Die Anna heb ik ook onlangs nog gezien. Ik denk vorige week.Gaat om Anna in de Schippersstraat 22 , toch bedankt voor de response.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie Anna heb ik ook onlangs nog gezien. Ik denk vorige week.Gaat om Anna in de Schippersstraat 22 , toch bedankt voor de response.
Dit ging over Maya.....Is ze reeds terug? Had tegen mij tijdje terug gezegd dat ze pas in Augustus terug ging zijn. Zou zeker nog eens naar Antwerpen gaan dit weekend mocht ze reeds terug zijn.
(Gaat om Anna)
Als je alle ramen telt en er zou een bezettingsgraad zijn van 50% dan nog heb je volgens mij voldoende aanbod.Zal een momentopname zijn. Net als mijn melding van een goede bezetting. Ik heb het niet exact geteld, maar ik schatte de algehele bezetting woensdag tussen de 50 en 60%, en in VT zelfs rond de 75%.
Inderdaad. Zelfs met 25% bezetting heb je voldoende keuze.Als je alle ramen telt en er zou een bezettingsgraad zijn van 50% dan nog heb je volgens mij voldoende aanbod.
Van belang is niet zozeer de procentuele bezetting maar wel de kwaliteit van de dames, en of er voldoende keuze is.
Enkel als je tijdens de shiftwissel tussen 19u en 20u gaat wandelen heb je pech.
en het hangt ook af van de kleur van zijn bril. Ik heb een donker bruin vermoeden dat die roze is.Inderdaad, volgens mij heb je met een bezetting van 25% nog steeds een ruime keuze.
Hoe het gesteld is met de ogen van Janus weet ik niet, het hangt af van hoelang het geleden is dat de sterkte van zijn bril werd aangepast ...
You mean brown hair girl with duck face?Hello ! anyone experience with the girl behind VT 3 night shift, wears a long pants ? Thanks
I think yesYou mean brown hair girl with duck face?
Sorry can't help you brotha from anotha motha. Ruiz does not do ducks!I think yes
And zebra printYou mean brown hair girl with duck face?
Al meerdere keren werd deze dame vermeld (ook via mij). Ondanks ze met momenten wel wat klantjes heeft, kan niemand iets melden over haar service.And zebra print
Ik heb deze dame ook al veel zien staan en ondanks ze een schitterend figuur heeft heb ik toch zoiets van toch voor een ander te kiezen, ze is maar weinig bezet, haar muziek staat mss te luid en ze komt niet erg uitnodigend over.Al meerdere keren werd deze dame vermeld (ook via mij). Ondanks ze met momenten wel wat klantjes heeft, kan niemand iets melden over haar service.
Ik blijf (nog) twijfelen ze te bezoeken ondanks ze een speciale uitstraling heeft die me aanspreekt.
Wie ooh wie weet meer over deze zebra ?
Weigeren door een dame heeft altijd een reden.De zebra dame had me ooit geweigerd....sinds dien heb ik mijn vloek over haar uitgesproken en ik zie nooit iemand binnen of buiten gaan bij haar Ik zie er althans zeer sexy en sympathiek uit...
Haar muziek staat inderdaad steeds luid en wordt meteen afgezet als er een potentiële klant een gesprekje wil opstarten.Ik heb deze dame ook al veel zien staan en ondanks ze een schitterend figuur heeft heb ik toch zoiets van toch voor een ander te kiezen, ze is maar weinig bezet, ofwel staat de muziek binnen te luid en komt niet erg uitnodigend over.
Ik heb ze nu ook nog niet bezocht, maar een dame met haar looks die dikwijls vrij staat, hmmm, toppers staan maar zelden vrij en krijg je weinig kans om binnen te gaan , denk maar aan Cataleya, Juliana, Anna VR 8/1 en Elena overdag SS 3/1.Haar muziek staat inderdaad steeds luid en wordt meteen afgezet als er een potentiële klant een gesprekje wil opstarten.
Ze heeft een schattige look doch ook iets mysterieus wat me voorlopig weerhoudt er binnen te stappen.
Omdat ze vaak vrij staat, wil dit niets zeggen over haar service.
Als er niets op het programma staat ifv een vaste dame, wil ik de sprong wel eens wagen.
Haar kleding zit toch strak, niet?Door haar vele kleding kan ik haar lichaam in detail juist niet inschatten
Weigeren door een dame heeft altijd een reden.
Misschien had ze een afspraak?
Of je er zoals je zegt 'sexy' uitziet, interesseert een dvp geen hol. Dames filteren op basis van andere factoren.
Zij zit er om centen te verdienen via wandelaars waar ze in een flash een goed gevoel aan overhoudt het risico te nemen (niet doelend op jou, hoor).
Uiteraard jammer voor jou dat je werd geweigerd, laat dit duidelijk zijn als 'sexy kerel' zoals je jezelf graag omschrijft.
Soit, ooit bezoek ik ze wel eens.
Ik ga ervan uit dat ik niet geweigerd wordt
Pas d'idée mon meilleur ami. Mais, la prochaine fois, essayez de demander en Néerlandais. Si chacun commence à parler en sa propre langue sera compliqué. Je sais pour les francophones cela est difficile de s'adapter mais faites un effort svp. Merci et profitez-en!Qui connaît la blonde qui était là hier soir au 19 Schipper avec une belle jupe noire en boîte. Des avis ??? Merci
Stond heden avond heel de tijd vrij. Zeer uitzonderlijk twijfel ik of ze Roemeens of zelfs Zuid Amerikaans is. Ik denk alvast het 2de... Mooie dame trouwens met een stevige boezem.Iemand ervaring met de dame die 's nachts in Schipperstraat 40/1, links van Maria, staat?
Hey weet je ook welke dagen?Gisteren stond Daisy met haar Belgische vlagkleuren in SS 24/1
Enkele dagen per maand werken vind ze voldoende!