Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat nachtjager primair 'per ongeluk' getikt heeftEr staat ook niet, dat het alleen om recensies gaat, er staat PRIMAIR.
ah goed dat je 't uitlegt, dacht dat het iets met lucht te maken had ... prim-air ...allez Johnny, ik zal het uitleggen:
pri·mair (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)1de eerste plaats innemend
anais of aisha, ben haar naam kwijt, jong RO meisjeBij wie kan je in het schipperskwartier tegenwoordig nog terecht voor anaal?
Vroeger kende ik er wel een paar maar ze zijn ofwel verdwenen of ze bieden gaan anaal meer aan.
Jennifer, vingerling 7Bij wie kan je in het schipperskwartier tegenwoordig nog terecht voor anaal?
Vroeger kende ik er wel een paar maar ze zijn ofwel verdwenen of ze bieden gaan anaal meer aan.
Absoluut niets tegen shemales maar ga toch liever bij een echt vrouwtje ;-)Jennifer, vingerling 7
Vicky, Schippersstraat 39/2
Valentina, VT 48
Gina VT 20
Succes!
Toch heb ik dat nog liever dan geen recensies.Als het geven van correcte informatie hier zomaar verward wordt met recensies schrijven, moet er toch ook eens nagedacht worden over hoeveel positieve recensies pure reclame zijn, geschreven door de dame zelf, het vriendje of een vurige fan die denkt dat hij dan eens gratis mag. En hoeveel negatieve recensies komen vanuit het kamp van andere dames, die een concurrente de grond willen inboren?
Ik denk dat je Larisa bedoelt. Daar ben ik 1 maal bijgeweest. Het is een 'specialleke'. Babbelt veel en is erg druk maar geeft goede service. Het moet wel vooruit gaan, maar voor een beetje meer als 50 Eur is er wel heel veel mogelijk.Een vraagje, in de Verversrui 14/1, is er een dame met een volledig getatoeëerde borst.(dagdienst)
Heeft er al soms iemand ervaring met haar?
Iets weerhoud mij, dus wil eerst even weten. Thanks!
Ik begrijp ook niet dat er zo weinig dames het aanbieden, want blijkbaar is het wel een gat in de markt, zoals m'n het hier in Antwerpen zegt....iemand een idee voor anaal in de dag?
de eerste dame links vooraan (naast Maria) vind ik niks
Anaïs zie ik nooit
en Alexia en Jasmine doen het niemeer
Al eens over pijn gehoord?Ik begrijp ook niet dat er zo weinig dames het aanbieden,
al eens bij een latino geprobeerd ,die willen nog wel eend deze service aanbiedeniemand een idee voor anaal in de dag?
de eerste dame links vooraan (naast Maria) vind ik niks
Anaïs zie ik nooit
en Alexia en Jasmine doen het niemeer
man, man, man toch, kort en kortzichtig antwoord.Al eens over pijn gehoord?
Je bedoelt het antwoord dat jij nu geeft??man, man, man toch, kort en kortzichtig antwoord.
Wie is 'jij'? Ik doe geen anaal.Natuurlijk, kan het pijn doen, als jij hem zonder voorbereiding als een bruut erin ramt.
Maar met de nodige voorbereiding komt er (bijna of geen) pijn bij kijken.
Aan de universiteit van Hookers waarschijnlijk?Er is al wetenschappelijk onderzoek gedaan van anale seks.
En daaruit bleek dat heel wat vrouwen echt genieten van anale seks.
Ik neuk dus niet anaal. Daar gaat je wetenschappelijke vaststelling over mijn lul en mijn ego.Misschien is dat wel een reden waarom er bijna geen dames zijn die het aanbieden.
Maar ja @vadebe als je lul even groot is al je ego, kan ik best geloven dat je de dames pijn doet.
Is dat dat wetenschappelijk onderzoek waar je 't over hebt?En wees maar zeker, bij de dames waarbij ik het al heb gedaan, was er enkel sprake van genot en niet van pijn, anders zou ik het nooit doen.
Mijn enige (zeer korte) opmerking (door jou uitvergroot tot in het belachelijke) was dat het NIET zo verwonderlijk is dat er maar weinig dames anaal aanbieden, omdat dit bij veel dames pijnlijk is, en zeker in het kader van seks met onbekenden die niet altijd zacht omspringen met de dame waar ze voor betaalden en waarbij ze dan denken dat ze de baas mogen zijn.Mijn enigste vaststelling was dat er weinig dames anaal aanbieden in het SKW en dat ik het bizar vind, omdat er toch vraag voor is en het voor hun toch een grotere omzet zou kunnen genereren.
Scroll eens terug, lees mijn 1 zinnetje, en denk dan eens na over hoe en waarom je reageerde. Maar bon, geniet van de vreugde van negatief te doen. Het is je gegund.En jou kortzichtig antwoord, vond ik maar kleinerend naar mij toe.
Ik hou niet zo van kenners ter zake die hun wijsheden halen uit artikels op internet. Maar dat doet verder niets ter zake. Misschien tot dadelijk, in het SKW? Daar moet je niet voor kunnen lezen. Tenzij de cijfertjes op de bankbiljetten.En als je wat meer over dit onderwerp wil lezen, kan je je hier al wat inlezen.
Women’s techniques for pleasure from anal touch: Results from a U.S. probability sample of women ages 18–93
The study purpose was to assess, in a U.S. probability sample of women, the specific ways women have discovered to experience pleasure from anal touch. Through qualitative pilot research with women that informed the development of the survey instrument used in this study, we identified three...journals.plos.org
Het gaat niet over 'gelijk' hebben Janus. Er zijn dames die met anaal geen probleem lijken te hebben maar een grote meerderheid van de dames wil daar liever niet aan beginnen, uit schrik voor pijn, of ze doen het misschien enkel met mensen die ze kennen en vertrouwen en dan zet een dame het niet in het aanbod. Daarom is het dus ook helemaal niet bizar dat het weinig aangeboden wordt ondanks de grote vraag. En daarover ging het. Over niets anders.In deze discussie moet ik Jeancul toch meer gelijk geven dan Vadebe. Ik ben geen fervent anaalneuker, maar vindt het wel eens leuk voor de afwisseling.
De laatste 2 dames waar ik anale seks mee gehad heb, vroegen zelf regelmatig om anale seks, en leken zelf ook te genieten van anaal. Ze deden het in elk geval met plezier. De dames waar ik anale seks mee gehad heb, hadden ook geen van allen glijmiddel nodig.
Bij mij gaat het ook niet om gelijk te hebben. Ik wilde alleen aangeven dat er twee kanten zijn aan het verhaal.Het is persoonlijk , gaat niet perse om gelijk hebben
Ze werkte op VGL 14/1, maar ik heb haar al heel lang niet meer gezien.Werkt Vanessa (dagshift)VLS 14/2 nog?