Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
.

En toch is het zo. Je kan niet alles weten hé ;)
Ik heb ze er bezocht. In de VT 12. Piepkleine kamer op 1° verdiep.
Ik beweer ook niet dat ze er echt nooit gewerkt heeft. Maar dat ik er geen weet van heb, en dat het dus maar kortstondig geweest zal zijn. VT 12 ken ik wel erg goed. Ben er ongeveer een maand geleden nog binnen geweest.

Je kunt inderdaad niet alles weten. Dat beweer ik ook nooit. Hoe meer je ter plaatse bent, hoe meer je wel ziet en te weten komt.:ROFLMAO:

Je hebt ook best veel eendagsvliegen achter de ramen , of valt dat mee?
Je hebt weinig echte eendagsvliegen. Je hebt wel wat dames die of alleen op weekdagen werken, of juist alleen in de weekenden. Of een paar weken wel en dan een paar weken niet, en meer van dat soort "constructies".

Laatst bewerkt:
De line-up gisteravond was erg sterk! Héél veel knap volk gezien. Ik had zowaar keuzestress & dat was toch al een tijd geleden. Josefa, Diana, Maya, Alina, Anna VR, Anna VL en Anna SS ( 😁)? Wie zou het worden. Uiteindelijk voor Maya gekozen, die nu op SS30/2 zit. Die kont was me te lekker om in dat raam te laten staan.

Maria was ook terug present, maar de boobjob valt me toch tegen. Veel te fake naar mijn smaak. Jammer.

Weet iemand meer over die bruinharige beauty op Vingerlingstraat 01/2? Ze viel me de vorige keer ook al op. Nogal een grote, met een intelligente look.

Het was 1 maand geleden dat ik de nachtshift had bezocht en ja ik keek met grote ogen want de bezetting was vele beter als 1 maand geleden. Ook een paar dames gezien die ik nog niet had gezien
Ik telde in mijn eerste rondje 136 dames die aanwezig waren in het raam. Maar dan heb ik het nog niet over de dames die bezet waren. Waren er ook heel veel.
Dus ik schat alles samen dat er ongeveer 160 dames zijn deze nacht 😄 kan meer zijn maar minder zeker niet.

Het was 1 maand geleden dat ik de nachtshift had bezocht en ja ik keek met grote ogen want de bezetting was vele beter als 1 maand geleden. Ook een paar dames gezien die ik nog niet had gezien
Ik telde in mijn eerste rondje 136 dames die aanwezig waren in het raam. Maar dan heb ik het nog niet over de dames die bezet waren. Waren er ook heel veel.
Dus ik schat alles samen dat er ongeveer 160 dames zijn deze nacht 😄 kan meer zijn maar minder zeker niet.
da wil dus zeggen een bezetting van max 50% 😅 😅

Voldoende keus, daar twijfel ik niet aan!
Maar als er van de 160 maar 24 bezig waren klopt er iets niet, dus waarschijnlijk verkeerd geteld.
Of 100 lelijkaards die echt niet werken 🤣 (joke)

Maar toch... 😂

160 dit weekend was allesinds al een pak meer dan wat er ma di wie don was. 👍 Tseizoen is begonnen 😎. Jammer genoeg voor mij ook. Tis gedaan met naar Antwerpen te rijden.

Tot in het najaar Stamcafe.
En daarbij vergeten we zeker niet @Janus en @Sakis R. 😜😀df5a47965d74f3430981ef36b039a5ce--april-fools-super-bowl.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Of 100 lelijkaards die echt niet werken 🤣 (joke)

Maar toch... 😂

160 dit weekend was allesinds al een pak meer dan wat er ma di wie don was. 👍 Tseizoen is begonnen 😎. Jammer genoeg voor mij ook. Tis gedaan met naar Antwerpen te rijden.

Tot in het najaar Stamcafe.
En daarbij vergeten we zeker niet @Janus en @Sakis R. 😜😀Bekijk bijlage 38103

👍

De vraag is nu natuurlijk "wie is wie?" 🤣

We zullen je missen Salamike maar je komt ongetwijfeld wel weer terug.😉

Zaterdagnacht, net voor het huiswaarts keren om 4u 's morgens zag ik een zeer knappe jonge meid die jammer genoeg net vertrok. Bruin haar, slank lijfje.
Ze blijft wel door mijn kop spoken en ik wil haar dus zeker eens van naderbij onderzoeken. Iemand weet of ze daar vast staat of wie het is? Ik vond nog niet meteen reviews. Ze stond op Verversrui 9/4 (rechtse raam dus)

Weten jullie of het nu druk is met wandelaars en dames op het SKW ?
Wil eigenlijk zo gaan maar ben benieuwd of iemand dit weet toevallig ....
Zaterdagnacht en vrijdagnacht was het heel druk. Overdag in de week valt het ook goed mee.
En daarnaast, wat is druk? Er zijn steeds meer dan 100 meiden om je sperma bij achter te laten :)

Voldoende keus, daar twijfel ik niet aan!
Maar als er van de 160 maar 24 bezig waren klopt er iets niet, dus waarschijnlijk verkeerd geteld.
Ik heb 1 rondje geteld want als ik bij alle rondjes moet gaan tellen dan heb ik er niks aan 😜, ik heb veel handdoeken zien liggen die heb ik niet meegeteld, zen het er 24 die bezig waren helaas dat weet ik niet. Ik schat het 😉
En zowieso was het die avond niet 50 % maar eerder 65 -70%. Er was keuze genoeg. Oud jong. Klein groot. Blondes brunettes

Ik ben er nu. Langzaam komen er wat meer mooie dames bij. Rond een uur of 19:00-20:00 uur was de bezetting niet best
Dat is logisch. 19u00 a 20u00 is overal de shiftwissel. Dames uit de dag beginnen rond 18u00 te vertrekken, en sommigen zelfs nog eerder. De meeste dames uit de nachtshift arriveren tussen 21u00 en 21u30.

Na een 30 jaar dat werk te doen moet men normaal toch hun schaapjes op het droge hebben
Maar oké, het is niet aan mij om in de portemonnee van een ander te kijken
Heb het nu niet spescifiek over deze Marokkaanse maar een globale opmerking
Veel meiden in dat werk kunnen niet met geld omgaan en kennen de waarde van geld niet meer

Terug
Bovenaan Onderaan