Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok op de Verversrui heb ik een aantal dames uit de dag rond 18.00 a 18.30 uur nog op post gezien. En deze dames hebben nooit dubbele shifts gedraaid. Dus ook daar shiftwissel op het "nieuwe" uur.
Als wandelaar heb ik daar geen problemen mee...zolang ik maar ergens kan binnengaanProbeer er dan als wandelaar maar eens aan uit te kunnen
Note: ik heb inmiddels nieuwe informatie. Het skw blijft inderdaad vannacht al open, en is vanaf nu dus terug 24/7 open.
Nee, geef mij voorlopig het SKW maar, het is geen paradijs maar momenteel wel de beste raambuurt die er is.
Ja Sakis, moet wel wat geweest zijn om.zo lang onder de indruk te zijn en nog na te genieten.????Ik zou die "voorlopig" weg laten als ik jou was. Er is namelijk binnen een straal van een paar honderd kilometer geen betere raambuurt te vinden dan het Antwerpse SKW. ?
Trouwens, iedereen heeft zo zijn eigen definitie van een "paradijs". Ik ken persoonlijk enkele adresjes in het SKW waar ik me alleszins in het paradijs voel. Deze voormiddag nog een onvergetelijke date gehad met 1 van de topdames in het SKW, ik zit er nog van na te genieten. ?
de bezetting snachts wordt vanzelf wel beter denk ik
Klopt, dat voorlopig kan wel weg. Een raambuurt wordt nl. nooit meer beter dan het was, het kan maar 1 kant op en dat is naar beneden. En in Nederland gaat het hard....Ik zou die "voorlopig" weg laten als ik jou was. Er is namelijk binnen een straal van een paar honderd kilometer geen betere raambuurt te vinden dan het Antwerpse SKW. ?
De dames weten ook wel dat er 's nachts een 'ander soort volk' rond loopt in het SKW en ze zullen eerst nog wat de kat uit de boom kijken denk ik.
ik dacht ook aan schippersstraat 12
Inderdaad niet in alle kamersKlopt maar dat is volgens mij maar in één van de kamers, niet in allemaal.
Zeker schipperstraat 12!! Heb er al in geweest met Maya nog als die daar werkte???ik dacht ook aan schippersstraat 12
Ik ken ook wel wat adresjes waar ze me in het paradijs brengen. Ik heb dinsdag nog één van die adresjes bezocht. Die dame heeft me naar het paradijs gebracht. Of was het de zevende hemel. Dat mag ik kwijt zijn. Kleine Janus gaat nog steeds in de houding staan als ik er aan terug denk.Ik zou die "voorlopig" weg laten als ik jou was. Er is namelijk binnen een straal van een paar honderd kilometer geen betere raambuurt te vinden dan het Antwerpse SKW. ?
Trouwens, iedereen heeft zo zijn eigen definitie van een "paradijs". Ik ken persoonlijk enkele adresjes in het SKW waar ik me alleszins in het paradijs voel. Deze voormiddag nog een onvergetelijke date gehad met 1 van de topdames in het SKW, ik zit er nog van na te genieten. ?
En welke dames zitten er op deze adressen... goede ervaringen mee of niet?Verversrui 20 heeft er, Verversrui 18 heeft er eentje in een aparte ruimte op de bovenste verdieping. Dat zijn er een paar die me zo te binnen schieten.
Ik weet niet wie er nu werken. Verversrui 18 heb ik vroeger met Nelly in de jacuzzi gespeeld, en op 20 was het Verena, maar dat is nog langer geleden.En welke dames zitten er op deze adressen... goede ervaringen mee of niet?
Ander soort volk en laaghangend fruit. Zatte sloebers en de nachtwerkers weten daar wel raad mee... Ik heb een voorkeur voor de nacht omwille van die speciale sfeer van de neonlampen. Hoewel, over dag in een geile bui een lekker grietje neuken weet ons Aitorreke ook wel te appreciëren!De dames weten ook wel dat er 's nachts een 'ander soort volk' rond loopt in het SKW en ze zullen eerst nog wat de kat uit de boom kijken denk ik.
Interessant @Janus boy. En mogen wij ook weten bij wie dit was? Sharing is caring bruur.Ik ken ook wel wat adresjes waar ze me in het paradijs brengen. Ik heb dinsdag nog één van die adresjes bezocht. Die dame heeft me naar het paradijs gebracht. Of was het de zevende hemel. Dat mag ik kwijt zijn. Kleine Janus gaat nog steeds in de houding staan als ik er aan terug denk.
SKW was en is nog steeds een paradijs. Geef het maar toe @hansgelderland boy...Ik zou die "voorlopig" weg laten als ik jou was. Er is namelijk binnen een straal van een paar honderd kilometer geen betere raambuurt te vinden dan het Antwerpse SKW. ?
VR 4/2 heeft ook een jacuzzi.Bij welke plaatsen kan je gebruik maken van een jacuzzi op de kamer?
Meen dit ergens gelezen te hebben bij recensies van dames maar kan niet meteen terug vinden bij wie...
Ik denk dat ik het weet. Maar het is niet aan mij om dit te openbaren.. ???SKW was en is nog steeds een paradijs. Geef het maar toe @hansgelderland boy...
@Sakis R. boy, mogen wij ook weten bij welke dame jij die onvergetelijke date hebt mogen beleven?
Over deze dame staan elders al wat recensies van mij. Ik weet dan ook niet of ik over haar nog recensies ga schrijven. Straks wordt ik weer beschuldigd van reclame maken, en dat heeft ze niet nodig. Dat doet ze zelf wel.Interessant @Janus boy. En mogen wij ook weten bij wie dit was? Sharing is caring bruur.