Ik heb het over de blonde Selena van SS 30/1 en niet over de zwarte SM meesteres. Ik kan mis zijn maar volgens mij bestaat er nog geen draadje over de blonde Selena.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenofwel ben ik volledig verkeerd ofwel moete gij eens effe herzien vanwaar jij je informatie haaltTegen janneke en mieke kan den Antwerp juist met penalties overleven in derde klasse...
Brugge speelt tegen wereldtop. Da mogen die van Antwerpen en Anderlecht niet. Die spelen in derde klasse of zijn uitgeschakeld in Europa....
Zonder hier een of ander voetbal chat van te maken,nog 1 reactie hoe denk jij dat dat boeren ploegske Anderlecht en Genk jaren lang aan de top gestaan hebben....simpel omdat er toen al geld was van grote sponsors door bevriende voorzitters of een fusie zoals Genk. En idd nu zit er wat geld bij Antwerp en dat pikt bij de grote jongens van toenAh, de oogkleppen van de voetbalsupporter... Antwerp is goed bezig omdat er nu geld is, zoals Brugge het Belgisch voetbal domineert omdat ze al 10 jaar lang vollen bak aan het investeren zijn in hun club. Idem Gent en Genk maar met wisselend succes. Anderlecht is pas begonnen met bouwen.
Respect voor de clubs die met visie en hun jeugdopleiding het Belgische voetbal op de kaart zetten, en dit op een financieel gezonde (en eerlijke) manier. Want sorry boys, dat voetbalgeld... ??? Aitorreke als liefhebber kan er zich niet meer mee verzoenen. Het is hem iets te decadent aan het worden. Maar het is de zot die ervoor wil betalen zeker? Brood en spelen, en hop naar het WK in Qatar!
Bedoel je dat ze er de ballen niet voor hebben ?Zouden onze topvoetballers zich ook eens wagen aan het SKW of zou dat veel te min voor hen zijn en ook te risicovol om herkend te worden op straat? ?
Brugge is Belgische TOP, kan de komende jaren niemand aan tippen. Daar moet niet achterlijk over gedaan worden, dat is simpelweg realiteit, eender voor welke club je supportert.Tegen janneke en mieke kan den Antwerp juist met penalties overleven in derde klasse...
Brugge speelt tegen wereldtop. Da mogen die van Antwerpen en Anderlecht niet. Die spelen in derde klasse of zijn uitgeschakeld in Europa....
Heb ooit eens een profvoetballer van één van de Belgische topclubs gezien die alleen door het SKW aan het wandelen was, met pet en in een dikke regenjas. Aitorreke herkende hem echter meteen. Vernam achteraf dat hij thuis een zwangere vrouw had... Ik zeg hier niet wie het was. Is al 10j geleden of zo. Dat geheim draagt bibi'ke mee in zijn graf of op de uitstrooiweide.Zouden onze topvoetballers zich ook eens wagen aan het SKW of zou dat veel te min voor hen zijn en ook te risicovol om herkend te worden op straat? ?
Inderdaad zeg .En nu terug lanterfanten over de hoeren
@Aitor Alvarez Ik wist het ook niet, ik dacht dat skw pas om 7 uur 's-morgens open ging in deze pre-lockdown periode, echter door omstandigheden was ik er zaterdagochtend rond 6 uur en er zaten op dat moment in het hele skw slechts 2 dames, ik zei eerst 1, maar later bleek het 2 te zijn omdat ik eerst dacht dat de dame op ss 10 een schoonmaakster was ( wat oudere NL dame met sm service, heeft een bordje in de kamer met NL). In de vl zat een dame die ik nog kende van voor corona. Ik vroeg aan haar de openingstijden en zij zei dat ze er al vanaf 5 uur mogen zitten. En over vanaf 1 september tijden zeiden zowel de NL dame als deze dame dat de openingstijden weer teruggaan naar de pre-corona tijden dus 24 uur geopend.
Heb al van verschillende meisjes gehoord dat hun raamverhuurders hen vertelde dat het terug 24/24 open zal gaan! Don't shoot the messangerZoals ik ergens anders al schreef MOGEN op dit moment de dames beginnen werken om 5u00.
's Avonds moet alles dicht om 1u00.
Vanaf 1 september wijzigen de shiften wellicht. Het zou kunnen dat het SKW terug 24/24 open gaat maar er circuleert ook een gerucht dat alles dicht zou moeten tussen 4u00 en 7u00.
't Stad zal daar eerstdaags een beslissing in nemen en die communiceren naar de raamverhuurders. Pas na die communicatie zullen de dames zekerheid hebben overat hun de nieuwe shifturen.
Vele jaren geleden zag ik ooit eens in skw de toenmalige eigenaar van Lierse (zeg gerust de kerel die de club in de afgrond duwde). Ben 100% zeker dat hij het was. Zijn gezicht niet eens half verstopt. Moet toch kunnenHeb ooit eens een profvoetballer van één van de Belgische topclubs gezien die alleen door het SKW aan het wandelen was, met pet en in een dikke regenjas. Aitorreke herkende hem echter meteen. Vernam achteraf dat hij thuis een zwangere vrouw had... Ik zeg hier niet wie het was. Is al 10j geleden of zo. Dat geheim draagt bibi'ke mee in zijn graf of op de uitstrooiweide.
Den Egyptenaar dus???Vele jaren geleden zag ik ooit eens in skw de toenmalige eigenaar van Lierse (zeg gerust de kerel die de club in de afgrond duwde). Ben 100% zeker dat hij het was. Zijn gezicht niet eens half verstopt. Moet toch kunnen
Deze man woont allang niet meer in België dus 'who cares 'dat dit hier wordt vermeld.
InderdaadDen Egyptenaar dus???
Thanks @Sakis R. boy. Sorry, dat wist bibi'ke niet...Zoals ik ergens anders al schreef MOGEN op dit moment de dames beginnen werken om 5u00.
's Avonds moet alles dicht om 1u00.
Ik wil niet voor @Hollebolleke boy zijn beurt spreken maar dat is ze ja. Lekkere kont...@Hollebolleke , bedoel je deze blonde sexpoes met haar sexy kontje in je topic van Alina?
Laura ss 35/1
Laura (21 jaar)
Het profiel van Laura (21 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32465761312.www.redlights.be
PS. Achtergrond van die foto's zijn wel interessant. Hebben jullie ook dat marihuanapijpje op de achtergrond gezien? Of hoe noemt zoiets? Laura, Laura toch...@Hollebolleke , bedoel je deze blonde sexpoes met haar sexy kontje in je topic van Alina?
Laura ss 35/1
Laura (21 jaar)
Het profiel van Laura (21 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32465761312.www.redlights.be
Haha, goed gezien en jij maar denken dat ze zo onschuldig is ?PS. Achtergrond van die foto's zijn wel interessant. Hebben jullie ook dat marihuanapijpje op de achtergrond gezien? Of hoe noemt zoiets? Laura, Laura toch...
Inderdaad. Eens je daar bent binnengestapt bent, zal je andere dames even niet meer bezoeken Schattig, sexy, grappig, fun verzekerd@Hollebolleke , bedoel je deze blonde sexpoes met haar sexy kontje in je topic van Alina?
Laura ss 35/1
Laura (21 jaar)