Ik wil u wel is zien met ne pijama met rooi bollen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk steun greyfox.
Antwerps is geen vlaams.Grat over is zeker geen ANTWERPS
Daar stond altijd Crystal, zij werkte dubbele shifts. Ze staat er overdag nog steeds. Ik weet alleen niet of ze nog steeds dubbele shifts werkt nu het skw weer 24/7 open is. In het begin was ze schijnbaar niet zo goed, maar schijnt inmiddels veel bijgeleerd te hebben. Ik heb haar zelf nooit bezocht. Mijn info is dus puur wat ik lees op de verschillende fora. Het is wel een knappe meid.Wie staat er aan Villa Tinto 1 in de avond en is ze goed? Heeft echt een mooi kontje.
Antwerps is geen vlaams.
Der is ier geen kloten van woestijzand in de schipperstraat.
En loemp zede ook nogDer is ier geen kloten van woestijzand in de schipperstraat.
Geen leuke meiden. We proberen voorzichtig wat te eten in pittazaak
Wel geen pitta. Wel lekker kippetjeBekijk bijlage 37558
Teleurstellende bezetting? Ik weet niet wat jij dan zoekt????? En dat je dat in Brussel vind zegt veelNee. Wel ziek van de enorm teleurstellende bezetting in skw. Dan maar naar brussel gereden en daar mijn leren riem dichtgedaan rond een blondje haar hals en op zijn hondjes keihard toe getrokken. Ik dacht dat ze ging bewusteloos vallen. Wel wat kilometers but it was worth it.
En toch is er nog keuze genoeg in skw!!!!!!gisterenavond inderdaad ook veel lege ramen in het SKW
hopelijk is het vanavond beter…..
En toch is er nog keuze genoeg in skw!!!!!!
Maria aan het begin vd SS.
Als je wilt PM ik je haar nummer. Afspraak maken wel. Druk bezet.
Tis te zien wat je zoekt ook.
Vreemd. Heb net gestuurd naar je nochthans. Mss snel een recensie zetten dat unlocked normaal alles.PM lukt nog niet, waarschijnlijk ben ik nog te vers hier
ik sta op skinny meiden, en alle tips zijn welkom
Veel recensies lezen en een boodschappenlijstje maken op een papiertje.Of gewoon proberen .Zo moesten wij het ook lerenZeker staan er nog genoeg leuke meiden, maar het aantal lege ramen viel me op
als beginner toch al lastig om de toppertjes eruit te halen
Pas na 5 bijdragen. Dus nog 2 x hi ha hoPM lukt nog niet, waarschijnlijk ben ik nog te vers hier
ik sta op skinny meiden, en alle tips zijn welkom
Er is altijd ruim voldoende keuze. Ik ben nog nooit onverrichter zaken naar huis hoeven gaan omdat ik geen dame naar mijn goesting kon vinden.En toch is er nog keuze genoeg in skw!!!!!!
ja, eerder te veel dan te weinig.Vergeet niet er zijn ook hoop dames bezig he. Naar verloop van tijd zie je weer andere verschijnenEr is altijd ruim voldoende keuze. Ik ben nog nooit onverrichter zaken naar huis hoeven gaan omdat ik geen dame naar mijn goesting kon vinden.
Als je blind op recensies van anderen af gaat kun je lelijk op je bek gaan.Veel recensies lezen en een boodschappenlijstje maken op een papiertje.Of gewoon proberen .Zo moesten wij het ook leren
Zeer ervaren wandelaar, maar voornamelijk duitse saunaclubs