Nicole met het naambordje heeft nog geen vaste kamer. ik kom haar bijna elke keer op een andere kamer tegen.vt38 , indien het tijdens de dag is , is de Roemeense Nicole.
Ze is reeds beschreven op het forum.
Doc
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNicole met het naambordje heeft nog geen vaste kamer. ik kom haar bijna elke keer op een andere kamer tegen.vt38 , indien het tijdens de dag is , is de Roemeense Nicole.
Ze is reeds beschreven op het forum.
Doc
Hoe erin te rijden is simpel maar hoe geraak ik er te voet in om op te halen ? Gaan die hekken open als je er te voet aan komt ?Is jouw vraag hoe je een auto, zo'n ding op 4 wielen, in een ondergrondse garage rijdt of weet je niet hoe je die slagbomen terug open krijgt?
Er zijn 2 uitgangen een ervan komt uit aan het felix pak huis en de andere uit een glazen gebouwtje op de kaai, je kunt er terug in door je ticketje te scannen. Om uit de parking te geraken met de auto scannen aan de uitgang dan gaan de poorten terug open.Hoe erin te rijden is simpel maar hoe geraak ik er te voet in om op te halen ? Gaan die hekken open als je er te voet aan komt ?
Nicole gebruikt geen naambordje en reserveert vt38. Indien ze afwezig is staat er een ander, met een naambordje deze keer 'Natalie'. Natalie zwerft wat rond in VT.icole met het naambordje heeft nog geen vaste kamer. ik kom haar bijna elke keer op een andere kamer tegen.
Je hebt gelijk. Ik heb Nicole en Natalie verward. Nicole ken ik dan zo snel niet.Nicole gebruikt geen naambordje en reserveert vt38. Indien ze afwezig is staat er een ander, met een naambordje deze keer 'Natalie'. Natalie zwerft wat rond in VT.
ok bedankt voor de info , ga ik komend weekend beter kijken overdag om die andere uitgang te vinden.Er zijn 2 uitgangen een ervan komt uit aan het felix pak huis en de andere uit een glazen gebouwtje op de kaai, je kunt er terug in door je ticketje te scannen. Om uit de parking te geraken met de auto scannen aan de uitgang dan gaan de poorten terug open.
Terug de horeca dicht om 23:00Wat word het met de maatregelen???
Ook de ramen dan? Niet dat ik dat erg vind want wandel meestal tijdens de dagTerug de horeca dicht om 23:00
Ook de ramen dan? Niet dat ik dat erg vind want wandel meestal tijdens de dag
Holland sluit om 17:00uur !! België (skw) om 23:00uurEn ik zal weer bij de dames van de morgenshift thuis moeten langsgaan want voor 17u geraak ik nooit in SKW.
Gelukkig heb ik nog enkele adresjes en telefoonnummers ??
Holland sluit om 17:00uur !! België (skw) om 23:00uur
Ok, maar er zullen nu wel dames zijn die zowel dag als avond terug zullen doen. De plaatsjes zullen weer duur wordenBrouwet02 bedoelt volgens mij dat de dagshift in het SKW weer zal eindigen om 16u of 17u en dat hij dan geen dames van de dagshift meer zal kunnen bezoeken omdat hij er voor 17u niet geraakt.
Vanaf 17u zullen dan natuurlijk de dames van de avondshift weer wel op post zijn.
Ok, maar er zullen nu wel dames zijn die zowel dag als avond terug zullen doen. De plaatjes zullen weer duur worden
Inderdaad Sakis, de avondshift ( en mijn vaste dames in die shift) zal ik nog wel kunnen bezoeken, maar ik wil ook mijn favorietjes van de dag niet missen en hen natuurlijk wat sponsoren met wat eurotjes.Brouwet02 bedoelt volgens mij dat de dagshift in het SKW weer zal eindigen om 16u of 17u en dat hij dan geen dames van de dagshift meer zal kunnen bezoeken omdat hij er voor 17u niet geraakt.
Vanaf 17u zullen dan natuurlijk de dames van de avondshift weer wel op post zijn.
Ia mogelijk. Ik kom niet zo vaak in de avond. Ik heb haar dus al lang niet meer gezien. Een kleine upgrade van haar borsten zal haar niet misstaan. Toen ik haar bezocht had ze zwart haar, en in die periode stond zij inderdaad altijd op ss 10/2.Betreft dit Amalia misschien waar hier een topic over bestaat geschreven door de heer Janus?
Ja, maar ik heb ze al een 3 tal weken niet meer gespot.Is deze knappe stoot, Laura van schippersstraat 35/1 nacht?
Laura top lady.prive antwerp
Hello, dears, I am here to please you and I am very eager to meet you, for more details contact meold.redlights.be
Jasmine, in de Schippersstraat 38/2 of 38/1 , 100% zeker.zijn hier wandelaars die toevalig weten welke dames in zijn voor anale seks?
Aliha is inderdaad een Dominicaanse en geen Aziatische.De dame op VT 37 is zoals iemand anders ook al schreef Aliha, en niet aziatisch, maar latina. Volgens een kameraad van mij geeft ze een uitstekende service.