Johnny Walk
Meubelstuk
Er zijn 2 verschillende vanessas op nr 14Ze werkte op VGL 14/1, maar ik heb haar al heel lang niet meer gezien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zijn 2 verschillende vanessas op nr 14Ze werkte op VGL 14/1, maar ik heb haar al heel lang niet meer gezien.
Dat weet ik, maar als ik me niet vergis werkte de ene in de dag en de andere in de avond/nacht. Ik sprak in elk geval over de Vanessa met kinky uitstraling, latex setje, siliconen borsten en veel tattoos.Er zijn 2 verschillende vanessas op nr 14
Dus ze werkt nog wel?Ja die overdag is er niet vaak of soms rond 14 a 15u al weg
Jammer dat ze dan gestopt is.Als dat over haar gaat die is er niet meer en de laatste keren dat ze in skw was vertrok ze zelfs om 12 uur maar ze is er nietRecensie - Vanessa, Antwerpen, Vingerlingstraat 14/2
Lijkt me beter om de berichten over Jasmine naar haar topic te verplaatsen, en beide adressen aanpassen.www.girlsreview.nl
Nee al heel lang niet gezien en vandaag ook nietIs Lori van SS 38/1 (dagschift) momenteel werkzaam?
Denk nu wel dat de bedoeling was om de aanleiding van het incident te weten te komen.I think you already wrote what happened?
Niet op jou doelend, hoor. Dit is een forum over dames, niet over randanimatie waar wij niets mee te maken hebben.Denk nu wel dat de bedoeling was om de aanleiding van het incident te weten te komen.
Nonsense, this is relevant. What if those cocksuckers try to attack you while you are walking in Schipperstraat? We called the cops already during the assault and they walked away, but clearly need to know why this happened so that no walker get into this situation...Also not relevant, arguing, drinking, drugs?
That would explain why the 2 assaulters with hoodies rushed the dude as soon as he went out of the skw and into the back alley.You know that there is a camera around every 3 buildings and that is not to keep an eye on customers but to keep an eye on SKW. It is to be hoped that they do something with it.
Ja, als ik jou was , zou ik zeker op m'n hoede zijn, en voor je veiligheid moet je zeker minstens twee zakmessen, een mitraillette, enkele handgranaten en een kogelvrijvest aandoen. Je weet maar nooit als die twee jongens je zouden willen bespringen....Anyways be on the lookout walkers, for safety I would carry at least a pocket knife or something to defend with. No idea when it might happen these 2 guys would want to jump you.
I am working everyday from 8 in the morning till 18:00.anyone have an idea for anal during the day?
I don't like the first lady in the front left (next to Maria).
I never see Anaïs
and Alexia and Jasmine do not have anymore
Wat een negatieve ontwikkeling. Ik snap die populariteit van die privéontvangsten echt niet, dit soort bezoekjes lopen vaak op een teleurstelling uit. Veel fake, foto's die niet kloppen, slechte ontvanglocatie, matige dienstverlening, hoge prijzen, enz enz…Vorig jaar heeft de stad aan het bedrijf achter Redlights.be gevraagd hoeveel Antwerpse advertenties ze hadden gepubliceerd. Dat bleken er zo'n 1.700 te zijn. Daarmee zijn de raamprostituees fors in de minderheid geraakt."
Welcome @Anais@SchippersstraatI am working everyday from 8 in the morning till 18:00.
Dat is zeker zo. Gisteren waren de dvp in de Vingerlingstraat onderling aan het vechtenWeinig beurten waar de orde zo goed gehandhaafd wordt. Kan overal wat gebeuren.
Vertel...... wie waren dat...Dat is zeker zo. Gisteren waren de dvp in de Vingerlingstraat onderling aan het vechten