Die groepjes Vlamingen met maghrebijnse achtergrond vallen best mee hoor. Zeer behulpzame sloebers. Ze vragen altijd of je problemen hebt en zo. Aitorreke kan er geen kwaad woord over zeggen.
Bibi'ke hier heeft wel een keer neus tegen neus gestaan met zo'n collega wandelaar. Uiteindelijk wat over en weer gescheld. Hij zei iets over mijn moeder, alsof me dat dan op één of andere manier zou moeten kwetsen. Iets met familie eergevoel bij die gasten denk ik, weet ik veel. Aitorreke laat zich niet intimideren, no way José. Zaak is uiteindelijk zonder veel bloedvergieten afgelopen.
Verder dan dat en een verdwaalde landloper die wat geld komt vragen, dus niets bijzonders meegemaakt in de nacht. Dan stoor ik me nog meer aan die tamzakken die daar over dag op de trappen van de Villa Tinto samentroepen. Ik heb één gouden regel in het
SKW: ofwel wandel je door ofwel ga je binnen. Maar begin daar geen samenscholingen te organiseren hé.
Dat gezegd zijnde, blij dat
SKW weer langer open is. Ken je minder tijdsdruk en stress als je 's avond eens de drang voelt om te neuken.