Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHerinner me het naambordje, is Jessica. Donker haar, veel make up, ieder zijn goesting natuurlijk.Ik kom niet vaak in de avond, maar het moet Jessica zijn of anders Jennifer
Het is Jessica, als het bordje er hangt is aanwezig , maar ze is zelden te zien achter het raam , want ze heel geliefd en als je haar hebt bezocht kan je best haar gsm nummer vragen als je terug wilt komen .Herinner me het naambordje, is Jessica. Donker haar, veel make up, ieder zijn goesting natuurlijk.
Het idee, an sich, vind ik eigenlijk zelf nog niet zo slecht... een snelle zuigsessie kan best interessant zijn.Ik zag afgelopen woensdagmiddag eentje rond SS 6 of 10 met bordje No sex, maar wel likken, pijpen enzo. Apart wel, ging mij wenken dus ik erop af maar communicatie ging zo stroef dat ik weer weg was.
Nog nooit een dame bij ramen gezien waar geen seks mogelijk was zonder dat ze een meesteres of masseuse was.
Deze trend bestaat al langer, ook bv in de privéontvangst. De locatiewisselingen maken dat de dames daar steeds 'nieuw' zijn en zij hopen op die manier meer klanten aan te trekken.Tegenwoordig blijven ze maar een paar dagen of weken en gaan ze het ergens anders zoeken.
Ja Domenicaanse, vrij standaard serviceHerinner me het naambordje, is Jessica. Donker haar, veel make up, ieder zijn goesting natuurlijk.
Is dit de Maya, die vroeger in SS 22/3 en nog eerder in SS 30 heeft gewerkt?Maya ss 12 was terug aanwezig met haar rode botten maar nog steeds zonder glimlach?
nee, het gaat over de BulgaarseIs dit de Maya, die vroeger in SS 22/3 en nog eerder in SS 30 heeft gewerkt?
En ruim een jaar terug in de tijd naar Italie vertrok, daar kon ze VEEL MEER verdienen!
Nee das een ander die lang in vgl en vvr heeft gestaan en niet meer kan lachen ?Is dit de Maya, die vroeger in SS 22/3 en nog eerder in SS 30 heeft gewerkt?
En ruim een jaar terug in de tijd naar Italie vertrok, daar kon ze VEEL MEER verdienen!