Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb Anna vorige week vrijdag wel gezien, in de avondshift.De info over Anna en Elena is nog steeds up to date. Betty ken ik zo niet, ik ben er namelijk meestal overdag. Daar kan ik dus geen uitspraak over doen.
Awel die wil ik ook eens bezoeken. Zit, staat steeds onbewogen achter dat raam.Aliha zou wel eens met verlof kunnen zijn. Ik heb haar zaterdag niet gezien. Ze staat ook op mijn shortlist, want ze schijnt goed te zijn. Ik heb er zelf nog wel geen ervaring mee.
In het SKW wandel ik ook altijd met een stevige wandelstok. Maar dan wel tussen mijn benenAwel die wil ik ook eens bezoeken. Zit, staat steeds onbewogen achter dat raam.
Ik zag er 3 weken geleden rond de middag een oude vent buitenkomen met een wandelstok.
Hij was waarschijnlijk kreupel geneukt, maar hij had een enorme smile op zijn gezicht !
Iemand haar recent gezien of recente ervaring mee??
Jenna zou vanaf 21 september terug in SKW starten, na vakantie etc.idd.....dat was ze denk ik.....
is deze er nog??
Bedankt !!!Jenna zou vanaf 21 september terug in SKW starten, na vakantie etc.
En loopt de 'nachtshift' nu dus van 17 uur tot 1 uur (meer avond-shift dus) en daarna bij 24/7 openstelling weer van 20 uur tot het ochtendgloren (of daarna)?
Tja, die Hera toch hè, ze probeert volgens mij echt wel maar die fillers doen haar uiterlijk geen goed. Ook haar borstjes zien er ondertussen een stuk minder stevig uit. Ze heeft nochtans een perfect figuur voor jarrretelles, ik zou dan toch nog bij haar gaan…maar ook dat niet…Eigen schuld, dikke bult man. Je hebt ze (Rossie ) gezien en je gaat niet binnen, dan niet melken zij jou niet kon melken hé
Hera, ik dacht dat ze met haar lippen in een bijennest was gevallen, mis dus.
Laat die trend maar vlug stoppen. Alle lipjes zijn meestal ok zoals ze van nature zijn.
Jammer want ik vind Hera een heel knap meisje. Kan iemand haar ook zeggen dat zoveel zonnebank schadelijk is voor de huidcelletjes? Thanks bruurs!Tja, die Hera toch hè, ze probeert volgens mij echt wel maar die fillers doen haar uiterlijk geen goed. Ook haar borstjes zien er ondertussen een stuk minder stevig uit. Ze heeft nochtans een perfect figuur voor jarrretelles, ik zou dan toch nog bij haar gaan…maar ook dat niet…
Persoonlijk denk ik dat voor de volksgezondheid 4u of 8u niet veel verschil zal uitmaken. Voor de dames hun portemonnee misschien wel want door de dubbele bezetting in de avonduren rond 20u is er toch extra concurrentie in de toppertjes league.Velen hopen dat het terug 24/24 zal worden met shiften van 8u tot 20u en van 20u tot 8u maar er zijn ook geruchten dat het wel eens een nachtshift tot 4u zou kunnen worden en dat het SKW tussen 4u en 7u volledig zal moeten gesloten zijn, alle lichtjes uit in die tijdspanne dus.
Nog even geduld, begin volgende week zal het duidelijk worden hoe de shiften vanaf 1 september zullen zijn.
Volgens mij bedoel je de dame op 10/2. Deze dame triggert Janus ook al een hele tijd. Ik ben er zaterdagavond heel even gaan informeren, maar niet naar haar naam gevraagd. Even getwijfeld en doorgelopen, en ergens anders binnen gegaan. Ze krijgt één dezer dagen echter alsnog de kans haar kunsten aan Janus te tonen en op hem te botvieren.Iemand van de boys ervaring met de mooie verschijning op SS 10 2 of 3? Het betreft een slanke dame met lang, donker bruin zwart krullend haar. Ze is een zuiders type maar ik vermoed dat ze gewoon Roemeens of Bulgaars is. Ze staat al een tijdje op deze plek. Ik denk dat ze namiddag en avond combineert. Geeft een rustige indruk, en oogt zelfs iet wat verlegen. Ze triggert me al een tijdje... (zoals momenteel half SKW - damn boys wat een overvloed aan keuze).
Van de week stond dit meisje naast haar (waar mijn vraag wel niet over gaat maar dit als referentiepunt):
Carolina (22 jaar)
Het profiel van Carolina (22 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32466301602.www.redlights.be
Ik heb Anna zojuist gezien. Eerst alleen haar overbekende handdoek, en bij mijn volgende passage Anna zelf ook. Ze werkt dus weldegelijk in de dagshift zoals vroeger ook.Ik heb Anna voor de lockdown toch veelvuldig ruim voor 15.00 uur al aanwezig gezien.
Smaken verschillen he,ik vind ze niet alleen knap maar ook gewoon een toffe meid om mee om te gaan,heel gewoon,rustig en ze blijft vooral haar zelf,en niet zoals andere van haar collegas waar je niet kan passeren of ze tikken hun raam er bijna uit met hun overdreven gedrag.En ja gelukkig heeft ze nog ne gsm waar ze haar spelletjes kan op spelen en muziek beluisteren zodat de dag toch iets of wat voorbij gaat,want het grote deel van mannen dat er nu parradeerd zijn windowshoppers,kijken,wandelen kijken en naar huis,voilla dat is mijn mening en als er vragen zijn je mag ze gerust aan haar zelf vragenPS. Als ik jouw een tip mag geven @knightrider boy vooral niet te veel afgaan op de recensies van de boys. Uiteraard is het forum nuttig voor de te mijden meiden en toerist traps eruit te filteren maar voor het overige zou ik zeggen: zet jouw rip-off radar op (softwarepakket ontvang je gratis na een aantal raambezoekjes maar moet je wel zelf geregeld upgraden) en go for it.
Ik zeg dat omdat de meningen heel subjectief zijn, en ook de dames hun serviceniveau durft al eens te crashen. Zo vond ik Maissa voor 50 euro een prima ervaring terwijl een andere sloeber er waarschijnlijk meer van had verwacht. Ook Ramona is nog een beginnend hoertje dus top top is die nog niet maar voor bibi gaf ze wel waar voor zijn 50 euro'kes. Victoria waar de boys dan weer zo lovend over zijn heb ik vandaag voor het eerst gezien maar buiten haar joekels van tieten vond ik haar niet zo knap en leek ze me ook te druk bezig met haar gsm, waarschijnlijk om al die vriendschapsverzoeken op FB te declinen. Weet ik veel.
buiten dat ik ook ne vaste klant ben komen we wel goed overeen,daardoor we elkaar smsen,en omdat ik close bij de straat woon en ze bv iets nodig heeft uit het kruidvat of nen andere winkel in t'centrum,maar ze daar zelf niet geraakt,doe ik dat.en ja het gebeurt dat ik gewoon en babbeltje sta te doen met haar,maar meer is het ook niet.En dit is niet op jou bedoeld,maar als de meeste mannen is gewoon wat vriendelijker zouden zijn,een recensie schrijven zonder te overdrijven of leugens te zetten,denk ik dat er heel wat meer meisjes met hun klanten overeen zouden komenDat kan je best aan @robert vragen, als ik het hier zo lees is hij meer als vaste klant
Deze dame heet Amalia. Ik heb haar vanavond bezocht. Het was geen wow-ervaring, maar gewoon een degelijke service voor een eerste bezoekje.Iemand van de boys ervaring met de mooie verschijning op SS 10 2 of 3? Het betreft een slanke dame met lang, donker bruin zwart krullend haar. Ze is een zuiders type maar ik vermoed dat ze gewoon Roemeens of Bulgaars is. Ze staat al een tijdje op deze plek. Ik denk dat ze namiddag en avond combineert. Geeft een rustige indruk, en oogt zelfs iet wat verlegen. Ze triggert me al een tijdje... (zoals momenteel half SKW - damn boys wat een overvloed aan keuze).
Van de week stond dit meisje naast haar (waar mijn vraag wel niet over gaat maar dit als referentiepunt):
Carolina (22 jaar)
Het profiel van Carolina (22 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32466301602.www.redlights.be
Zo, ik was gisteren dus een middag/avondje in het SKW, zo tussen 16 en 20 uur.
2 rondes gelopen, een om me te orienteren, een om definitief een keuze te maken. Het was heel boeiend, want daar waar ik elke dame van de Wallen inmiddels uit mijn hoofd ken, was ik nog nooit in het SKW geweest.
Wel een keer of 5 in Antwerpen, maar voor werk (met een groep, op zeker geen wandelaars, hoewel je dat nooit zeker weet) of met een toenmalige vriendin....dus....andere dingen gedaan...
Rond 16 uur zag ik zo'n 60 dames staan en van die bezetting ging ik uit, maar toen ik rond 18.30 uur nog een ronde deed waren er 20 weg ofzo, maar nog eens 80 bijgekomen....de ogen van deze Hollander puilden uit kan ik wel zeggen!
Ik had een lijstje met de 6 namen van @Aitor Alvarez, @jeancul en @Janus bij me en wilde eerst zien wie van die dames er present waren, maar dat is nog een hele opgaaf in zo'n grote wijk die je nog helemaal niet kent.
De Wallen ken ik als mijn broekzak, Den Haag ben ik ook bekend, maar het duizelde me qua huisnummers, ramen, dames en lange straten. Probeerde af en toe een nisje in te duiken om wat aantekeningen te schrijven of de huisnummers, namen en opmerkingen van de drie Belgische mede-wandelaars en recensenten over die 6 dames te checken, maar ik zag zo al 12 andere dames staan die mijn interesse hadden.
Complete overkill van mijn sensoren dus haha.....
Heb ze vandaag nog niet gezien..Ik heb Anna voor de lockdown toch veelvuldig ruim voor 15.00 uur al aanwezig gezien.