Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@Sakis R. boy, mogen wij ook weten bij welke dame jij die onvergetelijke date hebt mogen beleven?
Ik wel ? mijn extreemste date met de toen knapste dame van het skw (vond ik) misschien wel van heel belgie en roemenie was in de nightshift voor corona, tikte met plezier 7 groene briefjes af, was gelijk de laatste klant die nacht, haha haar buurvrouw, ook bloedmooi, was laaiend, gooide met de deur en ging eerder weg, dat was omdat ik ook vaak bij haar kwam maar nooit zo lang ? en zij had mij van haar afgepikt dacht ze. Je gelooft het niet maar de keer daarna wou ze me niet binnenlaten omdat ze geen ruzie wou met haar buurvrouw. Dus ik naar buurvrouw, beetje ouwehoeren en toen was het ok, ze liet me naar binnen, wat er nog meer allemaal gebeurt is ... pfff, te bizar ?@Aitor Alvarez Als ik je verklap dat deze date 350 Eur gekost heeft ben je dan nog geïnteresseerd? ?
Om welke dame(s) gaat het hier? ?Ik wel ? mijn extreemste date met de toen knapste dame van het skw (vond ik) misschien wel van heel belgie en roemenie was in de nightshift voor corona, tikte met plezier 7 groene briefjes af, was gelijk de laatste klant die nacht, haha haar buurvrouw, ook bloedmooi, was laaiend, gooide met de deur en ging eerder weg, dat was omdat ik ook vaak bij haar kwam maar nooit zo lang ? en zij had mij van haar afgepikt dacht ze. Je gelooft het niet maar de keer daarna wou ze me niet binnenlaten omdat ze geen ruzie wou met haar buurvrouw. Dus ik naar buurvrouw, beetje ouwehoeren en toen was het ok, ze liet me naar binnen, wat er nog meer allemaal gebeurt is ... pfff, te bizar ?
En dat vindt ik nou de charme van de "echte" nightshift je weet nooit hoe de nacht verloopt, althans ik niet ?
Hiervoor heb je wel een groter budget nodig dan 50 euro. Voor het dubbele brengt ze je naar de ingang van het paradijs . En om binnen gelaten te worden moet je nog dieper in de buidel tasten.Interessant @Janus boy. En mogen wij ook weten bij wie dit was? Sharing is caring bruur.
Wie A zegt moet.................?????,,???????Hiervoor heb je wel een groter budget nodig dan 50 euro. Voor het dubbele brengt ze je naar de ingang van het paradijs . En om binnen gelaten te worden moet je nog dieper in de buidel tasten.
Wie A zegt moet.................?????,,???????
Bij ons zeggen ze "moeten is dwang".Wie A zegt moet.................?????,,???????
Ja nu zeker want dat moet dan echt wel de moeite zijn. Tenzij @Sakis R. boy een beetje poco loco is. Die kans is ook vrij groot.@Aitor Alvarez Als ik je verklap dat deze date 350 Eur gekost heeft ben je dan nog geïnteresseerd? ?
Ik moet elke week 3x naar het Schipperskwartier zonder dwang ??????Bij ons zeggen ze "moeten is dwang".
Ik moet elke week 3x naar het Schipperskwartier zonder dwang ??????
Da is Beatrice van de schipperstraat 30 ni!!!!!!!
Aitorreke wie is deze schone????Da is Beatrice van de schipperstraat 30 ni!!!!!!!
Boys het zal wel over de beruchte Beatrice gaan...
Amaai serieus veranderd en nog dikkere tetten nuawel Beatrice maar voor haar gezichtstransplantatie, waarom @Likker69 boy?
Was veeeeeeeeel knapper toen??????awel Beatrice maar voor haar gezichtstransplantatie, waarom @Likker69 boy?
Daar ben ik niet zo zeker van... ???
Dit is niet DE Beatrice van Schippersstraat 30/3. Dit is echt een andere dame. Ik ken Beatrice al van in het begin. Beatrice haar gezicht is niet zo heel veel veranderd. De rest des te meer.awel Beatrice maar voor haar gezichtstransplantatie, waarom @Likker69 boy?
Dat is dan dwang die je jezelf op legt. Is nog steeds dwang.Ik moet elke week 3x naar het Schipperskwartier zonder dwang ??????
Sorry maar lekkere schipperskwartiermeiden neuken is nooit met dwang ????? ! Meer een gezonde verslaving????. Alleen ni gezond voor de portemonnee ??Dat is dan dwang die je jezelf op legt. Is nog steeds dwang.
Ja nu zeker want dat moet dan echt wel de moeite zijn. Tenzij @Sakis R. boy een beetje poco loco is. Die kans is ook vrij groot.
Een goede lezer van Sakis zijn berichten had dit al begrepen.???Ha ha, NO WAY, ooit één keertje bezocht en daarna nooit meer!