blijkt schippersstraat 21/2 waar overdag Dana zit en niet 19 en in de nacht volgens wat ik van die gestoorde dvp mag geloven Tia uit Hongarije. Ze leek MARROKAANS/TURKS maar is volgens mij JOODS omdat ze daar zelf over begon (donker haar en donkere ogen)bedankt voor de waarschuwing daar blijf ik dus mooi weg,kan je helaas niet helpen wie hier zou zitten,korte om schijving zou misschien helpen
Ik kwam binnen en het was letterlijk heel direct: 'pay me' en toen ze zag dat ik meer dan 50 euro had toen werd ze helemaal gek voor 50 extra en anders wilde ze geen sex, en toen ik die 50 extra gaf trok ze er nog is 50 uit.
Normaal heb ik zelfs nooit zoveel geld mee maar ik had nog 100 extra voor mijn favorietje vandaag in mijn portefeuille.
Ze stelde oook creepy vragen als heb je vriendin, kinderen, familie en ik ben ziek heb cyste (ze liet zelfs documenten va nziekenhuis in nederlands zien en ook borst aanraken mocht niet) en zo heel veel gezever en you look 20 terwijl ik er 30 ben ze wilde plots alles weten maar van de sex kwam amper iets in huis belachelijk wijf. alles met condoom en slecht.
Uiteindelijk voor die 150 euro mocht ik 1 uur blijven maar ben na 25 minuten zelf gaan lopen van dat gestoord wijf
een verwittigd man is er 2 waard, ga er niet, of zorg dat je nooit meer dan 50 euro mee hebt als het niet de bedoeling is meer te spenderen!
normaal bezoek ik enkel dames die op deze site staan maar had dan ook nog de pech dat telefoon plat was
Laatst bewerkt: