Hollebolleke
Stamgast
Inderdaad al enkele weken spoorloos, net nu ik ze eens wou bezoekenJa, maar ik heb ze al een 3 tal weken niet meer gespot.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad al enkele weken spoorloos, net nu ik ze eens wou bezoekenJa, maar ik heb ze al een 3 tal weken niet meer gespot.
Jij hebt toch altijd pech hé Hollebolleke.Inderdaad al enkele weken spoorloos, net nu ik ze eens wou bezoeken
Gisteren droeg ze een zwart kleedje met grote witte bollen. Ze werkte voorheen in vvr 13/4.Iemand ervaring met de dame op SS 22/2? Heeft een donkere huidskleur, lippenstift en een wit kleedje met zwarte bolletjes.
Ja en wissel rond half 4 heb ik vernomen
Txsss voor de info....Ik heb Anna vorige week nog gezien en gegroet toen ik haar in de buurt van haar werkplek op straat tegenkwam.
Ze is evenwel - nog meer dan vroeger- zeer onregelmatig wat aanwezigheid en werktijden betreft.
Heb jij ervaring met de één of andere uit het SKW ?Iemand ervaring met Dianne/Dianna op SS36? Heeft een naambordje, meestal rode lingerie aan en heel dikke tetten. Vind het raar dat er geen reviews van haar staan, aangezien die er elke dag staat. Staat natuurlijk wel een beetje op een ondankbare plaats aangezien de meeste mensen naar links afslaan als ze uit de Villa Tinto komen.
Ik heb al dames in het SKW bezocht hoor, wees gerust! Zo geïnteresseerd in mijn reviews?Heb jij ervaring met de één of andere uit het SKW ?
Dat zou ik eerst willen lezen.
De koekoek zit toch altijd op een ander nest.
Geeft een goeie service, maat van mij is er al is binnen geweestIemand ervaring met Dianne/Dianna op SS36? Heeft een naambordje, meestal rode lingerie aan en heel dikke tetten. Vind het raar dat er geen reviews van haar staan, aangezien die er elke dag staat. Staat natuurlijk wel een beetje op een ondankbare plaats aangezien de meeste mensen naar links afslaan als ze uit de Villa Tinto komen.
Het is Diana, heeft naambordje en is 1 van mijn favorieten!Iemand ervaring met Dianne/Dianna op SS36? Heeft een naambordje, meestal rode lingerie aan en heel dikke tetten. Vind het raar dat er geen reviews van haar staan, aangezien die er elke dag staat. Staat natuurlijk wel een beetje op een ondankbare plaats aangezien de meeste mensen naar links afslaan als ze uit de Villa Tinto komen.
Nee, om 23u.Gaat het RDL in Antwerpen ook om 17:00 dicht?
Nee, om 23u.
Voorlopig toch nog. Morgenvroeg om 9u opnieuw overlegcomité over bijkomende maatregelen. Momenteel wordt er gesproken over aanpassingen in de evenementensector en mogelijk ook in de scholen, de horeca zou buiten schot blijven en bijgevolg blijft dan ook het SKW buten schot.
???
In de Franstalige media circuleert een uitgelekt document van de gems, waarin men een sluiting van de horeca om 20.00 uur voorstelt en geen verdere wijzigingen in contactberoepen, omdat er geen aanwijzingen zijn dat de contactberoepen het probleem zijn.
In het verleden is het skw al open gebleven terwijl de horeca dicht moest.
We kennen enkel de huidige situatie en uiteindelijk is de rest op dit ogenblik allemaal speculatie en wachten we best af tot morgen.
Link werkt al ni meer , dus fakeIemand bekend met deze dame? Lijkt te mooi om waar te zijn..
Young girl in you’re town ! Very hoot x
I'm the perfect company for you if you want to take a break from your regular life. I am sensual, soft, passionate and sophisticated,www.redlights.be
Iemand bekend met deze dame? Lijkt te mooi om waar te zijn..
Young girl in you’re town ! Very hoot x
I'm the perfect company for you if you want to take a break from your regular life. I am sensual, soft, passionate and sophisticated,www.redlights.be