Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vele dames vertrekken of zijn reeds vertrokken naar hun thuisland om er in familiekring Pasen te vieren.Het is een jaarlijks weerkerend fenomeen. Orthodoxe Pasen wordt nu eenmaal veel intenser gevierd dan het katholieke Pasen. Het is ginder een zeer belangrijk familiaal gebeuren.
Een familiaal gebeuren, inderdaad, maar ook een traditie die nog veel meer leeft dan in Westeuropa. Eigenlijk bestaat er in het orthodoxe geloof ook een 'postului', een vastenperiode, net voor Pasen, en daarin wordt het onder andere ook afgeraden om al te intiem of seksueel getint met mensen om te gaan. Ze zullen het niet op die manier uitleggen aan klanten, maar bij sommige dames speelt ook die traditionele kwestie een rol om inderdaad al even voorafgaand aan hun Orthodoxe Paasfeest "op vakantie te gaan" naar hun thuisland.

Vandaag moest ik even in Antwerpen zijn en als je er tocht bent dan ga even richting het SKW.
Nou het is maar goed dat ik nog wat te doen had, want zoals te verwachten is in de paasweek is de bezetting bar slecht.
Dit is niet enkel in het SKW maar overal trouwens, maar er zit toch altijd wat tussen maar voor degene die echte stunners zoeken die waren amper te vinden.
Wel nog een stuk of 10 Shemales waaronder 2 Aziatische op de dagdienst.
Och ja ik heb nog dames genoeg op mijn to do lijsten die wel aanwezig zijn de komende weken ik kom de tijd wel door.

Terug
Bovenaan Onderaan