Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rossie mag ook beginnen terug komen...
Ze is toch helemaal nog niet lang afwezig? Heeft nog dubbele shiften gedaan tot eind december.

Klopt ik heb dit zelf verwijderd omdat ik meteen na dat posten paar privé berichten kreeg dat ik me voordeed als iemand anders en dat ik toch niet meer ging posten. Ben beetje te oud geworden voor zo'n privé berichten. Daarom ga ik buiten dit wss niks meer posten als dat de reacties zijn. Moderators hebben trouwens bevestigd dat ik een nieuw lid ben en geen geband lid.
Wat? Wie houdt zich daar mee bezig. @Nicolas2000 niets van aantrekken zou 'k zeggen. Je bericht was correct en nuttig.

Laatst bewerkt:
Wie weet wie de dame is in de ss 6 k3 in de avond maar mischien werkt ze overdag ook? Half lang zwart haar in een staart altijd zwart bikini broekje met een zwart topje . linker arm helemaal vol getattoeerd .kleine tietjes maar past perfect bij haar body en bijna nooit met haar telefoon bezig.

Wie weet wie de dame is in de ss 6 k3 in de avond maar mischien werkt ze overdag ook? Half lang zwart haar in een staart altijd zwart bikini broekje met een zwart topje . linker arm helemaal vol getattoeerd .kleine tietjes maar past perfect bij haar body en bijna nooit met haar telefoon bezig.
Ben er ooit eens binnen geweest. Ze deed pzc voor 50€ extra. Service was matig… tot standaard raam service. Niks bijzonder. Wel zeer mooie meid maar heel kleine tietjes… lijkt alsof ze groter zijn achter het raam.

Er is een recensie hoor. Medium score.
Gaat het hier over Maria, begin vorig jaar dagshift ss2/3 ? Die zie ik nu ook late namiddag verschijnen in ss6/3.
Inderdaad, de tietjes zijn heel wat kleiner dan je denkt, glimlachen in het raam maar daarna weinig enthousiasme. Zeer matige service en weinig enthousiasme en fantasie.
In het raam ziet ze er heel goed uit ... daarom ben ik er ook s n keer binnen gewipt maar bij 1x gebleven.

Als ik de recesie had gevonden had ik het hier niet gevraagd.
nogmaals gezocht kan niks over haar vinden helaas.

Terug
Bovenaan Onderaan