswaar kwijt. Zonder namen te noemen, kon ik er nog wel enkele vinden die me konden bekoren al is het aanbod inderdaad wat beperkter.
Het is niet omdat er overdag minder panden bemand zijn, dat het volgens de stokertjes 'nen dooie boel' is.
Amanda, nog zo eentje, ik zou er zo naartoe vliegen, helaas geraak ik er niet.
gij was toch gestopt met uw kwakske daar af te leveren :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan