Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja,
Actie is met hand lekker opwarmen met olie en wat edging, lang pijpen en dan neuken in standjes.
Na 42 jaar wandelen ben ik op leeftijd gekomen dat ik het lekker lang kan uithouden😀.
Dat jij gelooft dat dit niet kan voor 150 eur geeft aan dat je nog niet de juiste dames hebt gevonden.
Er zijn er die liever 150 eur verdienen op 75 min dan een uur staan te blinken in het raam zoals zovelen die snel afwerken en hier slechte reviews krijgen.
Maar het staat je vrij te geloven en te denken wat je wil.
Welke dames zijn dit zoals ?
Die 70 voor 60 doen , en ook nog voor 150€.
Ik bezoek veel dames , ik ben een geziene klant , maar dat kom ik niet veel tegen.
Dat is ook niet erg , want ik heb zoveel respect voor de dames dat ik dat niet eens van ze verlangt dat ze nog een extra tijd geven , na een goede service.
Als ze dat bij elke man doen gaan ze toch minder klanten kunnen doen en minder verdienen.

Als je onder 150 zo veel krijgt … heb ik tog mijn bedenkingen bij als ze al bijna 100 vragen als startprijs …
Ze (Brouwer en Janus) noemen ook geen namen he.
Alleen stoefen ze over hun extra tijd.
ZIJ zijn zo geweldig dat ze dat krijgen.

Gek toch , want anderen worden wel ge acht duidelijk te zijn over wie en waar.
Niet dat ik er perse heen moet , zeker niet , ik heb totaal andere smaak als de heren . Maar misschien zouden deze topdames er nog wat cliënteel door krijgen,
Hebben ze dat niet nodig? Dan vermeld je dat erbij .

Niet dat ik er perse heen moet , zeker niet , ik heb totaal andere smaak als de heren . Maar misschien zouden deze topdames er nog wat cliënteel door krijgen,
Als jij een heel andere smaak hebt, waarom wil je dan perse dat ik blijf herhalen welke dames ik bezoek. Kun je niet lezen of lijden je aan Alzheimer. Ik ben ook niet geïnteresseerd in die onervaren meisjes die jij zo graag bezoekt.

De tijd dat ik bijna alles op de fora schreef ligt al lang achter mij.

Degenen die mij serieus nemen, en die ik series neem weten echt wel wie ik bezoek, en die weten ook zelf wel wie de toppers zijn.

Als jij een heel andere smaak hebt, waarom wil je dan perse dat ik blijf herhalen welke dames ik bezoek. Kun je niet lezen of lijden je aan Alzheimer. Ik ben ook niet geïnteresseerd in die onervaren meisjes die jij zo graag bezoekt.

De tijd dat ik bijna alles op de fora schreef ligt al lang achter mij.

Degenen die mij serieus nemen, en die ik series neem weten echt wel wie ik bezoek, en die weten ook zelf wel wie de toppers zijn.
Zeg er dan gewoon helemaal niks over man.
Als iedereen die jou serieus neemt het toch al weet , en de rest laat je maar een potje gissen.
Heb je gelijk een goed voornemen voor 2025 te pakken.
Traum, in het pand van Café d'Anvers.
Ga je ook ?

Welke dames zijn dit zoals ?
Die 70 voor 60 doen , en ook nog voor 150€.
Ik bezoek veel dames , ik ben een geziene klant , maar dat kom ik niet veel tegen.
Dat is ook niet erg , want ik heb zoveel respect voor de dames dat ik dat niet eens van ze verlangt dat ze nog een extra tijd geven , na een goede service.
Als ze dat bij elke man doen gaan ze toch minder klanten kunnen doen en minder verdienen.
Als je mijn historiek bekijkt dan weet je al veel....

Bekijk mijn posts en dan weet je genoeg.
Ik stoef niet. Geef gewoon weer wat ik mee maak en betaal.
Als je er een problerm mee hebt, keep on dreaming....

Laatst bewerkt:
Het is altijd de moeite om te gaan.
Onze Eeuwige Promotor SKW!............Want hij heeft tot op heden NOOIT SLECHT over het SKW geschreven!
Soms zou je bijna denken, dat hij de een aandeelhouder van het wandelgebied is!

Nieuwjaarsdag in Villa Tinto:

De volgende kamernummers waren in gebruik: 1, 7, 28, 36 en 38.
De andere 46 kamers waren onbezet! Waarneming: Tussen 14h30 en 16uur!
Normaal is de Villa Tinto het best bezette deel van het SKW.

In het gehele SKW tussen de 45/55 ramen bezet. (Van de 309).

Ik schrijf dit nu, kunnen we het rond Nieuwjaar 2025 even als geheugensteuntje gebruiken
Dit schreef ik over Nieuwjaarsdag 2024.

En de bezetting dit jaar op Oudejaarsavond
Om 21h in Villa Tinto slechts 16 ramen in gebruik, waarvan 3 DVP''s altijd rond 22h huiswaarts gaan, omdat ze de beste uren van beide shifts werken.
Bij de overige (16-3) 13 was ook nog een SHEMALE.

Op de Verversrui: van no.8 t/m 28: 6 dames aanwezig (meer dan 40 ramen)en op de overzijde oneven nummers 3 op 24 ramen!

Heel bewust schrijf ik dit nu, zodat ik dit bij de Jaarwisseling naar 2026 kan citeren!

Laatst bewerkt:
Ik geef de afwezige dames overschot van gelijk
Dit was het antwoord van een goede SKW-kenner (post 9.726) op de slechte bezetting op Nieuwjaarsdag 2024
Die meisjes verdienen hun vakantie ook wel ! .. hopelijk snel betere bezetting..
Natuurlijk mogen de meisjes genieten van een vrije dag, maar wandelen rond de jaarwisseling in niet zo leuk, vooral omdat voornamelijk de toppers schitters door afwezigheid!

Natuurlijk wens ik IEDEREEN het beste voor dit nieuwe jaar!

Laatst bewerkt:
Ja als je met Anna Maria tevreden bent ....
Wat ben jij toch een schijtluis. Man toch. Iedereen heeft toch zijn eigen voorkeur?? Wat is er idd mis met Anna Maria, eentje die haar job 'serieus' neemt en ten minste moeite doet klanten te verleiden (ongeacht de aangeboden service). Neen, ik bezocht ze zelf nooit in tegenstelling tot vele andere wandelaars. Doet er zelfs niet toe.

Wat is er mis met Ana Maria??? 🤔
Geen idee.
Ik bezocht haar nooit , en gaat ook niet gebeuren. Recensies zijn ook wisselend.
Ze heeft weinig variatie in kleding, dat valt me op.
@Janus is dol op haar.
Vandaar.
Maar smaken verschillen , dat zal je met me eens zijn.
Oke . Ik ben een schijtluis, maar wel een met een mening.
Hopelijk kan je dat verdragen.
Maakt ook niet uit , ik wens jullie een goed 2025 en veel goede dates in het SKW

@Hollebolleke

Terug
Bovenaan Onderaan