Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vele dames vertrekken of zijn reeds vertrokken naar hun thuisland om er in familiekring Pasen te vieren.Het is een jaarlijks weerkerend fenomeen. Orthodoxe Pasen wordt nu eenmaal veel intenser gevierd dan het katholieke Pasen. Het is ginder een zeer belangrijk familiaal gebeuren.
Een familiaal gebeuren, inderdaad, maar ook een traditie die nog veel meer leeft dan in Westeuropa. Eigenlijk bestaat er in het orthodoxe geloof ook een 'postului', een vastenperiode, net voor Pasen, en daarin wordt het onder andere ook afgeraden om al te intiem of seksueel getint met mensen om te gaan. Ze zullen het niet op die manier uitleggen aan klanten, maar bij sommige dames speelt ook die traditionele kwestie een rol om inderdaad al even voorafgaand aan hun Orthodoxe Paasfeest "op vakantie te gaan" naar hun thuisland.

Vandaag moest ik even in Antwerpen zijn en als je er tocht bent dan ga even richting het SKW.
Nou het is maar goed dat ik nog wat te doen had, want zoals te verwachten is in de paasweek is de bezetting bar slecht.
Dit is niet enkel in het SKW maar overal trouwens, maar er zit toch altijd wat tussen maar voor degene die echte stunners zoeken die waren amper te vinden.
Wel nog een stuk of 10 Shemales waaronder 2 Aziatische op de dagdienst.
Och ja ik heb nog dames genoeg op mijn to do lijsten die wel aanwezig zijn de komende weken ik kom de tijd wel door.

Gasten die video's maken met hun smartphone, gisterenavond moest de politie enkele keren tussenkomen. De meiden reageren er hysterisch op. Wat bezielt die mannen om daar te filmen? Om zich later thuis af te trekken als ze naar de beelden kijken? 500€ boete is het tarief als de polite je betrapt. Eén gast werd zelfs gearresteerd, maar misschien had hij wel meer op zijn kerfstok.
Dat is al jaren aan de hand sinds je met telefoons kan filmen of fotos kan maken

Ook voor Roemeense zatlappen?
Zatlappen maken geen foto's, die lopen daarvoor te onstabiel. Of het speciaal de Roemenen zijn die zuipen, weet ik niet. Er staan vaak nogal wat wagens met gele nummerplaten geparkeerd, en degenen die traditioneel in de stad tegen de kathedraal staan te p*ssen, zijn meestal geen Oosteuropeanen. :ROFLMAO:

Volgens mij is zatlap spelen iets waar je geen nationaliteit kan op plakken. Mensen 'zien' voor zoiets meestal enkel die nationaliteiten die ze 'willen' zien.

Nee, alleen voor Belgische zatlappen :ROFLMAO:
Om alle min of meer racistische vooroordelen de kop in te drukken : de meest arrogante zuipschuit die al sinds jaar en dag regelmatig in het SKW rondloopt, is een gewone Vlaams sprekende Belg. Voor de goede orde: niet van vreemde origine. Een vrolijk rondstappende wandelaar als hij 'normaal' is, en een verschrikkelijk irritant ventje met veel lawaai, geroep en gevloek op de meisjes van zo gauw als hij een paar uurtjes later vol alcohol steekt. De meisjes kennen hem, en op veel plaatsen is hij alvast niet welkom.

Die daar filmen zijn toch meest Oost Europeanen hoor.
Ze weten vaak ook niet dat dat niet getolereerd wordt
Loop jij daar Oost-Europeanen te tellen of kijk jij naar de meisjes? :)
En hoezo weten mensen niet dat daar niet mag gefilmd worden??? Het krioelt er van de stickers op de ramen, met een afbeelding van een fototoestelletje met een streep door. Voor iedereen duidelijk, dacht ik, ongeacht de taal.

daar hebben ze niet genoeg cellen voor :ROFLMAO:
Er bestaat ook een wet tegen racistische praat.

Laatste keer dat ik daar is in het weekend op de middag rond liep
Was er ook wel telkens en groepje , mensen aan het ambeteren in hun 'zattigheid'
zelf tegen mij roepen van hej brillekas.. maar gewoon doorgewandeld
en er niet op ingegaan en dat waren toen gewoon 'belgen' 😅

Ik kijk naar de dames. Vergis je niet.
Maar ook het straatgebeuren heeft mijn interesse.
Vreemd he. Dat we niet 100% van de tijd aan sex denken. Je hebt een simpel beeld van mannen hoor.
Er bestaat ook een wet tegen racistische praat.
okee je mag niet zeggen van Roemenen dat ze zatlappen zijn , en van Nederlanders en Belgen wel.
Wat word ik toch moe van al die politiek correcte lui. (Vooral als het ook hoerenlopers zijn)

Laatst bewerkt:
Maar ook het straatgebeuren heeft mijn interesse.
Vreemd he. Dat we niet 100% van de tijd aan sex denken. Je hebt een simpel beeld van mannen hoor.
Maar de uitspraak dat de filmmakers (ik citeer jou) "toch meest Oost Europeanen zijn", mag ik dan interpreteren als dat jij daar alle dagen op elk moment van de dag en de nacht in alle straten van het SKW tegelijk waarnemingen doet? Want hoe kan je anders weten van welke herkomst de filmers zijn? Gesteld dat je bij iedereen zijn nationaliteit of etniciteit op zijn gezicht kan aflezen.

Het publiek dat in de straten loopt, verschilt namelijk nogal sterk. Weekdagen, weekends, morgen, middag, avond, nacht, welke moment van het jaar, en niet te vergeten 'toevalligheden'.

Ter info: een filmpje dat ik 'met harde hand' een paar jaar geleden heb laten verwijderen van 'een bepaald forum' was gemaakt en geplaatst door een 'gewone' Belg met een brilletje met een ingebouwde spycam. Een gewone Belg, voor zover je natuurlijk 'gewoon' kan zijn als je in het SKW loopt te filmen.

okee je mag niet zeggen van Roemenen dat ze zatlappen zijn , en van Nederlanders en Belgen wel.
Het gat in je redenering zit in het feit dat je suggereert dat alleen een bepaalde nationaliteit de zatlappen-status hoog houdt, terwijl ik een paar tegenvoorbeelden geef.
Wat word ik toch moe van al die politiek correcte lui.
Wat is er politiek correct aan het wijzen op dubieuze vooroordelen?

Ik was er deze middag en vandaag was het inderdaad al merkbaar rustiger, toch een aantal dames die enkele dagen weg zijn voor Pasen denk ik. Heb vorige week in de dag nog een roemeens aan verversrui 8 of 10 geneukt, mollig tot dik maar wel een mooi gezichtje, serieuze naturel borsten. Wou nog een recensie schrijven maar zowel haar naam als het exacte adres ontgaan me. Ondanks de magere bezetting vandaag toch een top ervaring bij Aliha gehad dus eind goed al goed!

Terug
Bovenaan Onderaan