Algemeen StamcafĆ©

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De laatste tijd zijn er veel klanten die enkel maar een minimum bedrag betalen. Daar wordt ook veel over geklaagd bij de dames.
Bij een nieuwe dame ga ik ook maar de eerste keer een minimum bedrag betalen, ik wil eerst eens weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Als het echt tegenvalt ben je maar een minimum kwijt en ga je niet meer terug.
Bij herhalingsbezoek heb je toch iets meer zekerheid en kan ik zelf ook toegefelijker zijn.
 
Goedemorgen

Welke vrouw
Mag je veel mee doen
Doet tongzoenen en mag je laten klaar komen door te vingeren en overal aan zitten
Het liefst in de middag en voor 100 euro
Ik denk niet dat ge direct iemand gaat vinden en ge zult op voorhand veel geld moeten investeren voor ze dit toelaten en een nen klik respect en interesse gaat ge ver komen maar als ze sex hebben met hun vingers der tussen gaat ge iemand anders moeten zoeken . En voor de dames is dat hun gereedschap als ge dat kapot doet hebben ze geen inkomsten .

Dus geld klik Respect interesse en tijd of op uwe bucketlist zetten.
 
Goedemorgen

Welke vrouw
Mag je veel mee doen
Doet tongzoenen en mag je laten klaar komen door te vingeren en overal aan zitten
Het liefst in de middag en voor 100 euro
Zoals anderen het al vermeld hebben, zal je dit niet makkelijk vinden in het Schipperskwartier.

Standaard tarief is 50 euro voor pijpen en neuken.

Extra's (bv. beffen, PZC, kussen) kosten elk 50 euro meer. Sommige dames waar je een goede klik mee heb laten je beffen voor gratis.

In mijn ervaring kan ik er geen herinneren die me zomaar hun laat vingeren. Beffen wel, een vingertje een beetje in hun kutje terwijl ik ze bef wel, maar Ć©cht vingeren tot dat ze klaar komen niet. Hetzelfde met kussen - kussen is geen probleem, maar Ć©cht tongzoenen doen ze vaak niet.

Ik heb in al mijn jaren maar 1 keer een DVP gekend die niets extra vroeg. We hadden gewoon een super klik, maar die was dan wel heel snel gestopt met werken in het SKW. Ze was zeker geen typische DVP. Dus een compleet uitzondering.

Dus tja, verwacht zeker minimum 150 euro voor "veel doen". En dat alleen als je een goede klik heb en minimum 1-2 keer binnen ben geweest.

Tenminste dat is mijn ervaring.

Voor aanraders (DVPs die extra doen en top service leveren) zou ik zeggen:

Anna VVR 8/1
Georgia VT 30

Je kunt aan hen vragen wat dat je exact wilt. Misschien gaan ze akkoord voor 150 euro (tongzoenen en vingeren). Misschien niet. Maar het zou me heel sterk verbazen als ze het doen voor 100 euro totaal.
 
Laatst bewerkt:
Zoals anderen het al vermeld hebben, zal je dit niet makkelijk vinden in het Schipperskwartier.

Standaard tarief is 50 euro voor pijpen en neuken.

Extra's (bv. beffen, PZC, kussen) kosten elk 50 euro meer. Sommige dames waar je een goede klik mee heb laten je beffen voor gratis.

In mijn ervaring kan ik er geen herinneren die me zomaar hun laat vingeren. Beffen wel, een vingertje een beetje in hun kutje terwijl ik ze bef wel, maar Ć©cht vingeren tot dat ze klaar komen niet. Hetzelfde met kussen - kussen is geen probleem, maar Ć©cht tongzoenen doen ze vaak niet.

Ik heb in al mijn jaren maar 1 keer een DVP gekend die niets extra vroeg. We hadden gewoon een super klik, maar die was dan wel heel snel gestopt met werken in het SKW. Ze was zeker geen typische DVP. Dus een compleet uitzondering.

Dus tja, verwacht zeker minimum 150 euro voor "veel doen". En dat alleen als je een goede klik heb en minimum 1-2 keer binnen ben geweest.

Tenminste dat is mijn ervaring.

Voor aanraders (DVPs die extra doen en top service leveren) zou ik zeggen:

Anna VVR 8/1
Georgia VT 30

Je kunt aan hen vragen wat dat je exact wilt. Misschien gaan ze akkoord voor 150 euro (tongzoenen en vingeren). Misschien niet. Maar het zou me heel sterk verbazen als ze het doen voor 100 euro totaal.
Je mag niet met hoge verwachtingen naar daar gaan met een minimum budget. Hoe hoger het budget des te meer dat er meer mogelijkheden zijn. Gaat daar maar vanuit.
 
Tongzoenen doen er sowieso al niet al te veel in het skw, ook niet voor ā‚¬50 extra .

Beffen kan wel bij heel wat dames zonder bij te betalen maar vele vragen er ook extra voor of het kan enkel als je langer blijft.

Voor vingeren staan de meeste ook niet echt te springen, een vinger erbij tijdens het beffen kan vaak wel zoals @Genghis Khan al zei.
 
Laatst bewerkt:
šŸ˜œšŸ˜œ, wie en waar ?
 
Ik heb Alexa al tijdje niet gezien
 
Terug
Bovenaan Onderaan