Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCat fight tussen DVP's is altijd leuk om te zien.Dat is zeker zo. Gisteren waren de dvp in de Vingerlingstraat onderling aan het vechten
Zou iemand mij kunnen vertellen wie de dame is op Schipperstraat 22/1 in de dag, aub? En welke ervaringen? Ik vind ze zo'n mooi gezichtje hebben en zo van die geile lippen, daar wil ik echt eens door gepijpt worden... Dus de dame naast Claudia (vandaag wel niet gezien) en het rechtse raam daar is van Maya.
Ja iets hou me tegen om er binne te gaan ook al kijk ze vaak lief na mijVolgens mij bedoel je Maryline. Schijnt geen al te beste service te geven. Maar ik heb zelf geen ervaring met haar.
Elisa staat nu in SS 22/1.Zij staat daar al verschillende dagen
Iedereen, die meer van dit gevecht wel weten, mag mij een PM sturen!Ter hoogte van nummer zeven. Politie is er bij gekomen. Veel meer weet ik er ook niet van.
Geen ervaring, maar zie wel, dat ze veel zittende wachturen maakt. is een signaal!Iemand ervaring met da milfke met bril op dat er vaak zit in dag tot savonds..? Begin bij vila tino rechts aks je van Schippersstraat komt
Deze week toen ik haar raam passeerde, ging er net een kerel binnen, en hij kreeg 3 harde klappen in z'n gezicht...Ja iets hou me tegen om er binne te gaan ook al kijk ze vaak lief na mij
En hij moest er niet voor betalen voor die 3 klappen..Deze week toen ik haar raam passeerde, ging er net een kerel binnen, en hij kreeg 3 harde klappen in z'n gezicht...
Dus ze ontvangt wel op een speciale manier, ik heb er de slappe lach van gekregen, maar die kerel bleek er heel content mee
Ieder z'n ding natuurlijk
Interessant nieuws. Het volk dat er loopt boeit me niet !! Het zijn de dames waar ik voor komIk kom net terug van het Schipperskwartier. Er waren veel meisjes in de vitrines. . Maar niet zo veel volk op straat.
Daar ben ik mee eens ..Interessant nieuws. Het volk dat er loopt boeit me niet !! Het zijn de dames waar ik voor kom
Heb ze vroeger wel eens bezocht. Geen idee hoe het zit met gewone seks, ging er enkel voor wat kinky. Vond dat wel OK. Maar ondertussen "ander en beter" gevonden (naar mijn goesting).Ja iets hou me tegen om er binne te gaan ook al kijk ze vaak lief na mij
Volgens mij bestaat Vingerling 4 niet.Heeft iemand ervaring met die dame die op Vingerling 4 staat precies op de hoek ?
Lang zwart haar mooie tieten zo te zien , maar iets houd met tegen binnen te gaan . hoop dat iemand haar kent .
Vingerlingstraat bestaat niet. Vingerlingstraat begint bij 6, en dat is aan de kant van de seksshop, en dan tegen de Schippersstraat. Het raam dat jij bedoelt behoort volgens mij bij Verversrui 2.Dacht dat het nummer 4 was . maar weet het ook niet zeker .
het is precies dat raam op de hoek Vingerling /Verversrui.
Ik heb ze alleen in de dag gespot .
Binnen enkele dagen verhuist tenminste 1 DVP naar een andere kamer in het SKWTer hoogte van nummer zeven. Politie is er bij gekomen. Veel meer weet ik er ook niet van.
Jazeker. Terug sinds 2/09 en nog altijd een zot sexkonijntje .Hoi mede wandelaars, is Kristinne dezer dagen nog aanwezig? grts
Even info aan allen, die meer wilden weten van dit gevecht in de Vingerling.Iedereen, die meer van dit gevecht wel weten, mag mij een PM sturen!