Johnny Walk
Meubelstuk
De ervaren dames leveren de beste kwaliteit, en dat zocht ie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk krijg er altijd zo'n automatische piloot gevoel bij.De ervaren dames leveren de beste kwaliteit, en dat zocht ie
Ook voor ervaren wandelaars is een ervaren dame die haar vak verstaat vele malen beter dan een onervaren dame die alles nog moet leren. Ik wandel al 40 jaar en durf me dus wel een ervaren wandelaar te noemen. Ik heb een duidelijke voorkeur voor de meer ervaren dames.Ik krijg er altijd zo'n automatische piloot gevoel bij.
Maar komt wellicht omdat ik een ervaren wandelaar ben.
Voor beginnende wandelaar is idd een ervaren dame beter. Ben ik het toch een keer met je eens.
Dat ook natuurlijk. Het is een mes dat langs twee kanten snijd .Het kan per klant per dame per situatie anders zijn
Dat kan niet alleen. Dat doet het ook.Het kan per klant per dame per situatie anders zijn
Inderdaad. Als je toch van een ander wil weten wie ze goed vinden, kun je ook gewoon hun recensies lezen.Ging me niet om jou, maar diegenen die steeds vragen wie zijn de beste
Nog helemaal niets van gemerkt. Ik betaal wel meestal €100 voor een half uur, maar ben dan wel vrijwel altijd 35 tot 40 minuten binnen en soms nog langer. Ook mag ik hun dan beffen en vaak nog uitgebreid ook. Er wordt dus eigenlijk altijd minimaal 25 minuten gesekst voor die €100.Meer en meer dames passen hun prijzen aan als is het niet rechtstreeks maar via tijdaanpassing. Vroeger kreeg je 20min voor je 50€ en nu dus nog 15min. Een wasje vooraf, een wasje achteraf, kleren uit, kleren aan : dan ben je al bijna 10min kwijt van je kwartiertje. Ze verplichten je zo om voor minimum 30min te boeken. En ook beffen was vroeger inbegrepen maar sommigen rekenen daar nu ook extra voor. Een gewone werkman die 15€ netto per uur verdiend en 8u per dag werkt komt zo aan 120€. Sommige dames denken ook dat wij thuis een ezeltje hebben staan dat geld kan schijten. Niet dus. En dan vragen ze zich af : ""Hoe komt het toch dat er minder en minder wandelaars zijn? ""
15 min praten 45 min seks is gelijk aan 60 min .Nog helemaal niets van gemerkt. Ik betaal wel meestal €100 voor een half uur, maar ben dan wel vrijwel altijd 35 tot 40 minuten binnen en soms nog langer. Ook mag ik hun dan beffen en vaak nog uitgebreid ook. Er wordt dus eigenlijk altijd minimaal 25 minuten gesekst voor die €100.
Je bent een zondagskind @JanusNog helemaal niets van gemerkt. Ik betaal wel meestal €100 voor een half uur, maar ben dan wel vrijwel altijd 35 tot 40 minuten binnen en soms nog langer. Ook mag ik hun dan beffen en vaak nog uitgebreid ook. Er wordt dus eigenlijk altijd minimaal 25 minuten gesekst voor die €100.
Misschien kun je me beter een geluksvogel noemen.Je bent een zondagskind @Janus
Ja dat sommige geluksvogels extra tijd krijgen dat is niet de norm. Ik zie veel mannen en jongens heel rap terug buiten komen .Schipperskwartier is van groot naar klein gegaan en de prijzen is van klein naar groot gegaan .
Ja maar jij hebt honderdduizend jaar wandelervaring , en dan werkt die intuïtie wel. Maar wandel je nog maar kort en je hebt een paar foute vrouwen dan wordt je onzeker.Ik lees de recensies wel, maar houd er geen rekening mee bij mijn keuze bepaling. Juist omdat iedereen een andere smaak heeft. Ik ga op mijn eigen intuïtie af.
Ja, dat is hetzelfde ....Misschien kun je me beter een geluksvogel noemen.
Kom al 20 jaar bij dezelfde dame en heeft geen prijsstijging plaats gevondenSchipperskwartier is van groot naar klein gegaan en de prijzen is van klein naar groot gegaan .
Mijn vaste dame heeft aangegeven enkel bij nieuwe klanten een hogere prijs te vragen, zo zullen er wel meer te werk gaan.Kom al 20 jaar bij dezelfde dame en heeft geen prijsstijging plaats gevonden