Weet iemand of Jasmine van SS29/1 er al weer is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe bedoelt die Nederlandse blondine? Die is erg goed.
Ik weet nog niet haar naam.
Maar heeft geen vaste kamer omdat ze maar af en toe komt.
Ik heb haar wel SS 35 gezien.
Denk het dat het haar is.. had vgm toen wel andere haarskleur haha niet op gelet denk ik toen .. maar was en jong poppemieke , maar toen te vlug geschoten ,waar door het enkel met bj is gebleven .. en ze komt heel soms eens.. moet je geluk hebben
Ze is toch helemaal nog niet lang afwezig? Heeft nog dubbele shiften gedaan tot eind december.Rossie mag ook beginnen terug komen...
Wat? Wie houdt zich daar mee bezig. @Nicolas2000 niets van aantrekken zou 'k zeggen. Je bericht was correct en nuttig.Klopt ik heb dit zelf verwijderd omdat ik meteen na dat posten paar privé berichten kreeg dat ik me voordeed als iemand anders en dat ik toch niet meer ging posten. Ben beetje te oud geworden voor zo'n privé berichten. Daarom ga ik buiten dit wss niks meer posten als dat de reacties zijn. Moderators hebben trouwens bevestigd dat ik een nieuw lid ben en geen geband lid.
als ze je laat weten in Roemenie te zijn kan ze je toch ook laten weten wanneer ze terug komtI know, maar het is me niet gelukt haar tijdens het eindejaar te bezoeken.
Nu liet ze me weten in Roemenië te zijn. Hopelijk is ze snel terug.
Zelfs 's avonds gezien dus inderdaad dubbele shiften werkend. Was ergens begin vorige weekRossie mag ook beginnen terug komen...