Hollebolleke
Stamgast
Rechtse raamEr zou een mooi, slanke Ghanese dvp (Julie/Julia) op vingerling 18 zitten, heeft iemand haar gespot en achter welk raam juist zit zij, aub?
Thanks!
Zo slank is ze nu ook weer niet doch ook niet te mollig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRechtse raamEr zou een mooi, slanke Ghanese dvp (Julie/Julia) op vingerling 18 zitten, heeft iemand haar gespot en achter welk raam juist zit zij, aub?
Thanks!
Bedankt! Ergens opt forum gelezen dat het van de "zwartjes" de mooiste is en een goede service levert.Rechtse raam
Ze heeft wel iets.Bedankt! Ergens opt forum gelezen dat het van de "zwartjes" de mooiste is en een goede service levert.
Heb je al zwartjes bezocht in het SKW en welke vond jij goed?Ze heeft wel iets.
Ik heb een zwak voor zwartjes doch geef steeds voorrang aan andere dames in skw.
De service van Julie zou goed zijn als ik me meen te herinneren via andere meldingen.
Echt leuke vrouw. Topdame.Iemand vandaag Claudia (op SS/2) gezien?
Hier haar topic voor wie niet weet wie ik bedoel: https://www.girlsreview.nl/threads/claudia-antwerpen-schippersstraat-22-2.266/page-4
tijdje terug een leuke donkere dame bezocht ze zat niet op vingerling maar op schipperstraat dacht op 9/1 mooie slanke figuur spreekt gewoon nl kort haar mooie dame om te zien maar ook super nice in de omgang weet niet meer of ze er is ,Rechtse raam
Dag of avond?tijdje terug
tijdje terug een leuke donkere dame bezocht ze zat niet op vingerling maar op schipperstraat dacht op 9/1 mooie slanke figuur spreekt gewoon nl kort haar mooie dame om te zien maar ook super nice in de omgang weet niet meer of ze er is ,
was in de avond echt super mooie dame ze komt uit nl .Dag of avond?
Ik ga er zeker eens op letten!was in de avond echt super mooie dame ze komt uit nl .
Staat op SS 21/1 in de nachtBeste wandelaars. Ben op zoek naar blonde met grote hangers.Roemeense stond altijd links naast de ingang vanaf de schipperstraat.Is wel jaartje geleden, haar naam was maria of Cristina maria.Is zij er nog .kan ook geen recensies vinden van haar.? Gr sevenmountain beginneling.
Als ik op die manier zou schrijven, zou ik alvast niet te veel commentaar leveren op de manier waarop dames seks hebben.deze vergeet je zeker kort haar denk standje 3 maar super mooi ik heb het persoonlijk wel gehad met oostblok is 1 smaak allemaal hetzelfde dat is het jammere van sks voorheen dan heb ik het over enkele jaren terug zaten er ook super mooie latinas tussen nu is het maar 1 smaak maar goed ieder ze ding
Hey Gentleman, dat is echt geen min punt hoor dat doet bijna iedere dame daar. Ik ben daar ooit nog boven geweest dat is een hele steile trap. Die trap is al redelijk moeilijk met gewone schoenen.op de hoek, 1e raam Verversrui 2 dame in prachtige zwarte lingerie, donker haar, bril dragend, mooi slank lichaam staat er sinds paar weken? kan het niet peilen of dat een goede dame is, toen ze bezet was vond ik het wel een minpunt dat haar hoge hakken nog bij haar kruk stonden
Wanneer je achter haar aan de trap op loopt kijk je toch naar haar kont niet naar haar schoenen....op de hoek, 1e raam Verversrui 2 dame in prachtige zwarte lingerie, donker haar, bril dragend, mooi slank lichaam staat er sinds paar weken? kan het niet peilen of dat een goede dame is, toen ze bezet was vond ik het wel een minpunt dat haar hoge hakken nog bij haar kruk stonden
Hopelijk liep zij dan met een kort rokje voor jou op de trap. En had ze geen slipje aan, zoals Sara in haar gloriejaren.Ook hij stond wankel op zijn benen.
In Schippersstraat 38 moest ik 56 treden omhoog naar de derde verdieping met mijn DVP tje.
Voorheen wisselende kamers, tegenwoordig steeds VT48. Wil ook wel eens weten wie dit is.. Lijkt me wel opgespoten lippen te hebben doch zeer sexy lijfje als je vooral van skinny houdt.. Muziek staat steeds snoeihardAvondshift VT48 knappe slanke babe , donkerblond, iemand bekend mee?
Inderdaad zeer sexy lijfje en knap gezichtje, maar de avonden dat ik haar wou bezoeken was ik telkens te laat ....en ging er telkens een andere snoeper binnen.Voorheen wisselende kamers, tegenwoordig steeds VT48. Wil ook wel eens weten wie dit is.. Lijkt me wel opgespoten lippen te hebben doch zeer sexy lijfje als je vooral van skinny houdt.. Muziek staat steeds snoeihard
Staat wel veel vrij
Dat is al bekend van voor corona. Ik weet alleen niet meer de reden waarom het zo lang duurt, al zal corona wel voor extra vertraging gezorgd hebben.ik las net in GvA krant over bankautomaten dat er een nieuw cashpoint zou komen op het falconplein.
Nu dat de BNPP automaten aan de melkmarkt gesloten zijn, schiet de Argenta automaat in de Londenstraat of de Post automaat aan de Eiermarkt nog over als dichtst bijzijnde automaat, dus één op het Falconplein zou welgekomen zijn, me dunkt.ik las net in GvA krant over bankautomaten dat er een nieuw cashpoint zou komen op het falconplein.