Weet iemand of Jasmine van SS29/1 er al weer is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is toch helemaal nog niet lang afwezig? Heeft nog dubbele shiften gedaan tot eind december.Rossie mag ook beginnen terug komen...
Wat? Wie houdt zich daar mee bezig. @Nicolas2000 niets van aantrekken zou 'k zeggen. Je bericht was correct en nuttig.Klopt ik heb dit zelf verwijderd omdat ik meteen na dat posten paar privé berichten kreeg dat ik me voordeed als iemand anders en dat ik toch niet meer ging posten. Ben beetje te oud geworden voor zo'n privé berichten. Daarom ga ik buiten dit wss niks meer posten als dat de reacties zijn. Moderators hebben trouwens bevestigd dat ik een nieuw lid ben en geen geband lid.
als ze je laat weten in Roemenie te zijn kan ze je toch ook laten weten wanneer ze terug komtI know, maar het is me niet gelukt haar tijdens het eindejaar te bezoeken.
Nu liet ze me weten in Roemenië te zijn. Hopelijk is ze snel terug.
Zelfs 's avonds gezien dus inderdaad dubbele shiften werkend. Was ergens begin vorige weekRossie mag ook beginnen terug komen...
Ze is blijkbaar even off line.als ze je laat weten in Roemenie te zijn kan ze je toch ook laten weten wanneer ze terug komt
Ze is pas weg en je wil dat ze al terugkomt. Mis je haar zo erg? Laat haar wat rusten om haar batterijen opladen.Rossie mag ook beginnen terug komen...
Ja, ik mis haar.Ze is pas weg en je wil dat ze al terugkomt. Mis je haar zo erg? Laat haar meer over haar batterijen opladen.
wacht maar dat je ze ziet zonder make-up ,dan doe je de 100mtr binnen een secondeJa, ik mis haar.
Was door de drukke najaarsperiode op het werk er niet in geslaagd haar in december te bezoeken.
Oh, maar ik heb haar al gezien zonder make up.wacht maar dat je ze ziet zonder make-up ,dan doe je de 100mtr binnen een seconde
Welke nl meid bedoel je en is ze er nu nog?Je bedoelt die Nederlandse blondine? Die is erg goed.
Ik weet nog niet haar naam.
Maar heeft geen vaste kamer omdat ze maar af en toe komt.
Ik heb haar wel SS 35 gezien.
Raisa nu weer op VT 28? En ik maar wachten bij VT 1 , gordijnen bleven maar dicht.
Ze is vooral erg goed in haar vak. Vind ze één van de beste in het skw. Er zijn er zeker met een mooiere snoet te vinden maar lelijk vind 'k ze nu toch echt ook niet.Oh, maar ik heb haar al gezien zonder make up.
Een echte beauty is ze niet meer maar ze is wel voor veel te vinden.
Nee, zeker nietZe is vooral erg goed in haar vak. Vind ze één van de beste in het skw. Er zijn er zeker met een mooiere snoet te vinden maar lelijk vind 'k ze nu toch echt ook niet.