Een paar maanden geleden ben ik eens langs geweest bij een dame in het SKW, en dat was eigenlijk mijn beste ervaring met betaalde seks ooit. Sindsdien al een paar keer terug geweest om haar te zoeken, maar ik zie haar niet meer.
Weet iemand waar ze wanneer werkt en of ze misschien een profiel heeft op Redlights? Jammer genoeg vergeten vragen.
Dit is wat ik me nog herinner (in de hoop dat iemand iets herkent)
- Ze is Roemeens en rond de 25 jaar (haar naam ben ik vergeten)
- Ik weet niet meer waar ze zat, maar het was niet Villa Tinto, en ook niet de Verversrui
- Ze rookt en dat kon je wel horen aan haar stem
- Ze was heel lief en alles mocht (tongzoenen, beffen) zonder bijbetalen
- Ze ontvangt ergens op een kamer op een hogere verdieping, je moet met haar de lift in om er te geraken
- Ze begon de sessie met aan mijn tepels te zuigen
- Haar kleding bestond uit 'linten' (een lint rond haar borsten, rond haar kont als ik me goed herinner, ..) en ze had op het einde veel werk om dat allemaal weer om te doen.
- Ze is de enige raamdame ooit die mij deed wachten op het einde, i.p.v omgekeerd. Achteraf heb ik me dat wel beklaagd, ik had veel langer kunnen blijven denk ik, maar ik had haast.
- In de lift tongzoende ze me als afscheid en toen we beneden waren deed ze het teken dat niemand dat mocht zien. Als afscheid aan het raam gaf ze me een zoen op mijn wang. Vond ik wel leuk van haar.