Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Herinner me het naambordje, is Jessica. Donker haar, veel make up, ieder zijn goesting natuurlijk.
Het is Jessica, als het bordje er hangt is aanwezig , maar ze is zelden te zien achter het raam , want ze heel geliefd en als je haar hebt bezocht kan je best haar gsm nummer vragen als je terug wilt komen .
Persoonlijk vind ik niet veel make-up en ik vind ze fantastisch hoe ze met veel passie mij neukte met een strapon

Ik zag afgelopen woensdagmiddag eentje rond SS 6 of 10 met bordje No sex, maar wel likken, pijpen enzo. Apart wel, ging mij wenken dus ik erop af maar communicatie ging zo stroef dat ik weer weg was.

Nog nooit een dame bij ramen gezien waar geen seks mogelijk was zonder dat ze een meesteres of masseuse was.
Het idee, an sich, vind ik eigenlijk zelf nog niet zo slecht... een snelle zuigsessie kan best interessant zijn.

Echter ben ik er ook gepasseerd en... ja, er was inderdaad wat vreemds aan die meid. Ik kan het ook niet meteen plaatsen... maar toch ook maar gewoon voorbij gelopen.

Vandaag was het weer een plezier om in het skw rond te wandelen veel nieuwe gezichten eerst ss naast Maria kleine dame doorzichtige roze body kleine borstjes en tepels zwart haar en dan ss 41 laatste raam bijna dezelfde dame enkel groter, ss 32 raam 1 maar niet mijn type laatst raam kwam al terug in de buurt , ss 25 / 1 maar die zat nen hele tijd op haar gsm te tokkelen maar dan serieuze knappe dame op vvr 11/3 helemaal mijn ding knap gezicht ,bril een paar nep toeters en een figuur om U tegen te zeggen dat wordt voor Alexia vvr 12/5 nen grote concurrent . Maar mijn zaad was al verschoten. Volgende keer is informeren als ze er nog is . Tegenwoordig blijven ze maar een paar dagen of weken en gaan ze het ergens anders zoeken. Maya ss 12 was terug aanwezig met haar rode botten maar nog steeds zonder glimlach?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan