Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook op de Verversrui heb ik een aantal dames uit de dag rond 18.00 a 18.30 uur nog op post gezien. En deze dames hebben nooit dubbele shifts gedraaid. Dus ook daar shiftwissel op het "nieuwe" uur.

Ook op de Verversrui heb ik een aantal dames uit de dag rond 18.00 a 18.30 uur nog op post gezien. En deze dames hebben nooit dubbele shifts gedraaid. Dus ook daar shiftwissel op het "nieuwe" uur.

Er is dus duidelijk "verdeeldheid" onder de raamverhuurders/eigenaars. Ik zou nochtans denken dat 't Stad alle raamverhuurders op hetzelfde moment en op dezelfde manier informeert maar blijkbaar is die informatie dan toch weer voor interpretatie vatbaar want de verhuurkantoren "Villa Tinto", "Blauwbroekstraat" (Sophia) en de "Gouden Hoek" passen vandaag verschillende regels toe.

Probeer er dan als wandelaar maar eens aan uit te kunnen :rolleyes:

Note: ik heb inmiddels nieuwe informatie. Het skw blijft inderdaad vannacht al open, en is vanaf nu dus terug 24/7 open.

heerlijk, dit is nou het bericht waar ik lang op hebt gewacht, lekker daar weer in het SKW snachts rondhuppelen in het weekend, dit komt nou zeer goed uit aangezien er nu in duisburg bijna niks meer te beleven valt na 01:00 uur snachts, door de nieuwe tyfus corona maatregelen is de bezettingsgraad maar 5-10%, en zijn er in de nachtelijke uren jammer genoeg maar zeer weinig dames werkzaam

Vanavond nog is naar het SKW afgezakt, de bezetting was nu niet zo heel hoog maar het is dinsdag voor iets. Ook veel bekende dame van de avondshift niet gespot ze zullen nog op vakantie zijn voor wat batterijen op te laden.

Nee, geef mij voorlopig het SKW maar, het is geen paradijs maar momenteel wel de beste raambuurt die er is.

Ik zou die "voorlopig" weg laten als ik jou was. Er is namelijk binnen een straal van een paar honderd kilometer geen betere raambuurt te vinden dan het Antwerpse SKW. ?

Trouwens, iedereen heeft zo zijn eigen definitie van een "paradijs". Ik ken persoonlijk enkele adresjes in het SKW waar ik me alleszins in het paradijs voel. Deze voormiddag nog een onvergetelijke date gehad met 1 van de topdames in het SKW, ik zit er nog van na te genieten. ?

Ik zou die "voorlopig" weg laten als ik jou was. Er is namelijk binnen een straal van een paar honderd kilometer geen betere raambuurt te vinden dan het Antwerpse SKW. ?

Trouwens, iedereen heeft zo zijn eigen definitie van een "paradijs". Ik ken persoonlijk enkele adresjes in het SKW waar ik me alleszins in het paradijs voel. Deze voormiddag nog een onvergetelijke date gehad met 1 van de topdames in het SKW, ik zit er nog van na te genieten. ?
Ja Sakis, moet wel wat geweest zijn om.zo lang onder de indruk te zijn en nog na te genieten.????
Ik kan wel raden waar....

juist(3.30h)effe naar het SKW geweest.
schipperstraat en vingerlingstraat open maar veel ramen zonder licht
VT geen lichtjes dus toe
verversrui open maar ik denk zeker 2/3 gesloten
voor de rest de dames die werkten zaten werkloos op de gsm te kijken,ook Daniella voor de lockdown vingerlingstraat nu schipperstraat was aanwezig en straalde als voorheen
Qua mannen die er rondliepen schat ik 20/25 meer niet
maar kom het was den eerste nacht dus het kan alleen maar terug de goede richting uitgaan

Klopt, dat voorlopig kan wel weg. Een raambuurt wordt nl. nooit meer beter dan het was, het kan maar 1 kant op en dat is naar beneden. En in Nederland gaat het hard....
Dus zolang het SKW als enige raambuurt uit de verre omtrek nog de moeite van een reisje waard is moeten we dit koesteren.

De dames weten ook wel dat er 's nachts een 'ander soort volk' rond loopt in het SKW en ze zullen eerst nog wat de kat uit de boom kijken denk ik.

De dames die de nacht doen zijn dan ook meestal een "ander soort" dames met een "andere" ingesteldheid dan de dames die altijd de dagshift doen.

Beide shiften zullen wel hun specifieke voordelen hebben. Ik ken dames die steeds de dagshift doen en absoluut niet kunnen aarden in de nachtshift maar ik ken ook nachtdames die het helemaal niet zien zitten om in de dagshift te werken.

Zo zullen er ook wandelaars zijn die de dagshift prefereren en andere wandelaars die eerder de nacht verkiezen.

In het SKW is steeds voor elk wat wils, iedereen kan zijn eigen keuzes maken, zowel de dames als de wandelaars.

Verversrui 20 heeft er, Verversrui 18 heeft er eentje in een aparte ruimte op de bovenste verdieping. Dat zijn er een paar die me zo te binnen schieten.

Ik ken ook wel wat adresjes waar ze me in het paradijs brengen. Ik heb dinsdag nog één van die adresjes bezocht. Die dame heeft me naar het paradijs gebracht. Of was het de zevende hemel. Dat mag ik kwijt zijn. :p :D ;) Kleine Janus gaat nog steeds in de houding staan als ik er aan terug denk.:p;)

De dames weten ook wel dat er 's nachts een 'ander soort volk' rond loopt in het SKW en ze zullen eerst nog wat de kat uit de boom kijken denk ik.
Ander soort volk en laaghangend fruit. Zatte sloebers en de nachtwerkers weten daar wel raad mee... Ik heb een voorkeur voor de nacht omwille van die speciale sfeer van de neonlampen. Hoewel, over dag in een geile bui een lekker grietje neuken weet ons Aitorreke ook wel te appreciëren! ;)

Ik ken ook wel wat adresjes waar ze me in het paradijs brengen. Ik heb dinsdag nog één van die adresjes bezocht. Die dame heeft me naar het paradijs gebracht. Of was het de zevende hemel. Dat mag ik kwijt zijn. :p :D ;) Kleine Janus gaat nog steeds in de houding staan als ik er aan terug denk.:p;)
Interessant @Janus boy. En mogen wij ook weten bij wie dit was? Sharing is caring bruur.

SKW was en is nog steeds een paradijs. Geef het maar toe @hansgelderland boy...

@Sakis R. boy, mogen wij ook weten bij welke dame jij die onvergetelijke date hebt mogen beleven?

Terug
Bovenaan Onderaan