Domme vraag misschien, maar wat bedoelen jullie nu precies met die 'kraagjes'?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs geen domme vraag hoor.Domme vraag misschien, maar wat bedoelen jullie nu precies met die 'kraagjes'?
Christina VTC, en Anna VR8/1 weten hier ook zeer goed raad mee. Maak hier meermaals gebruik van bij deze dames.Welke dames geven de geilste en "rustig aan " handjobs in Antwerpen.?
Heb je een klein pikkie ?Bij welke dame in het SKW moet ik zijn voor een goede deepthroat blowjob?
Beetje "dromerig" uitzicht en vrij slank?Afgelopen middag heb ik een top ervaring gehad met een Hongaarse, blonde dame (Verversrui 2/1, het raam naast de deur). Heb wel haar naam gevraagd maar was deze bij thuiskomst helaas vergeten. Ze gaf aan geen vaste dagen te werken en nooit 's avonds. Had verschillende tattoos. Weet iemand toevallig haar naam?
Vrij slank ja, "dromerig" uitzicht is een beetje vaag hahaBeetje "dromerig" uitzicht en vrij slank?
'k Weet het, maar vond even geen betere omschrijving.Vrij slank ja, "dromerig" uitzicht is een beetje vaag haha
waarschijnlijk antonia'k Weet het, maar vond even geen betere omschrijving.
Denk wel te weten wie het is want in het verleden ook paar keer bezocht en indien ik het juist heb is ze ook vrij lang afwezig geweest. De naam ontgaat mij jammer genoeg volledig!
Yes nu ik de naam lees schiet het weer te binnen. Ontzettend bedankt!waarschijnlijk antonia
Dat zijn maar werknamen hoor. Ik vraag ook altijd de dame haar naam, maar eigenlijk is dat zinloos.Yes nu ik de naam lees schiet het weer te binnen. Ontzettend bedankt!
Ik weet het. Vind het eerlijk gezegd gewoon fijn om een naam bij het gezicht te hebben, zeker wanneer er herhalingsgevaar is.Dat zijn maar werknamen hoor. Ik vraag ook altijd de dame haar naam, maar eigenlijk is dat zinloos.
als de zatte en vreemd gespuis beginnen rond te lopen , dan begint de avondshift ik ben een dag bezoeker , dan kom ik nog wat echte Belgen tegenTot rond welk uur loopt de dagshift en wanneer start de nachtshift ongeveer?
Dagshift eindigt om 20u.Tot rond welk uur loopt de dagshift en wanneer start de nachtshift ongeveer?
Kan ik hier wat racisme bespeuren?als de zatte en vreemd gespuis beginnen rond te lopen , dan begint de avondshift ik ben een dag bezoeker , dan kom ik nog wat echte Belgen tegen
Als het over 'onnozel' doen gaat.Kan ik hier wat racisme bespeuren?
Er zijn vele allochtonen die op een respectvolle manier wandelen.
Je 'gespuis' loopt in alle lagen en nationaliteiten rond. Dat heeft niets met skw te maken.
Ik ben multicultureel 'opgevoed'.
Zulke domme opmerkingen horen dan ook niet thuis op een forum waar over vrouwen wordt geleuterd.
Ieder heeft zijn mening hierover. Hou die mooi voor jezelf, daar hebben we geen behoefte aan zulke onzin te moeten lezen.
Ik hoop dat je de boodschap begrijpt.
Dank u , dat bedoel ik ja!!!Als het over 'onnozel' doen gaat.
En dvp's 'belagen' 'aanstaren' 'uitdagen' en 'voor het raam blijven staan zodat anderen er niet binnen gaan
Mja, al verschillende keren gezien en ofwel is dat een 'zatlap' of wel 'een groep (jonge) vreemdelingen'.
Feiten kan je moeilijk racisme noemen.
Ieder heeft zijn mening hierover. Hou die mooi voor jezelf, daar hebben we geen behoefte aan zulke onzin te moeten lezen.Als het over 'onnozel' doen gaat.
En dvp's 'belagen' 'aanstaren' 'uitdagen' en 'voor het raam blijven staan zodat anderen er niet binnen gaan
Mja, al verschillende keren gezien en ofwel is dat een 'zatlap' of wel 'een groep (jonge) vreemdelingen'.
Feiten kan je moeilijk racisme noemen.
BlablablaIeder heeft zijn mening hierover. Hou die mooi voor jezelf, daar hebben we geen behoefte aan zulke onzin te moeten lezen.
Moet ik je een groepje 'blanken' vermelden die vele dames dagelijks met hun ogen bijna uitkleden tot ze er ambetant van worden? Laat maar weten.
De dames kruipen bijna even naar achter van schaamte.