Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat Hongaars Meisje met de kleine borstjes dat op vingerling 14 zat 2e raam is die daar al terug?
Bedoel je Amanda?
Al even niet meer gezien en dat mag wat mij betreft zo blijven.

Bedoel je Amanda?
Al even niet meer gezien en dat mag wat mij betreft zo blijven.

Zit terug in Gent

In de Schipperstraat 36/2 werkt een Leila, weet er iemand of dat bovenstaande Leila is? Lichaamskenmerken komen wel overeen al heeft ze zwart haar met een deel blond er in.

In de Schipperstraat 36/2 werkt een Leila, weet er iemand of dat bovenstaande Leila is? Lichaamskenmerken komen wel overeen al heeft ze zwart haar met een deel blond er in.
waar kan je de foto zien van die layla of leila ? Ik kan dat niet openen . Ik ken daar wel en Leila persoonlijk . andere vraag van mij : ik lees dat er wordt afgesproken in de sexcinema. hoe plaats je die vraag hier ?

Gisteren na lange tijd eens langs geweest in de namiddag in het SKW. Ik vond het toch maar een triestige bedoening. Zeker als je het vergelijkt met de periode van voor Corona bijna geen wandelaars en ook niet al teveel dames.

Natuurlijk het SKW is ook wel mee geëvolueerd met de moderne tijd ik denk wel dat het meeste cliënteel niet echt nog rondjes loopt maar naar een dame telefoneert om een afspraak te maken en dus dan direct naar binnen gaat en daarna ook al direct terug weg is dit scheelt natuurlijk ook al een deel wandelaars die daar rondjes lopen.

Waarschijnlijk doen de toppers er nog wel goede zaken. De andere reden ? Waarschijnlijk de economische conjunctuur en onze politici die ons steeds maar verder uitzuigen om nadien ons zuur verdiende geld langs ramen en deuren buiten te smijten.

Ikzelf ben ook nergens binnen geweest al waren er wel een aantal dames die echt mooi en sexy waren. Dit is mijn persoonlijke smaak. Waarom ik niet ergens ben binnen geweest omdat het te lang geleden was denk ik. Blijkbaar zit een mens nogal ingewikkeld in elkaar ik toch zeker. Het voelde voor mij wat onwennig aan na een lange tijd dat ik daar dus was en daarom niet een drang had om binnen te gaan.

Wat ik eveneens wel verkeerd vind aan de dames is degene die mijn interesses hadden keken nog niet eens naar mij toen ik eventjes nieuwsgierig naar hun keek. Mochten ze al eens vriendelijk naar mij gelachen hebben of eens gewenkt hebben om binnen te komen had dit wel gewerkt bij mij. Maar ja ze zijn precies allemaal levensbelangrijke zaken aan het doen op hun telefoon.

Ik denk evenwel als ik volgende week of de week nadien terugga ik die drang wel terug zou vinden om bij een dame binnen te gaan.

Wat ik eveneens wel verkeerd vind aan de dames is degene die mijn interesses hadden keken nog niet eens naar mij toen ik eventjes nieuwsgierig naar hun keek. Mochten ze al eens vriendelijk naar mij gelachen hebben of eens gewenkt hebben om binnen te komen had dit wel gewerkt bij mij. Maar ja ze zijn precies allemaal levensbelangrijke zaken aan het doen op hun telefoon.

Ik denk evenwel als ik volgende week of de week nadien terugga ik die drang wel terug zou vinden om bij een dame binnen te gaan.
Als die dames niet veel wandelaars zien, kijken die een filmpje op hun telefoon, of ze zitten op een of andere website zoals tegenwoordig iedereen. Hoe zou je zelf zijn? De ziekte van deze tijd.

Veel is er overigens niet veranderd, want ik herinner mij nog levendig de pre-gsm jaren, toen de dames achter de ramen urenlang 'aan het tefelefoneren waren' met een gewoon vaste lijn toestel. Tenminste: zo zag het er toch uit. Ik ging er altijd van uit dat dit niet echt was, en dat dit een manier was om zich een houding te geven of zoiets, want in die tijd zolang echt telefoneren? Dan waren ze blut. Er zullen vast ook niet zoveel telefoonaansluitingen geweest zijn in de panden.

Persoonlijk vind ik het ook wat misplaatst dat sommige dames je als wandelaar niet eens aankijken. Anderzijds, wenken om binnen te komen, of op hun raam kloppen: dat werkt bij mij averechts. Ik vind dat opdringerig. Bij TE opdringerige dames, bv ook degenen die 'iets meer tonen' is heel vaak de service niet zo best.

Als die dames niet veel wandelaars zien, kijken die een filmpje op hun telefoon, of ze zitten op een of andere website zoals tegenwoordig iedereen. Hoe zou je zelf zijn? De ziekte van deze tijd.

Veel is er overigens niet veranderd, want ik herinner mij nog levendig de pre-gsm jaren, toen de dames achter de ramen urenlang 'aan het tefelefoneren waren' met een gewoon vaste lijn toestel. Tenminste: zo zag het er toch uit. Ik ging er altijd van uit dat dit niet echt was, en dat dit een manier was om zich een houding te geven of zoiets, want in die tijd zolang echt telefoneren? Dan waren ze blut. Er zullen vast ook niet zoveel telefoonaansluitingen geweest zijn in de panden.

Persoonlijk vind ik het ook wat misplaatst dat sommige dames je als wandelaar niet eens aankijken. Anderzijds, wenken om binnen te komen, of op hun raam kloppen: dat werkt bij mij averechts. Ik vind dat opdringerig. Bij TE opdringerige dames, bv ook degenen die 'iets meer tonen' is heel vaak de service niet zo best.
Ik vind wel eens lachen of eens vriendelijk wenken is niet opdringerig zijn. En geeft een man dat beetje steun dat hij misschien nodig heeft om binnen te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan